Ел. инструментите. Консумативи.
gogo7777 - майстор
Разкажи ни твоята версия за "появилият се луфт"
:drinkers:
Andri01 - майстор
Чети какво съм писал по горе - 135стр!!! Всичко друго е "Приказки/версии/ от хиляда и една нощ"!!
gogo7777 - майстор
135стр.
пон ное 06, 2023 1:38 pmAndri01 написа:
Значи оста е в ред. Остава носещата/бялата/ тръба да е поддала. Най-вероятно в двата края - към заварките. Ако можеш завърти я на 180гр, т.е. размени захващенето към страна на мотора и другата, където е колелото за обръщане.
137стр.
Andri01 написа:
Аз писах-разскачва се дъното на барабана чрез болтовете, завърта се и измерва хоризонтално и вертикално,спрямо една неподвижна точка и така ще се види къде бие. Ама....
138стр.
Andri01 написа:
Чети какво съм писал по горе - 135стр!!! Всичко друго е "Приказки/версии/ от хиляда и една нощ"!!
Andri01 - майстор
Двама като си ги мерят,не е хубаво да се буташ. "Гогол" поне е дал адекватен акъл,за разлика от кухите лейки, дето пишат за да трупат цифрички. :lol: Хихихи пърррр....
Добре де, отърваш алката с акъл.
Не видях ти ко иСкара за меритба, ма....простено ти е.
Andri01 - майстор
Съвет-по добре да не видиш! В противен случай "може" да ме съдят за....на животно! :lol: :lol: :lol:
Antonini - специалист
чет окт 28, 2010 8:08 am4848profesor написа:
При тези ъглошлайфи (алуминиев корпус ), модел WSBA 1400 на статора има монтирани два терморезистора ( с голям ток, който може да мине през тях), изработени от тънък съпротивителен проводник, който са свързани последователно на една от статорните намотки. Когато статора повиши температурата си, съпротивленията се увеличават и намаляват тока през машината. По този начин я защитават от претоварване. Не случайно голяма част от машините все още работят след повече от 30-годишна употреба.
Понякога при изгаряне на ротор или статор е възможно и тези резистори да изгорят. Не е проблем да се премахнат и да работи и без тях. Може да се монтира един плавен пуск, при който и машината работи при по-малка мощност ( около 10% по-ниска от номиналната - създава пад на напрежение ).
Няма такова нещо! Товарното съпротивление ( че в по старите машини до 1980 г. са два броя от двете страни на статора - 2х3 оМ последователни = 6 оМ) са само да се ограничи пусковия ток върху ротора. И са свързани последователно на двата статора плюс ротора. Пусковото реле се явява еднократен регулатор на този процес при всяко включване, чрез доста хитроумен способ, но това е друга тема вече....

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: