Всички имаме коли, нали ?
Fredfred7171 - специалист
ср фев 28, 2024 6:48 pmgetzov написа:
Тая ръчка е много гадна, патих я като бях с Рено 19, всичко на нея накачили фр. инженери, както се казва - мултифункционална. При мен проблемът беше превключването къси-дълги, но благодарение на един руски/дано не ме заклеймят/ форум с един кламер/или телче/ се спасих.
ми то това сигурно е някакъв шунт това кламерче, аз разглобих тая ръчка щото имам вече една излишна и там има разни механизми не много сложни, явно така с кламера се избягва неконтактуването....!!
Fredfred7171 - специалист
Мерси на всички, да не пропусна някой, смятам да сложа едно ключе, както споменах, и да си стой включена ръчката, ключето ще го сложа при крушките, тоест там ще прекъсна веригата, и ще си изведа с кабел в купето-да си шракам за късите оттам!!
svilenotnisovo - напреднал
Имам Сценик 2000г купих го с монтиран модул за дневни светлини. Късите се палят сами като запаля. Така ще ти е най лесно мисля.
Fredfred7171 - специалист
Ако обаче прекъсна с ключе късите, и ръчката стои включена ще ми се изтощава акумолатора , така че май трябва са направи отделна верига пак с ключе за късите светлини само..
iliya_i - майстор
чет фев 29, 2024 5:43 pmFredfred7171 написа:
Ако обаче прекъсна с ключе късите, и ръчката стои включена ще ми се изтощава акумолатора , така че май трябва са направи отделна верига пак с ключе за късите светлини само..
А дълги как ще включваш?

Също трябва да имаш впредвид, че ляв и десен фар са на различни бушони.
https://www.renaultbook.ru/bg/Megane/1/ ... kih-shemah
Fredfred7171 - специалист
чет фев 29, 2024 6:14 pmiliya_i написа:
чет фев 29, 2024 5:43 pmFredfred7171 написа:
Ако обаче прекъсна с ключе късите, и ръчката стои включена ще ми се изтощава акумолатора , така че май трябва са направи отделна верига пак с ключе за късите светлини само..
А дълги как ще включваш?

Също трябва да имаш впредвид, че ляв и десен фар са на различни бушони.
https://www.renaultbook.ru/bg/Megane/1/ ... kih-shemah
Мерси.., ами резонен въпрос, но дълтиге ще си ги включвам от ръчката когато ми трябва, така си мисля защото на куплунга за крушките има доколкото измерих отделно напрежение за тях. А иначе за бушони, ами аз като подам от плюса под капака ще е директно към крушките и незнам дали ще минава през бушоните, незная какво може да се случи освен да изгори ключа или крушките, незнам доколоко е безопасно, но...да даде някаква искра че да се запали нещо --невярвам, ще направя кабелите да са прибрани, изолирани връзките..
vlax - майстор
Ето му схемите.Ако ще слага ключ,то трябва да е преди предпазителите.Куплунзите в пластмасовата кутия около волана.
:partyman:

Прикачен файл

2.PNG
2.PNG (73.48 KиБ) Видяна 371 пъти

Прикачен файл

1.PNG
mironcho - специалист
Преди доста време имах подобна грижа и след смяната на лоста се хванах и сложих и релета. Вече не помня добре, но май сложих 4 релета, така че включването на дългите да гаси късите (лампите бяха Н4). Докато карах колата не се е повтарял проблема.
iliya_i - майстор
чет фев 29, 2024 7:29 pmFredfred7171 написа:
чет фев 29, 2024 6:14 pmiliya_i написа:
чет фев 29, 2024 5:43 pmFredfred7171 написа:
Ако обаче прекъсна с ключе късите, и ръчката стои включена ще ми се изтощава акумолатора , така че май трябва са направи отделна верига пак с ключе за късите светлини само..
А дълги как ще включваш?

Също трябва да имаш впредвид, че ляв и десен фар са на различни бушони.
https://www.renaultbook.ru/bg/Megane/1/ ... kih-shemah
Мерси.., ами резонен въпрос, но дълтиге ще си ги включвам от ръчката когато ми трябва, така си мисля защото на куплунга за крушките има доколкото измерих отделно напрежение за тях. А иначе за бушони, ами аз като подам от плюса под капака ще е директно към крушките и незнам дали ще минава през бушоните, незная какво може да се случи освен да изгори ключа или крушките, незнам доколоко е безопасно, но...да даде някаква искра че да се запали нещо --невярвам, ще направя кабелите да са прибрани, изолирани връзките..
А крушките H4 дали могат да светят едновременно на къси и дълги без да гръмнат на 15-тата секунда?
Чудя се от коя паланка ли си, дето няма автоморги на 20-30 км разстояние, пълна с менан 1 (може и клио 2 или лагуна 1), та си мислиш за глупости?
Естествено, плащаш след проба.

На R19 за 17 години при мен, и още 10 при друг преди това, нямах такъв проблем. Отиде си в моргата с читав превключвател.
На R5 имах, но си купих втора употреба, с проба на място.
Последователно две Ренетки- R9 GTL и R9 1.4 Turbo.
Отидоха си с работещи ръчки на 21 и 23 години- първата продадена, втората омръзнала.

Накрая всеки таралясник става Рено.

Тема "Губят ми се късите светлини на колата??" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: