Да си живи и здрави китайците че направиха инверторите по два за лев.
А относно ментетата тя е дълга тема дето е разисквана много пъти. За всеки влак си има пътници. Ша намесим пак търговците с търгашите и ще стане мазало.
Относно старо или нов стругче също е трудно да се даде съвет. Особено ако тепърва ще се захваща да се учи на него. А и всичко зависи от детайлите дето ще обработва както и каква точно ще гони. Макар че и на разбито стругче като не се гони норма пак могат даже да се правят чудеса. Но там опира вече и до практика и усет. А и от друга страна нищо не гарантира че чисто нов струг няма да е калпав.
Аз също бях изправен пред същата дилема но ми изпадна стругче на цената на скраб. Прецених че мога да си го възстановя и да си го модифицирам. Така варианта с нов отпадна и макар ремонта да струва пари щото все трябва да се купи нещо пак е по евтинко. А гъдела от направеното по голям.
А относно ментетата тя е дълга тема дето е разисквана много пъти. За всеки влак си има пътници. Ша намесим пак търговците с търгашите и ще стане мазало.
Относно старо или нов стругче също е трудно да се даде съвет. Особено ако тепърва ще се захваща да се учи на него. А и всичко зависи от детайлите дето ще обработва както и каква точно ще гони. Макар че и на разбито стругче като не се гони норма пак могат даже да се правят чудеса. Но там опира вече и до практика и усет. А и от друга страна нищо не гарантира че чисто нов струг няма да е калпав.
Аз също бях изправен пред същата дилема но ми изпадна стругче на цената на скраб. Прецених че мога да си го възстановя и да си го модифицирам. Така варианта с нов отпадна и макар ремонта да струва пари щото все трябва да се купи нещо пак е по евтинко. А гъдела от направеното по голям.