Ел. инструментите. Консумативи.
ср май 15, 2024 11:21 amемовлаха написа:
ср май 15, 2024 10:35 ammavryt4o написа:
Имам проблем от вчера с моторния си трион на щил от къде може да идва проблема?
Хубав трион! Отнеси го в сервиз на Щил
Най добре. Щом топла пали на смукач, а не дави веднага, няма да е от тралаLA.
Леко по натам ще да е.
Все пак, да не би да пали при положение на лоста преди смукач?
емовлаха - специалист
Проблема е в карбуратора Л запушен
Ако имаш подходяща техника под ръка, мое да врътнеш четвърт у десно на L и ще разбереш какво си написал.
Чакай да те цитирам, че да не стават грешки.
ср май 15, 2024 12:24 pmемовлаха написа:
Проблема е в карбуратора Л запушен
Време е да почивам малко сле денонощна смяна, а ти потренирай- с техниката, с интернета, клавиатурата.....както ти иде отръки!
емовлаха - специалист
Да, Трифоне! Съгласен съм със теб да опита със Л и да сподели, ако не се подаде е запушен. Не помня от коя година са 044 по-памет 96-97 г съм работил със такъв модел.
mavryt4o - майстор
ср май 15, 2024 11:37 amТрифон П.Трифонов написа:
ср май 15, 2024 11:21 amемовлаха написа:
ср май 15, 2024 10:35 ammavryt4o написа:
Имам проблем от вчера с моторния си трион на щил от къде може да идва проблема?
Хубав трион! Отнеси го в сервиз на Щил
Най добре. Щом топла пали на смукач, а не дави веднага, няма да е от тралаLA.
Леко по натам ще да е.
Все пак, да не би да пали при положение на лоста преди смукач?
Пали само когато първо дръпна веднъж на най-долно положение. След това вдигам на следващото и дърпам и пали с триста . Така си я стартиравам винаги когато е студена. Сега и топла само така пали.
Така обяснено, съгласявам се с Боеца.
Рядко се случва да се промени настройка от вибрации. По скоро има друга причина.
Прочети какво е написал съветският и опитай! Това не променя основните настройки на карба.
mavryt4o - майстор
Така🙂Благодаря за съвета за въртенето на болт Ла. Имаше нужда от цял оборот да си заработи сама на обороти машинката и да пали от позиция 1. Си остана едно леко първоначално зачудване и,, грухтене" но съм доволен от резултата.
След като вече си го врътнал, мислиш ли, че може да се е саморазвил?
Грухтенето вече насочва към мнението на Емо.
Дали и там нещо се е разбутало?
Съмнява ме, но щом се поддава на настройка, защо не опиташ и болта L?
Палиш, затопля и с отвертка в лявата ръка Отвърташ мъничко и опитваш с лявата как реагира на рязко подаване.

Скоро се писа по темите за закисване, дано и самопочистване да се получава.
Щом работи- "не пипай"!
mavryt4o - майстор
Всичко е възможно от както е взета нищо не е пипано. Само работа и издухване с компресора. Останаха ми 2 кубика и ще дам да я проверят.
Стана ми интересно и ще бъзикна и винта Л😀
Soviet_Soldier - специалист
ср май 15, 2024 3:58 pmmavryt4o написа:
Всичко е възможно от както е взета нищо не е пипано.
С много висока вероятност бензиновият филтър е за смяна.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: