Ся, ако не си забелязал - на дадения от теб линк хората преработват АТ захранване а ти преработваш АТХ.
Имат разлики в схемните решения макар и използват една и съща (евентуално) интегрална схема.
Няма да стане по "дърводелския" начин - отпой това, запой онова, вържи тези две жици (и ще се взриви )...
Така или иначе ще трябва да се запознаеш подробно с работата на интегралката и как работи.
После ще трябва на твоето захранване да видиш кое и как е изпълнено за да го промениш.
И не, не е удачен избора от тва да правиш зарядно за акумулатор.
Това си става захранване и хич не му дреме какво става в акумулатора.
Пак ще ти трябва някаква схема за да ти осигури правилен заряд.
Имат разлики в схемните решения макар и използват една и съща (евентуално) интегрална схема.
Няма да стане по "дърводелския" начин - отпой това, запой онова, вържи тези две жици (и ще се взриви )...
Така или иначе ще трябва да се запознаеш подробно с работата на интегралката и как работи.
После ще трябва на твоето захранване да видиш кое и как е изпълнено за да го промениш.
И не, не е удачен избора от тва да правиш зарядно за акумулатор.
Това си става захранване и хич не му дреме какво става в акумулатора.
Пак ще ти трябва някаква схема за да ти осигури правилен заряд.