Има ли развитие?
При мен е нещо подобно - след 10-на години безпроблемна работа суб Radimex отказа - беше изгорял предпазителя, изгоря и втория, който сложих.
Премерих на входа на захранването на усилвателя и установих късо, съответно имаше 1 мосфет пробил.
Смених 2-та IRFZ48N - 55V, 64A, Rds0.014 с IRF3205 - 55V, 110A, Rds0.008 и го монтирах. Смених електролита на силовата част на захранването от 2200 uF с 10000 uF и добавих проските кондензатори отдолу.
Стори ми се, че баса е по-слаб, но със сигурност изкара няколко пускания/спирания. И имаше басово пукане при изключване преди... Не съм мерил колко е на изход от импулсният преобразувател, но нямяше и да знам колко е било, сега си мисля, че може да е било по-ниско, за това и баса да е бил по-слаб. Филтровите кондензатори след преобразувателя са 2200 uF 50V.
Не се виждат нагорели резистори и раздути кондензатори.
Не съм усетил кога е пробил пак, но понеже не светеше плафона в багажника, разбрах.
Отново беше същият mosfet. Мислех да сложа 100V, но попаднах на тази тема и май това няма да помогне.
Мислех да вградя и реле, което да пуска захранването към силовата част по сигнал от CD-то, както и кондензатор м/у +12В от управлението и маса.
0
При мен е нещо подобно - след 10-на години безпроблемна работа суб Radimex отказа - беше изгорял предпазителя, изгоря и втория, който сложих.
Премерих на входа на захранването на усилвателя и установих късо, съответно имаше 1 мосфет пробил.
Смених 2-та IRFZ48N - 55V, 64A, Rds0.014 с IRF3205 - 55V, 110A, Rds0.008 и го монтирах. Смених електролита на силовата част на захранването от 2200 uF с 10000 uF и добавих проските кондензатори отдолу.
Стори ми се, че баса е по-слаб, но със сигурност изкара няколко пускания/спирания. И имаше басово пукане при изключване преди... Не съм мерил колко е на изход от импулсният преобразувател, но нямяше и да знам колко е било, сега си мисля, че може да е било по-ниско, за това и баса да е бил по-слаб. Филтровите кондензатори след преобразувателя са 2200 uF 50V.
Не се виждат нагорели резистори и раздути кондензатори.
Не съм усетил кога е пробил пак, но понеже не светеше плафона в багажника, разбрах.
Отново беше същият mosfet. Мислех да сложа 100V, но попаднах на тази тема и май това няма да помогне.
Мислех да вградя и реле, което да пуска захранването към силовата част по сигнал от CD-то, както и кондензатор м/у +12В от управлението и маса.
0