• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
25th Hour - специалист
Е ти сега :) къде отиде. Какво общо има дизела с това.Имах предвид, че при изправна охладителна система, което е супер важно ако караш на газ дори и 5 минути докато разчистиш снега са достатъчни да ти завърти малкия кръг. Колко бензин ще изхарчи колата за това време? Да не говорим, че дали моно или пълна инжекция е много по хубаво да палиш на бензин и да поработи колата. Иначе дюзата / дюзите/ спичат и си чао..
А това, че много хора карат котори и не поглеждат какво се случва под капака е отделен въпрос.
pn22 - помощник
Може би не всички са прочели внимателно,но за подгряване на изпарител бях писал че става въпрос за кола само на газ.Просто няма друго гориво за палене и подгряване.Естествено когато е бензи/газ,няма по-правилен начин от това да пали на бензин и после да минава на газ без значение ръчно или автоматично.Идвете ми коли са с автоматично,но в големи студове минавам на ръчно и задържам на бензин поне 5-7минути.Все пак в България такива студени дни са 25-35 +/-,а не 4-5 месеца като в скандинавските страни примерно.
От мен само мога да кажа че северноамериканците са си измислили яки джаджи за подгряване.Аз съм с две от многото варянти.Живея в Канада и е желателно да си го имаш.От предната ми решетка стърчат два кабела.Единят ми е силиконова плоча 10 на 15 см.350Wс вграден реотан и е залепен за картера.Вторият нагревател го инсталирах на водното съединение малко преди водната помпа 650W.И двете работят на 110V. и ги включвам вечер щом се прибера.Имат си вградени релета и се изключват на 45 градуса.Та когато през ноща стане -20,-35 на сутринта моторът ти е на 35градуса и имам парно.Препоръчват да се включват на -10.Има също подгреватели за акумулатори за резервоари и всичко което може да се подгрее.Тук пред всеки блок има контакти за всеки апартамент.Като цена варират от това колко голям обем ще затопляш и от диаметъра.От 29 до 59 $. Надявам се някой да започне да ги прави и за 220V.Купих ги от e-bay.
ditronix - специалист
сола 180 , да вземем изобщо да махнем изпарителите. Като може да се пали без подгряване дали няма да може изобщо да се кара без изпарител? Изобщо не е нормално колата да може лесно да запали на газ през зимата или на студено. За лятото не говорим. Помислете малко какво влиза в двигателя при зстуден изпарител. 25th Hour го обясни много добре. Друг е въпросът,ако колата не работи на бензин. Тогава вече може да се мисли за подгряване,няма как да не е електрическо. Другият вариант-една кофа гореща вода от бойлера,полива се изпарителя полека и се пали. Друг вариант според мен няма! И изобщо не всички газаджии са тъпи. Както не всички плочкаджии са мърлячи и тъпанари.
sian - специалист
Какво ще кажете за идеята, на изпускателния колектор се постави топлообменник и през него минава течноста от малкия кръг. Дали ще загрява по-бързо.
stiv1961 - майстор
ditronix написа:
Другият вариант-една кофа гореща вода от бойлера,полива се изпарителя полека и се пали.
Понеже от няколко дни астрата ми е с прецакана бензинова помпа временно паля сутрин на газ/ то нямам и друг избор :-D /. Та не е нужна цяла кофа гореща вода, една бутилка 2 л от безалкохолно стига :) . Но и аз не съм привърженик на директното палене на газ през зимата.
ieiei - специалист
Изобщо не е нормално колата да може лесно да запали на газ през зимата или на студено
Прочети съдържанието на произволен спрей за стартиране.
kuuuuuul - майстор
Явно колегата ditronix хал хабер си няма от газови уредби,за това може да твърди такива глупости.Винаги е по лесно колата да запали на газ от колкото на бензин при ниски тем. проблемите идват след това ако има някакви неизправности в охладителната с-ма и не загрява достатъчно бързо,но дори и тогава ако не се изпусне двигателя да загасне няма да има проблем,това обаче не е съвсем лесно за по неопитните шофьори.Всичко това важи в по голяма степен за карбураторните двигатели,инжекционите обикновено нямат проблеми с паленето.
25th Hour - специалист
Това, което си написал е наистина гениално. Обясни ми ако обичаш, защо колата на ниски температури пали по-лесно на газ отколкото на бензин? И какво значение има в първият старт дали двигателя е инжекцион или бензин? Повече ми е интересно около първият въпрос.
рашкета - специалист
Сега, солата го баннаха затова аз ще отговоря на дитроникс.Ами в момента на брат ми Маздата-МХ3 се кара на течна фаза т.е. без изпарител. :shock: :shock: :shock:
И за паленето на газ ще се изцепя.Ми аз си паля винаги на газ макар, че и на бензин колите ми са биле винаги изправни.Важно е да не тръгнеш веднага, че тогава замръзва ииииии.........
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Тема "подгряване на изпарител" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: