Всички имаме коли, нали ?
emil_v r - майстор
Някой да има схемка с транзистори където мощен транз. накъсва захранването на фаровете с 1кхц и ръчно се променя отношението на правоъгълният сигнал . Денем се кара на дълги с намален интензитет . Устройството има неккво незапомнимо от мен :o английско име.
hygro - майстор
Май искаш зорлем да направиш накуп две нарушения...

Тези устройства не са разрешени в Европа. Употребата им е нарушение на ECE 87. Фирмата SALM прекрати производството им и понастоящем се опитва да сертифицира нов модел, който да се вмества в ECE 87.
emil_v r - майстор
Благодаря и на двамата , Жоро , наистина по- добре е с обикн . съпр. , понеже импулсното устройство няма да има очистване от смущенията ,и радио и радардетектор нЕма да може вероятно да се слуша . Колкото до ЕСЕ87 , Хигро , дори не подозирах за съществуването му :sad: , не ми казвай какво е това , понеже кой-знае още колко нарушения ще си открия .Предполагах че денем на намалени дълги светл. ще е по-добре от техническа гл. точка ,и от безопастността . Врачанско не се кара мн. стриктно по закона , една комшийка още на изпита пред КАТ , сгази двама пенсионера , та едвам взе книжка ! Аз ,и другите около мен правят с такава честота нарушения , че във всяка кола трЕбва да има полицай и стенографка . След полунощ , обаче излизат пияните ,и гумите им свирят до 4 сутринтта , тогава спирта ги омаломощва съвсем :-D Честно казано ,ако ми дадат малко власт , веднага ще си скъсам книжката .
stanetzz - специалист
От преди година е темата, но тъй като наскоро се обзаведох с такова устройство, да споделя и аз.
Въпросното устройство се свързва към дългите светлини, като намалява интензитета - по избор на 30, 40 или 50% от нормалния. Включва се автоматично няколко секунди след като се стартира двигателя- идеално за разсеяни шофьори след 01.ноември :wink: , аз съм го настроил на 30% , като на толкова светлинния интензитет за насрещнодвижещите се е като на къси светлини. Ето как изглежда на 40% :

Изображение

Особено препоръчително е, ако държите да карате с хубави крушки на късите, които обаче са със съкратен живот- в моя случай OSRAM NIGHTBRAKER , или ако искате да си щадите ксеноните, но искате да ви виждат.

Ето линк с дискусия в Пежо форум: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 27&t=17784

А това че не са разрешени в Европа не знам дали е истина, но ако не се лъжа от 2012 година всички нови коли в ЕС трябва да са оборудвани с дневни светлини. И в момента някои вече са с такива - Аудитата например.

Тема "схемка за регулиране интензитета на фаровете ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: