Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
:? Щилска шина може и да издържи на шест вериги , не знам , но орегонска , каквито ползвам - абсурд . Максимум на третата и започва веригата да ходи по дървото , а не по шината . Преди време питах за преработка на щилска шина , към хускварна , но тогава никой , нищо не каза . А иначе съм виждал машина хуск 365 с щилска шина , но нямах възможноста да разглобя и огледам .
koveslav - майстор
Любителския клас шна на Щил се оказа че издържа до към 5 вериги.Има вече луфтове в канала,но не и в лагера.Докато орегонската 3/8 трудно ми доизкара втората верига,каналите вече не ставаха.
dragozow - майстор
Може да вземеш старата шина и да идеш в магазин на Щил да им гледаш опашките. Стандартните консумативи на Щил са по-качествени, ние сме магазин на Хускварна и продаваме вериги Щил освен оригиналните готови. От няколко месеца ина нови шини на Хускварна, различното е че са с друга звездочка и повече нитове около нея.
fore - майстор
Специално при дисковете за трева и издънки, както и малки дръвчета каквито са тези на моторните коси, тези на Хускварна са по евтини и качествени от Щилските.
Прави ми впечатление че ножчетата на прободен/саблен трион, зегерите и тнт продавани от Лидл, също са направени в Швеция.
За шините не съм работил с Щилска и немога да кажа дали е по здрава от Шведската. Но от бащата имам една почти износена шина на Хускварната, която е водила две почти изпилени вериги.
Последна промяна от fore на вт апр 26, 2016 9:59 am, променено общо 1 път.
mitko64 - майстор
Бъркаш Швеция с Швейцария, в случаят с Лидъл. Циркулярният диск за храстореза на Щил си е много добър, ама с едни камъни му разказах играта. За шините за 16 години съм сменил три, но гледам да са Мade in Germany,а не USA.
fore - майстор
Ами то като срещне камък какъвто и да е диска заминава. :mrgreen:

Мисля че не бъркам. Погледни си на сабленият трион какво пише на ножчетата.

А и дисковете за косите на Хускварна си се правят в Швеция.

Швейцарците правят Джобното ножче което е Световно известно, но Шведите са доста добре развита индустриална държава-машиностроене-коли (Сааб и Волво) двутактови машини, скоростни кутии, машники за климатици/клапи, Електроника и мултиплексори (АВВ) за телекомуникации в ел преноса и ТК и ТМ и тнт. Бълват яко. Та стоманените изделия са им дребно производство.
Швейцарците пасти да ядат. А ние трева да пасеме само, щото и бананите не виреят тука. :проба: И за бананова република не ставаме.
Та на ножчетата, опаковките им пишеше- Swiss, другото е доста по-дълго за изписване и няма как да го сбъркам.

О щях да забравя-Шведите експлоатират АЕЦ и то ВВЕР 1000. Абе глупави хора са те ! :mrgreen:
kalpev - специалист
fore написа:
Прави ми впечатление че ножчетата на прободен/саблен трион, зегерите и тнт продавани от Лидл, също са направени в Швеция.
mitko64 написа:
Бъркаш Швеция с Швейцария, в случаят с Лидъл.
fore написа:
Мисля че не бъркам. Погледни си на сабленият трион какво пише на ножчетата.

Та на ножчетата, опаковките им пишеше- Swiss, другото е доста по-дълго за изписване и няма как да го сбъркам.
И на саблените ножчета пише Swiss, демек Швейцария.

Прикачен файл

Без име.jpg
fore - майстор
Да моя е грешката че бъркам по краткото изписване на Английски с това на Български.
пишман_майстор - майстор
Мдам...веригите на щил ( стандартните , а не някакви там по-изчанчените или по-специалните изпълнения ) са си по-закалени от на хуск-а.
iivanov написа:
Щилска шина може и да издържи на шест вериги , не знам
Ами за хускварна ставаше въпрос, а веригите бяха на метър , ама какви...не мога вече и се сетя. Маслото обаче се ползваше диференциално през лятото , а в студа- смес с М10 и диференциално, или само М10 в кучи студ ( ако трябва доп.разредено с някакво по-тънко масло). Мисля, че точно употребата на хипоидното масло си е казало думата за по-дългия живот на вериги/щини и т.н.
Не знам обаче сегашните как са ( за шините говоря, вериги чат-пат си купувам техни, повече на щил ) . Може и при тях да важи в пълна сила за планирано-то остаряване на стоките.
Вече не се занимавам с рязане ( профи ) имам си една долмарка 115 от която съм много доволен и си режа любителски и за вкъщи к'вото има за рязане :finga: Вече няма такива резачки , каквито имаше едно време.....всичко стана ...майката си трака.
koveslav - майстор
Много разлика има от старите до днешните железа.Вчера запалих една Хускварна 50,купувана е още от кореком с долари.Протекъл пръстена на капачката на маслото,турбината засмукала от маслото и оплескала всичко вътре.С триците всичко се запечатало и останала без охлаждане.Беше загубила компресия от прегряването и не палеше.Направо и търсехме цилиндър и бутало,а се оказа че само е отвърнала и свила сегмента.Цилиндъра и буталото не са пострадали въобще,а е нарязала доста камиони с дърва.Събрах я,вече работи и много ме кефи.Направо подскача в ръцете като и подадеш газ,много пъргав двигател.Собственика е много щастлив,че машината от баща му,на има-няма 30-на години пак ще прибира дървата.
ПП Всъщност в момента резачката е по-възрастна от собственика си(наследника) :D
Последна промяна от koveslav на вт апр 26, 2016 11:44 am, променено общо 1 път.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: