Ел. инструментите. Консумативи.
пишман_майстор - майстор
Малко се отнесохме. То лесно да пуснем масло ( ако е регулируема ) , но в един момент не ни излиза сметката . Един път много масло=оскъпява себестойността , втори път- да свърши преди бензина и опасност от пресъхнала верига/шина ( довежда до интензивно износване на режещата гарнитура и скъсване на веригата, това второто е много лошо ) . Отделно прилепчивостта на обикновеното М10 към веригата е много по-слаба , отколкото на хипоидното масло, това лятото .
П.п. аз май нещо се поувлякох малко , спирам. Отивам да си пия рикията
koveslav - майстор
пишман_майстор написа:
Малко се отнесохме. То лесно да пуснем масло ( ако е регулируема ) , но в един момент не ни излиза сметката . Един път много масло=оскъпява себестойността , втори път- да свърши преди бензина и опасност от пресъхнала верига/шина ( довежда до интензивно износване на режещата гарнитура и скъсване на веригата, това второто е много лошо ) . Отделно прилепчивостта на обикновеното М10 към веригата е много по-слаба , отколкото на хипоидното масло, това лятото .
П.п. аз май нещо се поувлякох малко , спирам. Отивам да си пия рикията
Наздраве,колега! В случая не споря.Просто споделям и аз какво съм правил и как.Взимах с години туби по 10л М10Д руско за трактори.Може и да е по-гъсто от нашето,знам ли.Зиме-лете,това слагах на машините.При мен не е имало проблеми чак с изпреварването и ранното свършване на маслото в резервоарчето.Сега и Партнера карам с такова.За по-гъсто масло бих се позамислил за електрическата,тя хвърля по-обилно,но пък нея отдавна я подкарах с прецедено отработило масло.Нищо и няма и както споделих и шината не се предава.Кой както намери,щом го слуша техниката,значи е на прав път.Наздраве!
iivanov - майстор
Няма проблеми със свършването на маслото . Шината ми е със средната дължина за модела и съм на средно подаване на масло . Случвало ми се е да режа сухи дърва и подаването съм го слагал на мах - никога не ми е свършвало маслото преди бензина , винаги остава .
Драгозов , човека ви във Варна реже ли от щилски рула ? Щото конкуренцията чак като я отреже казва , че не е щилско . И се принуждавам да я взема , защото ползвам рядко използвана комбинация от дължина и стъпка .
dragozow - майстор
Има руло 3/8 на 1,3 мм, реже. Питай го преди да отреже все пак, защото има и Oregon.
pansim - майстор
С какъв инструмент се регулира карбуратора на Хускварна 450
Единия болт си е за обикновена отвертка, а двата за ниски и високи обороти са направени със нещо като звезда...явно да не се пипат много от незнаещи потребители.
koveslav - майстор
pansim написа:
С какъв инструмент се регулира карбуратора на Хускварна 450
Единия болт си е за обикновена отвертка, а двата за ниски и високи обороти са направени със нещо като звезда...явно да не се пипат много от незнаещи потребители.
Пипал ли си карбуратори до сега? При двутактовите от качеството на сместта зависи и качеството на мазане на двигателя.Трябва да се внимава.Иначе има специални инструменти за тези винтове и точно това е идеята-да не се пипат току-така. Ето какво представляват: http://mina-parts.com/product.php?ProductID=999 . В този сайт има и всичко друго което може да ти потрябва-инструменти,консумативи и (дано не ти трябват) части.Няколко пъти пазарувам от тях и винаги са били много коректни.
pansim - майстор
koveslav написа:
Пипал ли си карбуратори до сега? При двутактовите от качеството на сместта зависи и качеството на мазане на двигателя.Трябва да се внимава.Иначе има специални инструменти за тези винтове и точно това е идеята-да не се пипат току-така. Ето какво представляват: http://mina-parts.com/product.php?ProductID=999 . В този сайт има и всичко друго което може да ти потрябва-инструменти,консумативи и (дано не ти трябват) части.Няколко пъти пазарувам от тях и винаги са били много коректни.
Да, пипал съм и смятам че имам някакъв опит от китайката. Поне това бе положително - станах половин спец по ремонтите :) /шега/
Благодаря за насоката. Засега машината работи, но все ме човърка че не мога да пипна където искам :-D
Пък и по мотоциклети съм пипал карбове. Макар че имах само един двутактов. После минах на четиритактови ендура и все още съм така. :partyman: С една дума - годините минават - мерака остава.
fore - майстор
Този за обикновена отверка регулира ниските обороти чисто механично. Колко да е отворена дроселната клапа -Тротъл. Ако я отвориш повече ще започне да ти превърта веригата на ПХ. Друга беля няма да стане. Но и това не е добре.

Другите два вече са си дифузорни конусни винтчета и коригират количеството и качеството на сместа. Ковеслав ти каза че там е по сложно и имаше тук по темите как се настройват. Даже в писанието на някой машини е дадено на слух как се настройват. Проблема е че както се спомена от сместа зависи мазането, а също ако се обедни много качеството на сместа- повече въздух да има и по малко бензин, двигателят се форсира на по високи обороти и може да се счупи. Та за това в сервизите имат магнитни оборотомери с които виждат максималните обороти при реглаж. Единият беше за високите обороти- Н и точно с него се регулираше бензина/въздуха (дифузията), а другият беше само за бензина и регулираше колко да е количеството му от ниските обороти- L . Той се завиваше до край и после се отваряше на 1,5 оборота и се донастройваше за да има машината стабилни ниски обороти. После се регулираше този Н като и той е отворен на 1,5 оборота и на слух при форсиране на мотора се донастройва. Но трябва да си майстор за да го правиш на слух.
Ами това е с няколко думи. аз досега съм пипал на моторната си коса Тротъла само. Следа като ревизирах карба - малко ми паднаха ниските.
koveslav - майстор
Охооо.За мераците ако говорим,Пансиме....Замирише ли ти веднъж г..за на бензин отърване няма цял живот :D :D :D Но резачката не я пипай безпричинно.Няма страшно,нещата се чувстват като започнеш да работиш.Иначе на "сухо",без товар със една идея по-бедна смес двигателя се "реже" по-добре във високите.Това чувство е коварно за двигателя.Вкарвай я в работа и тогава ще я усетиш.Винаги след паленето на студен двигател на добре работеща резачка ще я чувстваш като леко задавена и даже понякога и не иска да се форсира както трябва а "бърка тактовете" както казваме жаргонно.Но още при първия ряз на дърво,вече натоварен,двигателя бързо трябва да изчиства звука и да влиза в режим.След като е загрял и се е "продухал",трябва вече да работи гладко и на ниски и високи обороти и бързо да се ускорява.Не разчитай само на навиците от по-големите двигатели.
pansim - майстор
koveslav написа:
Замирише ли ти веднъж г..за на бензин отърване няма цял живот :D :D :D ....Не разчитай само на навиците от по-големите двигатели.
Мдаааа...няма отърване, 4 години бях без мотор, ама ето на, пак съм на ендуро :) Макар че вече съм на години и не смея много волности да правя :)
Та за резачката - знам че за двутактовата машина бедната смес е убийство. Изчел съм много внимателно инструкцията за егулиране на карба на Хуската. Описано е подробно, пък и имам някакъв опит. А иначе точно така в момента работи резачката, студена леко глъхне при подаване на газ. След минута работа вече се изрязва яко. Но, имам едно усещане за не особено стабилна работа на празен ход. Не че гасне, ама леко мени оборотите ...и смятам че мога поне да опитам.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: