simplex написа:Имал съм VW с фул екстрите, за които говориш...И пак си купи VW????
Е де*ба маааму, аз само ремонтирах до момента, в който скъса болт на колянов вал. Писна ми.
Не ми е кеф каквото казваш, но не ми пречи.
sstefanov написа:На мен ми прави кеф да го ръчкам, защото е направена доста лесна за бърникане кола и сравнително трудно се чупи. Ръчкал съм е така за забавление. Не съм свалял само биелите и буталата, иначе смених гарнитура на главата превантивно и на почти 400 хил километри тогава, още седи хонинга на цилиндрите.simplex написа:Имал съм VW с фул екстрите, за които говориш...И пак си купи VW????
Е де*ба маааму, аз само ремонтирах до момента, в който скъса болт на колянов вал. Писна ми.
Не ми е кеф каквото казваш, но не ми пречи.
Заради лека вибрация във волана примерно разглобих цялата кормилна колона и конзолата на педалите, просто ей така
Аз съм ентусиаст обаче, а цялата вибрация идваше заради много тъпо нещо. Кормилната колона е закачена за конзолата на педалите, на която и се бяха спукали няколко от точковите заварки и като се натисне съединител, педала избутва кормилния вал надясно с малко, което кара карето да преплита