• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
пет яну 12, 2024 9:23 amschuldiner написа:
.... Жената закъснява, карам с един фар и двойката за мъгла. На пътя всяка десета кола циклоп, при това не само дърти като моята...
Малко заяждане - френско произведение и другите несветещи и те, :wink:
И защо новите нямат чек за светлини фар - Економия бре.
Чудя се защо куките дремят и не ги спират еднооките ? А се дръвчат за колан , телефон и без светлини или на габарити ??
При мен при топло време чека за къси попремигва, на дълги не, а при студено време като сега няма премигвания на ЛЕД а.
Другата седмица го дават по + и ще легна да сложа на мъгливите новия Н1 ЛЕД, ама с дясната мъгла ще гризна дръвцето.
kr1100 - майстор
пет яну 12, 2024 11:28 amТрифон П.Трифонов написа:
....Сега се чудя- на японката да сменям ли свещи, че са на 14+ години, па и основно карани на газ.
Сменяй и не се чуди. Керамиката старее и се напуква и пясък в цилиндрите, надиране ... лекИчко основно ремонтче заради свещи по 8-9 лв бр./моите NGK са по толкова француцки, на 35-40 к км сменям/
Последна промяна от kr1100 на пет яну 12, 2024 7:01 pm, променено общо 1 път.
kr1100 - майстор
пет яну 12, 2024 3:19 pmschuldiner написа:
Навремето в компютърните сервизи много обичаха да продават кит за зареждане на тонер по десетина кинта... Мажеш каквото мажеш, а после за почистване и нов тонер вземаха по 100. Да не стане няма да дам 50 кинта за ликимоли, ще мина с газ за горене, пък майната му 2-3 бона дюзи после...
март 2010 г зверски ми замръзна нафтата във филтъра на ОРел Комбо , добре,че бях спрял така,че преди обяд да огрява слънцето при отворен капак.При свалена капачка на ф-р гориво вътре беще ледена каша.

А като имаш такъв навигатор стриктно следящ пътната обстановка как да не спазваш правилника ?

Прикачен файл

viber_image_2024-01-12_15-27-48-192.jpg
zz_stefanov - майстор
Дизеловият сценик го карах до 2018, слагах газ за горене, но не съм имал и преди това инциденти с замръз.
Поне ви гарантирам че нямаше проблем с добавянето на газ за горене.
Колата (не моята) имаше версия при която филтърът е с подгрев.
След това съм карал два служебни дизела, но зимите бяха меки.
пет яну 12, 2024 5:28 pmkr1100 написа:
пет яну 12, 2024 11:28 amТрифон П.Трифонов написа:
....Сега се чудя- на японката да сменям ли свещи, че са на 14+ години, па и основно карани на газ.
Сменяй и не се чуди. Керамиката стаее и се напуква и пясък в цилиндрите, надиране ... лекИчко основно ремонтче заради свещи по 8-9 лв бр./моите NGK са по толкова француцки, на 35-40 к км сменям/
Красьо, въпросът е реторичен.
Като я заприходих купих свещи. Пет години, докато издържах студентка, почти не съм карал, та за тези 14г вероятно още съм в обявеният ресурс на свещите. До 8000 оборота и заводско запалване, се държат добре, все още.
Обикновено японките надминават 120 000, но не струват по 5-10лв бр.
На турбинката бошките струваха 100 пари четирите- 86та ренетка.
Качеството струва пари.
kr1100 - майстор
пет яну 12, 2024 5:57 pmТрифон П.Трифонов написа:
....Пет години, докато издържах студентка, почти не съм карал, та за тези 14г вероятно още съм в обявеният ресурс на свещите.
Не е само до километри - дават ги за улеснение. Но има температурни цикли студено горещо. Оттам напуквания.
Няма нищо вечно дори и японско.
Офф И японските са таралясници като остареят и се трошат. Карал съм доста години бус Тойо Хиайс 2л 3Y бензинояд без LPG. Еми страдаше от изпускателни клапани. От Кожда / Шкода/ ставаха с лек тунинг.
На мойта торанага, баш изпускателните са магнезий напълнени.
Всъщност, всещи бранд си има емблематични мотори. Късметлия съм със SR 20 DE.
Архаичното желязо го праят до 600 магарета, без нови технологии.
Само на газ се кара при мен бензиново ли е.
И с нея има проблеми в студовете, кога я напълнят в неправилно съотношение и на ниско налягне.
DundyTheCroc - майстор
Трифоне, не магнезий, а натрий, спомага за доброто охлаждане и е адски подходящ мотор за газ. 8000 оборота няма как да стигнеш, поне не с фабричния комп, моят SR20DEH прекъсвача му е на 7500-7600, но реално да се кара над 7000 смисъл няма.
съб яну 13, 2024 6:31 pmDundyTheCroc написа:
Трифоне, не магнезий, а натрий, спомага за доброто охлаждане и е адски подходящ мотор за газ. 8000 оборота няма как да стигнеш, поне не с фабричния комп, моят SR20DEH прекъсвача му е на 7500-7600, но реално да се кара над 7000 смисъл няма.
Прав си- натрий.
Зная, че няма смисъл.
А ти знаеш ли с колко върви на 4та до прекъсвач? Твоята трябва да прави 200.
Петата отново се разали, но редовно "чистя" клапани и горивна камера.
Прекъсвача ти е на 7600.
Всъщност, не съм сигурен. На low port е 7600.
DundyTheCroc - майстор
На GT версията скоростите са малко по-къси, 200 на 4та не се сещам стигаше ли.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Тема "При какви минусови температури реално замръзва нафта/бензин в резервоара?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: