Ел. инструментите. Консумативи.
solo5 - майстор
Това е една много интересна статия, която може да е много полезна за всеки един, който прави някаква покупка.
Със съветите на автора можете да разпертушините всеки недоброжелателен касиер или управител и да наклоните везните на спора във ваша ползва

Как да отправите рекламация за дефектна стока?

Моля модераторите да я поставят като важна тема, тъй като наистина е такава :roll:
sasooooooooo - "специалист"
Браво!
Изпълни ме с оптимизъм!
Жалко, че повечето работи ги купуваме точно от МЕТРО...
8180 - майстор
=D>
Бях чувал че се е пораздвижила тази комисия - Дано!
Тани - модератор
Забучих я като важна!
Niky77 - специалист
И правилно! Крайно време е българина да се научи как да си търси правата! И всичко да си дойде на мястото.Пиша го от позицията на търговец - така ще стане ясно кой е търговец и кой търгаш! :2thumbs:
dragozow - майстор
Нещата са 100% верни, аз си преглеждам пред мен книжката със последните изменения на закона.
sstefanov - майстор
Какво става, ако стоката се разваля няколко пъти по един и същи начин и в сервиза я оправят, но безуспешно?
На мен ми казаха, че не мога да направя рекламация. Щели да си я ремонтират.
Но гаранцията ми изтича след 2 месеца, а после?
solo5 - майстор
мисля, че ако прояви един и същ дефект 3 пъти и нагоре имаш право да си поискаш парите и закона те защитава :roll:

Тема "Как да отправите рекламация за дефектна стока?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: