Ел. инструментите. Консумативи.
keymaker - специалист
Абе те картерите на всички са метални.Ама някои машини са с пластмасови коруби и в тях са монтирани металните двигатели. Идеята на щил и не само е такава ,че при машините от професионалния клас катера на двигателя е изработен в ''корубата'' ,която е метална за по добро топло-отвеждане и възможност да се издевателства над машината по цял ден без тя да прегрее. Докато при хоби машините двигателчето е отделен компонент монтиран в пласмасови капаци,което ще рече ,че ако я напънеш яко в даден момент има голяма вероятност пластмасата да омекне и да се деформира. Не веднъж са ми носили щил 250 , 270 и 290 с деформирани коруби заради опити да режат в гората или на площадката за трупене и оразмеряване наравно с 260,360,440,460,660 или новите им модификации .
koveslav - майстор
gnt69 написа:
Няма значение какъв е картера. Щом машината е 1000+ лева е надежна без значение с какъв картер.
Точно такива мнения искат да възпитат в потребителите в днешно време. Има много издънки и цената не е пълна гаранция.Щил никога не е бил сред инициаторите на издънките,винаги конкуренцията е първа,но борбата за ниска себестойност на производството и все по-големи печалби е жестока.Тенденцията в двигателите определено не върви на добре.
dragozow - майстор
В сервиза наскоро имаше един McCulloch поне на 30 години. Целият метален без никаква пластмаса, но тежеше сигурно 12 кила. Беше голям, над 70 кубика. Та слагането на пластмаси не винаги е лошо. Използването на леки материали не винаги е с цел икономия, особено при скъпи машини. Много от дърварите по горите не искат вече 365, а 562XP именно заради новостите, които всъщност улесняват работата. Повечето професионалисти освен за поваляне имат и лека машина за кастрене. Съвсем не е едно и също да държиш 5 или 8 кг цял ден.
andro6157 - специалист
Колеги Mcculloch cs 330 трети проблем,но този път май отива на коша.Та запалих всичко по книжка започнах да кастря хоп излезна веригата,изкарах капака водещото колело излезнал от мястото си КАКВО ДА ВИДЯ счупен колянов вал никакъв зор не му давах като стана това.Влезнах в ОЛХ има същия трион на части 80 лв без шина верига износен сегмент,човека не се съгласи само на колянов вал.Нов незнам за колко има Колега Драгозов може ли да го провериш на каква цена и може ли от друг модел примерно да става Партнер,Поулан колеги моля помогнете че чакат дърва за рязане 15 куб. Благодаря
dragozow - майстор
330 е Partner, брандиран като McCulloch. От какво друго ще стане по номера не пише. Ти виж, че 100% не е само колянов вал. Има причина да се счупи. Оригинална част е по-скъпа от триона втора ръка, който си намерил, така че го взимай.
iivanov - майстор
andro6157 написа:
Колеги Mcculloch cs 330 трети проблем,но този път май отива на коша.Та запалих всичко по книжка започнах да кастря хоп излезна веригата,изкарах капака водещото колело излезнал от мястото си КАКВО ДА ВИДЯ счупен колянов вал никакъв зор не му давах като стана това.Влезнах в ОЛХ има същия трион на части 80 лв без шина верига износен сегмент,човека не се съгласи само на колянов вал.Нов незнам за колко има Колега Драгозов може ли да го провериш на каква цена и може ли от друг модел примерно да става Партнер,Поулан колеги моля помогнете че чакат дърва за рязане 15 куб. Благодаря
Малките машини не си заслужават възстановяването .
offvt - специалист
keymaker написа:
Абе те картерите на всички са метални.Ама някои машини са с пластмасови коруби и в тях са монтирани металните двигатели. Идеята на щил и не само е такава ,че при машините от професионалния клас катера на двигателя е изработен в ''корубата'' ,която е метална за по добро топло-отвеждане и възможност да се издевателства над машината по цял ден без тя да прегрее. Докато при хоби машините двигателчето е отделен компонент монтиран в пласмасови капаци,което ще рече ,че ако я напънеш яко в даден момент има голяма вероятност пластмасата да омекне и да се деформира. Не веднъж са ми носили щил 250 , 270 и 290 с деформирани коруби заради опити да режат в гората или на площадката за трупене и оразмеряване наравно с 260,360,440,460,660 или новите им модификации .
А на 391 "корубата" каква е?Би ли издържала по- сериозно натоварване 3-4часа ?
koveslav - майстор
Ето това е корубата на 391.Въпреки пластмасарията те не се отказаха от металната вложка като основа на картера и лагеруването.Има фирми които прекалиха и махнаха дори и тази вложка...

Прикачен файл

s-l1600.jpg
offvt - специалист
Благодаря!
Смятам освен за рязане на дърва за огрев ,да я ползвам за разбчиване(як тормоз).
iivanov - майстор
koveslav написа:
Има фирми които прекалиха и махнаха дори и тази вложка...
Но пък моделчетата не са особено мощни. Най-голямата пластмасарка, мисля е 2,6 кв.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: