Ел. инструментите. Консумативи.
Възможно, но не са съобщени симптоми- липса на мощност.
L на 9ч. от текущата позиция и проба.
емовлаха - специалист
ср май 15, 2024 3:07 pmmavryt4o написа:
Си остана едно леко първоначално зачудване и,, грухтене" но съм доволен от резултата.
Сподели какво 2т масло ползваш в какво съотношение го смесваш. със гориво ли е престоял триона и не е пален месеци, старо гориво да не си сипал ?
Не го открих лесно, но наистина е интересно. Е, не съм отракан като Емо...

Така трябва да пали топла и така трябва да се зазимява.
Поставям акцент на 4.42м.
mavryt4o - майстор
Последен ъпдейт надявам се от мен. След като поработи триона и загря още бъзикнах малко LA докато ми хареса и сега с пипането на спусъка скача като конче 🙂Не било сложна работа но не е за прости хора 😆Още веднъж благодаря! Бъдете здрави и все така задружни и си (ни) помагайте 🥃
емовлаха - специалист
ср май 15, 2024 8:00 pmТрифон П.Трифонов написа:

Поставям акцент на 4.42м.
Това е най лесната настройка на ниските. Да ги стабилизираш със Ла, да ги намериш най високи със Л и да върнеш Л 1/4 . Дори и да са височки не е проблем. Иначе високите обороти са му малки гледам пуши или мазут слага. На колегата се отпуши машината :) Добре е да се занесе в сервиз и да се настрой както трябва, че е със заводските
Както предполагахме и още споделихме, нищо не се размества току така, понякога се "закисва", дори и "отпушва".
По честа употреба и със здраве!

Поздрави и на учащите се! Само със зубрене, повтаряне на клишета и културно постоянство няма как да помогнеш в критичен момент, макар да изглеждаш благ иполезен в масовият случай.

пп. Емо, що ми се струва, че просто повтори което видя?!
В случая това искаше машината, а аз имах друго предвид.
Препоръчах четвърт назад. Човека споделя- при липса на чувствителност- 1/8 назад.
При него това беше достатъчно.
Няма точна рецепта, г-да зубрачи.
емовлаха - специалист
Аз по-другия начин го правя завивам да дупка 2-та и отначало :)
Е, от старата генерация така правят- почваш на чисто базовата настройка, не някакъв кърпеж.
емовлаха - специалист
Изтървал съм влака споко нямам 50 не съм от старата генерация има мн да уча :) Щом последно на един приятел хъски не можел да го настой разправя, че му разбъркал центровката на карбуратора и не може да я върне. Та се хванах и не знам какво се случва. Смешна е историята поне си научих урока след 5-10 мин разбиване и настройки на винтовете на тъмно със фенерче в уста. Аз си въртя, че си нямам друга работа няма високи и тва е едва реагира на спусъка, свалих горния капак натиснах със пръст лоста на дросела на карбуратора... От де да знам,че Хускварна са със жило а той си бил сменил жилото преди 2 часа и не го е закачил както трябва и си разбъркал центровката :-D Поне не разглобих карбуратора, отворих капака със намерение да до свалям ама навици за баране :)

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: