shotik написа:Ами защо пък аз да ви търся това което точно ви трябва ,в темата постепенно са дадени отговори за най-добрия начин на направа и аз съм ги изчел всичките и съм си направил това което ме е интересувало/стр 12 /,потърсете в темата което ви трябва.Относно посочения link намерих ето това мнение. Та въпросът ми е има ли нещо вярно в мнението ?
Липсват няколко снимки на плафони в началото как са си ги направили,има линкове за схеми,нататък всичко си е на място.
Айде добавям нещо за по-лесно
http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=12098&highlight=
Почвам да се отчайвам от темите във форума. Не стига, че тук се лансира възможно най-тъпото и дърводелско плавно загасване със светодиоди, ами дори не се опитвате и да разберете какво ви каза 1337. Той каза ПАЛЕНЕТО! Някой освен него да се сети какъв ток на заряд ще протича през 4-те кондензатора по 1000 мкф всеки път когато вратата се отвори??? Отговора е ГОЛЯМ, МНОГО голям ток ще протича и той ще стане причина да се повредят първо ключетата на вратите, или да им залепнат и да се заварят контактните пера, а при "добър" късмет впоследствие да изгорят и кабелите към плафона или направо целия автомобил. Аман от тъпизми ЕЙ! Вземете се в ръце и попрочитайте тая електротехника поне от време на време.