• 1
  • 2
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
koveslav - майстор
simplex написа:
koveslav написа:
Ще рече с внимателно и бавно дърпане да доведеш двегателя до такт компресия-да усетиш съпротивлението на буталото.
Ако трябва да дърпам докато усетя компресия по 10 минути със стъпка - 1см въже/10 секунди - ами няма да стане.
Какви 10мин. те гонят бе пич.Придърпваш бавно да усетиш компресията.А бавно-за да не детонира и да не се опита да ритне назад.Това е всичко.Паленето става зе една-две секунди,просто ти го обяснявам подробно.Защото ритне ли,със сигурност ще счупиш стартера,може и от първия път.
Ама ти си знаеш,само се опитвам да помогна.
koveslav - майстор
simplex написа:
koveslav написа:
Придърпваш бавно да усетиш компресията.А бавно-за да не детонира и да не се опита да ритне назад.
Питах го по телефона. Точно така прави той.
Със следващите си думи не визирам баща ти,просто съм се нагледал на шоу,защото ремонтирам чат-пат на местните такава техника.Като цапнат баьовците по една-две ракии на казана или на полето,докато поливат и ела да видиш после как се палят такива двигатели.Въжетата само около врата си не ги усукват,а ролки и палци хвърчат на парчета.Ремонтираш,обясняваш,пред теб правят всичко ок и като им падне пердето,трябва да снимам клип.
cat - специалист
Колега ако те устройва стругарофрезист в Каблешково мога да ти обясня къде да идеш , в Бургас може да идеш при Барото в комлука и той ще ти свърши работа но за повече пари .
koveslav - майстор
Да не е започнал да затяга още преди това и по тази причина да е чупил стартерите?
koveslav - майстор
Ами много лесно-просто причината за дефекта не е липсата на масло.Може да не е затегнало бутало,може да затегне и основен лагер,може и биелния лагер да е.Нищо,че основните лагери са съчмени,спокойно могат да извъртят някой номер.Все пак е китайска машина.
koveslav - майстор
simplex написа:
Каква може да е?
Например паднало парче от старите ролки и палци,заклещено между турбината и капаците :partyman: .......Свали ламарините и виж дали няма да се охлаби мотора.
dragozow - майстор
simplex написа:
koveslav написа:
Ами много лесно-просто причината за дефекта не е липсата на масло.Може да не е затегнало бутало,може да затегне и основен лагер,може и биелния лагер да е.Нищо,че основните лагери са съчмени,спокойно могат да извъртят някой номер.Все пак е китайска машина.
Каква може да е? Приспособих друг двигател от мотофреза, на която редукторът й беше счупен на мястото на гарденийският, ама струва ли си гарденийският да се ремонтира?
За да се каже трябва да се отвори. Ако му разбираш го отвори, имам всичко за него. Другия вариант е да ми го изпратиш, но транспорта и труда ще обезмислят в голяма степен ремонта, нов с 2 години гаранция от хубав производител струва 259 лв. По принцип производителя дава 400 моточаса живот, но изкарва до 1000 при добра грижа.
  • 1
  • 2

Тема "Търся стругар в Бургас, за изработването на колело на стартер за мотофреза" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: