Та днеска от нямане на работа и провокиран от една друга тема във форума ''какво може да се направи от амортесьор''. Потърсих темата с търсачката и се оказа че и тя не става за чеп че и чичо гошо не помага и може да е изтрита.
Отдавна ме дразнеха едни длъбнатини по ламарината. Нищо че кочината на пролет заминава за моргата ама е таман пък за проби.
Е амортисьорчето е газово от задна врата и отдавна ми се въргаляше из гаража. И за да не скучая докато си тествах печката му извадих стеблото. Две резбички в двата края. На стругчето стръгнах два накрайника и цилиндричния чук. И се получи ето това. По нашия край му викаме обратен чук.
За гъбки щото и китайците ги продават на дебела цена лека идейна кражбичка на високотехнологично оборудване от руски форум Дюбели за бетон. И за да има за какво да ги закачам на опашката навих по една нит гайка М8.Гайката се навива директно на пластмасата докато стегне здраво. Каквото надстърчаше се реже с макетния нож. Поради това че ми трябваха с различна форма и понеже са много скъп консуматив ги резнах направо с ножицата за ламарина.
И така Колата е освинена яко и аз като Тинки пари на халост не давам Реших да се пробвам да тези двете. То не че има други. Тази е малко по кофти защото на колата се стовари една метална врата която се откъсна от пантите.И боята е леко напукана. Не съм се занимавал да чистя мястото освен като циганче сопол с ръкава. Горещ силикон какъвто имах зареден в пистолета. Не е от най подходящия за тази работа. Не се сетих да снимам как са залепени гъбките ама в тоя студ мерака да бързам даде предиство. Та малката ямка изкочи от първия път без да се опъва. Може още един път да се дръпне и ще излезе на нула ама си иска топло помещение щото силикона изтива докато река да залепя.
И втората не се опъна много но има какво да се желае още. Леко трябва да се изтегли точно зоната на пречупване на ламарината с продълговата гъбка. Но и това им стига ще почакаме да се стопли малко времето.
Но така ми хареса че кат ударих две рИкии тая вечер и се замислих да сменям занаята.
Отдавна ме дразнеха едни длъбнатини по ламарината. Нищо че кочината на пролет заминава за моргата ама е таман пък за проби.
Е амортисьорчето е газово от задна врата и отдавна ми се въргаляше из гаража. И за да не скучая докато си тествах печката му извадих стеблото. Две резбички в двата края. На стругчето стръгнах два накрайника и цилиндричния чук. И се получи ето това. По нашия край му викаме обратен чук.
За гъбки щото и китайците ги продават на дебела цена лека идейна кражбичка на високотехнологично оборудване от руски форум Дюбели за бетон. И за да има за какво да ги закачам на опашката навих по една нит гайка М8.Гайката се навива директно на пластмасата докато стегне здраво. Каквото надстърчаше се реже с макетния нож. Поради това че ми трябваха с различна форма и понеже са много скъп консуматив ги резнах направо с ножицата за ламарина.
И така Колата е освинена яко и аз като Тинки пари на халост не давам Реших да се пробвам да тези двете. То не че има други. Тази е малко по кофти защото на колата се стовари една метална врата която се откъсна от пантите.И боята е леко напукана. Не съм се занимавал да чистя мястото освен като циганче сопол с ръкава. Горещ силикон какъвто имах зареден в пистолета. Не е от най подходящия за тази работа. Не се сетих да снимам как са залепени гъбките ама в тоя студ мерака да бързам даде предиство. Та малката ямка изкочи от първия път без да се опъва. Може още един път да се дръпне и ще излезе на нула ама си иска топло помещение щото силикона изтива докато река да залепя.
И втората не се опъна много но има какво да се желае още. Леко трябва да се изтегли точно зоната на пречупване на ламарината с продълговата гъбка. Но и това им стига ще почакаме да се стопли малко времето.
Но така ми хареса че кат ударих две рИкии тая вечер и се замислих да сменям занаята.