Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
На някаква несебърска фирма по 2-3 автовоза с регистрация А хххх уу дневно минават през Видин.
nikolson - майстор
Кво правите бе, екзорсисти? Гледам, пак пъдите таласъми. :lol:
Andri01 - майстор
Е,не се коси бе. Той,таласъма си е тука,чакай да се наспи само и...после чети и се смей :).
profesionalist_wood - майстор
Andri01 написа:
Е,не се коси бе. Той,таласъма си е тука,чакай да се наспи само и...после чети и се смей :).
Що ли имам чувството че Тинки е самия Сиднито да влудява останалите :lol:
Айде честита 100-на страница :partyman:
Гост - специалист
nikolovvd написа:
Гост написа:
Тинки е златното им яйце ...
Кокошка, кокошка, която снася златни яйца. :lol:
Добро уточнение. Много по- близо до истината.
Ако не е той- няма с кого да се дърляме и форума буквално ще замре.
Няма значение какви глупости пише Тинки- генерира посещаемост и писане на мнения, което е най-важно за рекламодателите и респ.- за собствениците на сайта.
profesionalist_wood - майстор
Гост написа:
nikolovvd написа:
Гост написа:
Тинки е златното им яйце ...
Кокошка, кокошка, която снася златни яйца. :lol:
Добро уточнение. Много по- близо до истината.
Ако не е той- няма с кого да се дърляме и форума буквално ще замре.
Няма значение какви глупости пише Тинки- генерира посещаемост и писане на мнения, което е най-важно за рекламодателите и респ.- за собствениците на сайта.
То затова ли форума на Лукаров умря :lol: За другия- ,,къде,какво как,, стана елитен пенсионерски клуб дето и рекламодателите не поглеждат хаха :-D
Гост - специалист
profesionalist_wood написа:
То затова ли форума на Лукаров умря
Кой е тоя форум? Дай линк да го видим...
Andri01 - майстор
Просто другия форум е по-сериозен. Такива"Тинките" не виреят там.А рекламодателите не са желателни.
kr1100 - майстор
jekasus написа:
Взех си Гоуф 3/1997/ комби 1.6 пълна инжекция с газово..
Шибидах, абс,
Парното работи,
Предница абсолютна здрава,
Честито. Малко инфо.
1. 1,6 мултипойнт са 3 вида двигатели /75 к.с. с комп М.Марели и рахитична др. клапа; 2 бр по 101 к.с. АЕК и AFT. Съдейки по ГИ може би си с АЕЕ поради пластмасовия охлюв.На АЕЕ то дросела е капризен към замърсяване , а адаптацията му е почти невъзможна. Има ниски обороти на ПХ 650. Има проблеми с клатене на оборотите и гаснене. Другите 2 вида и те не са застраховани от последния проблем.Често маркуча на картерната вентилация се сцепва от ЕГН.
2. Всяка пролет профилактика на шибидаха и смазване и чистене на гумените накрайници долу в предните колонки - запушват се и насъбира кал ...и така докато текне от тавана покрай шибито.
Почистване и смазване редовно защото се троши 1 я водач.
/Офф имах АЕЕ 96 г, не беше се строшил водач/
3. Ако вземе да изкача дунапрен от прорезите към стъклото - цялото табло долу.
4. По предницата провери накрайниците и тампоните на моста към купето.
kr1100 - майстор
хайде бе Тинки ,като нямаш фотоапарат , нямаш ли телефон с камера или и той е много скъп? :?
Вземи от някой познат и качи снимки на този прословут Пасат ама в движение.

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: