Да бе Иванов- вярно.
Моята 36-тица е с водещо колело заедно с чашата на съединителят. А при по мощните - водещото колело се нанизва върху шлиц на чашата на съединителят. Мисля че пак си е водещо колело и то. Пак се вижда при износване и не е някаква голяма драма това. Сменя се само то като предимство пред моят тип колело и това е.
http://motohuligan.com/%D0%B2%D0%BE%D0% ... 1-142-3-25
http://motohuligan.com/%D0%B2%D0%BE%D0% ... 71-372-570
Та Иванов е прав, но и аз съм прав, понеже хората го водят като водещо колело, а не като ринг. Та това е правилното наименование на частта !
Явно съм се досетил какво иска да каже Иванов, макар и след доста сложното му обяснение и некоректното наименование на частта.
Моето беше доста изядено и просто го подмених.
Моята 36-тица е с водещо колело заедно с чашата на съединителят. А при по мощните - водещото колело се нанизва върху шлиц на чашата на съединителят. Мисля че пак си е водещо колело и то. Пак се вижда при износване и не е някаква голяма драма това. Сменя се само то като предимство пред моят тип колело и това е.
http://motohuligan.com/%D0%B2%D0%BE%D0% ... 1-142-3-25
http://motohuligan.com/%D0%B2%D0%BE%D0% ... 71-372-570
Та Иванов е прав, но и аз съм прав, понеже хората го водят като водещо колело, а не като ринг. Та това е правилното наименование на частта !
Явно съм се досетил какво иска да каже Иванов, макар и след доста сложното му обяснение и некоректното наименование на частта.
Моето беше доста изядено и просто го подмених.