• 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
toolegittoquit написа:
?
Разбрах, че тоя проблем се дължи на някакви медни шайбички, които се подлагат за уплътнение. Да взема да ги сменя?[
Не знам в Бургас други фирми - сигурно има , но дихтунги има в "Хидромат" От кръстовището на КАТ надолу ляв завой / лятото правиха май кръгово/ стигаш до 1 прелез с релси - не помня точно преди или след релсите в дясно се пада. Ходил съм по обратния марширут от ул.цар Асен под надлеза ,зад Шела и ...

Не ти пука дали пали от 1 ви или 5 ти път , ама ще запееш нова песен новия акумулатор се скапа бързо.

Това значи много " Щом пали със спрея, работата е ясна.... :-D" , което за тебе никак не е добре. 2х Х =
toolegittoquit - майстор
kr1100 написа:
Не ти пука дали пали от 1 ви или 5 ти път , ама ще запееш нова песен новия акумулатор се скапа бързо.
Да пали от 5-ти път(5-то завъртане на двигателя от стартера) е по-добре от бутане или палене на скорост, нали?
Тия дифтунги може ли да правят сериозни бели? Не били скъпи, ще ги сменя. Но от там да губи толкова компресия?
Ще видя и разпръсквачите на дюзите, искам да си я стегна и да си я карам.
kr1100 написа:
Това значи много " Щом пали със спрея, работата е ясна.... :-D" , което за тебе никак не е добре. 2х Х =
Аз търся какво да сменя и ревизирам, за да НЕ паля със спрейче.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Аз търся какво да сменя и ревизирам, за да НЕ паля със спрейче.
:lol: :lol:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
:lol: :lol:
Недей се смя. Имам намерение дребните работи да ги оправя и да си върви поддръжката като хората. Нямам намерение да правя основен ремонт или да сменям двигател в момента обаче.
stiv1961 - майстор
toolegittoquit написа:
Аз търся какво да сменя и ревизирам, за да НЕ паля със спрейче.
Не издържах :-D , сменяй задкормилното :-D :-D :-D , май за втори път ти го казвам. Утре сутринта ако не забравя ще направя клипче как пали ВЕНТО 1.9 TD - 23 годишно цепеняче :partyman:
toolegittoquit - майстор
stiv1961 написа:
Не издържах...
Мен това не ме интересува. Не всички сме с велики финансови възможности и караме джипове или коли след 2005 година, или пък нови коли. Взех някаква, защото старата се развали така, че да правя всичките кърпежи ми беше прекалено неизгодно.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
:lol: :lol:
Недей се смя. Имам намерение дребните работи да ги оправя и да си върви поддръжката като хората. Нямам намерение да правя основен ремонт или да сменям двигател в момента обаче.
Айде, изброй кои дребни работи имаш намерение да смениш?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Айде, изброй кои дребни работи имаш намерение да смениш?
Дифтунги, разпръсквачи и неща от този род. Подгревните свещи вече са проверени/сменени. И не, по-дългите подгревни свещи, по-точно тези, които по-рано цитирах нищо не повреждат. Карах я така днес 30км с тях.
В момента питам дали нещо по-дребно не може да създаде сериозни проблеми, ако е така - ще се провери и подмени. За цялостен ремонт на двигател или смяна не може да става и въпрос. Зимата по морето е гладна.
Последна промяна от toolegittoquit на чет яну 07, 2016 8:56 pm, променено общо 1 път.
stiv1961 - майстор
toolegittoquit написа:
stiv1961 написа:
Не издържах...
Мен това не ме интересува. Не всички сме с велики финансови възможности и караме джипове или коли след 2005 година, или пък нови коли. Взех някаква, защото старата се развали така, че да правя всичките кърпежи ми беше прекалено неизгодно.
Ти 23 годишна кола за нова ли я имаш :? Доколкото си спомням твоето венто май беше 96-та година. Моето е 93-ти набор, хай със здраве....... и :partyman:
toolegittoquit - майстор
stiv1961 написа:
Ти 23 годишна кола за нова ли я имаш :? Доколкото си спомням твоето венто май беше 96-та година. Моето е 93-ти набор, хай със здраве....... и
Беше 94-та края, де факто 95-та година. И щеше още да кара, ако старият собственик не му е бил долен педе*аст, който го е закърпил с ново колело, вероятно с проблем с вала, със скъсани 7мм от болта на ангренажното зъбно колело, при което е навил старият болт обратно. И последващите "ремонти" където определени лица със спорна квалификация(очевидно) завиха същият тоя дърт и разтеглен болт, докато той се скъса, колелото падна, колата какво е повредила при отпадането на ангренажа, какво не е, валът изръбен и т.н.
Което това не можех да го видя като го купувам. Никой като купува не сваля ангренажните колела да ги гледа.
За тая, която купих сега поне дадох малко повече от 3 пъти по-малко пари, отколкото за Венто-то. Ако е скрап и ще го паля със спрей - няма поне да ме е яд, че съм дал торба пари, а после да си блъскам главата с проблеми.
Да, Венто-то го купих за около 1500лв, а с ремонтите отдавна е отишло над 2 бона. С поддръжката - още повече. И 150лв по нотариуси и т.н за прехвърляне.
Последна промяна от toolegittoquit на чет яну 07, 2016 9:03 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: