• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23
Ел. инструментите. Консумативи.
EDI - майстор
ZEDYCUS написа:
Тани
+ 1, Няма друго такова удоволствие да работиш с хубав инструмент. От година и нещо съм със същия винтоверт, завива и малки, и мнооого големи винтове. :-D Нютоните са само 145 :razz:
А Еди, тез дето си ги показал, много грозни и надали имат сервиз в БГ.
Е, такъв дизайн са им измислили.Иначе това са работни коне, ИНГЕРСОЛ РАНД правят инструменти за жестока експлоатация, от там сигурно идва и дизайна, съобразно конструктивните решения.В България надали има сервиз, не знам дали изобщо има представител на производителя у нас.
ZEDYCUS - майстор
А иначе моя е скромна Макита 12V само със 100Nm и не ще да развива джанти - пробвано е :lol:
Моята е 18 волта, ма виж не съм се сетил да я пробвам на джантите, надали ще издържи щестограма :? Ще ме е шубе да пробвам, че не е малко пари.
Kumay - майстор
ZEDYCUS написа:

Моята е 18 волта, ма виж не съм се сетил да я пробвам на джантите, надали ще издържи щестограма :? Ще ме е шубе да пробвам, че не е малко пари.
Сакън, недей! :shock: За джанти трябват към 300Nm!!!
ZEDYCUS - майстор
Kumay
Сакън, недей! :shock: За джанти трябват към 300Nm!!!
Aаа добре, че каза. Иначе щях да те навестя скоро :-D Мерси.
Тани - модератор
Не ми се вярва да го повредиш . Или няма да успееш да ги развиеш или ще счупиш вложката. Доста битове и няколко вложки съм изпочупил , но на винтоверта нищо му няма . Дори в началото докато се усетя кога да спра счупих и няколко глави на болтове М6 :wink:
ZEDYCUS - майстор
Така е де,ама и разликата между М6 и М12 е доста голяма. Че да не стане :butthead:
gosho_d - напреднал
Kumay написа:
ZEDYCUS написа:

Моята е 18 волта, ма виж не съм се сетил да я пробвам на джантите, надали ще издържи щестограма :? Ще ме е шубе да пробвам, че не е малко пари.
Сакън, недей! :shock: За джанти трябват към 300Nm!!!
300? Защо 300? На марка BMW, за завиване, производителя дава 120 за по-старите и 140 за по-новите модели!
Kumay - майстор
gosho_d написа:
300? Защо 300? На марка BMW, за завиване, производителя дава 120 за по-старите и 140 за по-новите модели!
Защото съм пробвал на развиване! 250Nm не стигнаха!
А иначе съм виждал само в една гумаджийница да затягат гайките с динамометричен...
Почти навсякъде затягат до скъсване :axe:
gosho_d - напреднал
Kumay написа:
gosho_d написа:
300? Защо 300? На марка BMW, за завиване, производителя дава 120 за по-старите и 140 за по-новите модели!
Защото съм пробвал на развиване! 250Nm не стигнаха!
А иначе съм виждал само в една гумаджийница да затягат гайките с динамометричен...
Почти навсякъде затягат до скъсване :axe:
Мдааа...
От тази информация
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/06/76
изрично пише
"Important!
Under no circumstances use pneumatic or power screwdrivers to install and tighten the wheel bolts."

Явно има защо да го напишат, и да го подчертаят - ето правилните НМ:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/51/63

А би ли споделил коя е гумаджийницата?
zz_stefanov - майстор
Kumay написа:
gosho_d написа:
300? Защо 300? На марка BMW, за завиване, производителя дава 120 за по-старите и 140 за по-новите модели!
Защото съм пробвал на развиване! 250Nm не стигнаха!
А иначе съм виждал само в една гумаджийница да затягат гайките с динамометричен...
Почти навсякъде затягат до скъсване :axe:
И за това преди седмица при развиване счупих оригиналния ключ на колата и изкривих един друг, щот се наложи да ползвам крак, че ме заболя ръката. Някои много здраво ги стягат, не знам дали е добре и за болтовете.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23

Тема "ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ВИНТОВЕРТ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: