Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
kozl, компресори, пневматика и тнт не съм учил ! И ако трябва да съм честен от твоето обяснение не можах да разбера много. Осен очевидното че Лидлският който е двубутален дава повече входен дебит.

Виж Ковеслав е обяснил по добре нещата.

Говорите за буталната глава на компресора ?

Ако е главата на компресора, то тогава той играе роля само когато работи. Ами когато не работи, какъв е изходният дебит от ресивера ?

Не ми стана съвсем ясно защо на Лидлският му дават 170 литра при 7 бара ? Но мисля че е понеже той е двубутален и когато работи дебита на изхода е 170 литра, а при еднобуталният е 100 литра при еднаквите 7 бара.

Другото което разбирам е че ресивера се явява като товар като е напомпан докрай и пречи на компресора да отдава максималният си дебит.

Но пак ми възниква горният въпрос-когато компресора не е включил и точиме ресивера какъв е дебита при тия 7 бара ? Нали за това са по големите ресивери. За да не се товари копресора и да имаме запас от въздух и дебит.
Virtex - майстор
Нормалният циркуляр ( не акумулаторният ) винаги ли е бил на 99лв ?

В Германия е 41 Евро, а тук днес го мернах за 99лв.

Като цяло става ли да се сложи на маса ? Питам, понеже човек по-назад писа, че подобен род мотори не е препоръчително да работят 'непрекъснато' на принципа на циркуляр с плот/маса.
emil400 - помощник
Такаа,винтоверта ми парксайд 20волта след 20 дупки във 3мм шина вече е с луфт и то сериозен във патроника.Разглобих го и установих че отпреде вместо да е на лагерче оста на патроника се върти във втулка което е недупустимо.Искам да попитам някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил.Имам и още едно питане при разглабянето на патроника изпаднаха 18 броя много ситни съчми,гледах ги и не можах да установя те откъде са,да не са сложени за баланс.
grizan1980 - специалист
potrebitel22 написа:
Нормалният циркуляр ( не акумулаторният ) винаги ли е бил на 99лв ?

В Германия е 41 Евро, а тук днес го мернах за 99лв.

Като цяло става ли да се сложи на маса ? Питам, понеже човек по-назад писа, че подобен род мотори не е препоръчително да работят 'непрекъснато' на принципа на циркуляр с плот/маса.
Аз си мисля че преди време беше и по евтин , въртят ми се едни 79лв..... Тогава забравих и не си взех. А за да се преправи да стои на плот - защо да не работи. Да двигателя му не е асинхронен ,ама то зависи и колко ще го натоварваш. Така си мисля аз. :?
bulhomes2 - майстор
koveslav написа:
bulhomes2 написа:
koveslav написа:
При 0 бара в бутилката нямаш никакво насрещно съпротивление и компресора(главата) дава максимален дебит.При налично насрещно налягане дебита на главата съответно пада,според стойностите на това налягане.Колко и как-точно така трябва да се дава характеристиката,за да знаеш при колко бара на какъв реален дебит можеш да разчиташ.
Але техниката не е чак толкова просто нещо,четете бе,хора!
Интересно ми е къде го четеш това.
Кое не ти стана ясно? Че при по-високо налягане в бутилката("насрещно" налягане) дебита на главата пада е неясно или невярно?Да вземем да измъкваме учебници и да започнем да размятаме формули,вероятно нещата ще се изяснят на всички и всеки ще може да пресметне характеристиките на желания компресор?
" Защо Ейнхелският при 0 бара - 170 литра, при 4 - 127, а при 7 - 100"
Защото производитела е измерил,че при напълно отворен изход и 0 атм. налягане имаш 170л./мин. изпомпван от главата въздух,а преодолявайки 7 атм. "насрещно"(съжалявам ако не ви харесва термина)налягане в бутилката(ресивера) на изхода на главата ще имаш макс. 100л/минута.
И ако искаш да работиш с постоянно налягане от примерно 7атм.,количеството изразходван въздух от ползвания пневматичен инструмент трябва да е макс 100л/мин.
При такава по-подробна характеристика на компресора,може лесно всеки да си отговори на въпроса дали дадения компресор е подходящ за еди кой си пневматичен инструмент.
А пък теорийте конструкторите са ги взели впредвид,а ние трябва да умеем да ползавме вече конструираното от тях.
Баце, мога да говоря (пиша) много по въпроса. Ама ти казваш да сме чели нещо някъде и за това питам къде е. Даваш някакъв цитат за някаква фирма, с която съм имал мимолетен опит (след което съм я задраскал дебело), ама не ми е ясно кой корифей го е казАл, че да му се доверяваме сляпо.

ПП. "теорийте" - виж http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=136655
uphero - специалист
emil400 написа:
Такаа,винтоверта ми парксайд 20волта след 20 дупки във 3мм шина вече е с луфт и то сериозен във патроника.Разглобих го и установих че отпреде вместо да е на лагерче оста на патроника се върти във втулка което е недупустимо.Искам да попитам някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил.Имам и още едно питане при разглабянето на патроника изпаднаха 18 броя много ситни съчми,гледах ги и не можах да установя те откъде са,да не са сложени за баланс.
Добре, че не се подлъгах по приказките да купа от тия ментета.
kozl - майстор
emil400 написа:
Такаа,винтоверта ми парксайд 20волта след 20 дупки във 3мм шина вече е с луфт и то сериозен във патроника.Разглобих го и установих че отпреде вместо да е на лагерче оста на патроника се върти във втулка което е недупустимо.Искам да попитам някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил.Имам и още едно питане при разглабянето на патроника изпаднаха 18 броя много ситни съчми,гледах ги и не можах да установя те откъде са,да не са сложени за баланс.
"Много ситни сачми" и луфт в патронника ме карат да си мисля, че сачмите са от лагеруването. Тия 20 валтовите не бяхя ли с осови вибрации (ударно действие).
kozl - майстор
fore написа:
kozl, компресори, пневматика и тнт не съм учил ! И ако трябва да съм честен от твоето обяснение не можах да разбера много. Осен очевидното че Лидлският който е двубутален дава повече входен дебит.

Виж Ковеслав е обяснил по добре нещата.

Говорите за буталната глава на компресора ?

Ако е главата на компресора, то тогава той играе роля само когато работи. Ами когато не работи, какъв е изходният дебит от ресивера ?

Не ми стана съвсем ясно защо на Лидлският му дават 170 литра при 7 бара ? Но мисля че е понеже той е двубутален и когато работи дебита на изхода е 170 литра, а при еднобуталният е 100 литра при еднаhttp://margo2013.com/images/products/product_8e9339fbf14fa132b5ea9323.jpgквите 7 бара.

Другото което разбирам е че ресивера се явява като товар като е напомпан докрай и пречи на компресора да отдава максималният си дебит.

Но пак ми възниква горният въпрос-когато компресора не е включил и точиме ресивера какъв е дебита при тия 7 бара ? Нали за това са по големите ресивери. За да не се товари копресора и да имаме запас от въздух и дебит.
Ех fore, fore ресивера е като резервоар. Дебита на изпразване на ресивера зависи от съпротивлението на изпразващия елемент (примерно маркуч и дюза като консуматор с непроменливо съпротивление) и едновременно с това и от налягането в ресивера. Ами едно нещо де се НЕ пълни, то се изпразва и налягането в ресивера спада. А заедно с налягането спада и дебита през маркуча и дюзата. Те за това верния отговор за дебита на ресивера е "променлив". За да се получи постоянен дебит след ресивера, примерно преди маркуча и дюзата се добавя редуцир вентил. Той намалява по-голямото налягане в ресивера до нагласено константно налягане. Но налягането в ресивера спада при източване, за това трябва да работи и пълначката/компресора. И ако компресора е с по-малък от източващия дебит, то ресивера започва да се изпразва и в момента когато налягането в ресивера стане по-малко от зададеното на редуцир вентила, налягането в изхода на редуцир вентила вече НЕ Е КОНСТАНТНО.
Примерно ако си стабилизирал работно положение при 7 атм след редуцир вентила и налягането в ресивера спадне под 7 атм, вече губиш стабилизацията.
И по принцип дебита и налягането са свързани величини.
По големите ресивери се източват по-бавно, но пък и се пълнят по-бавно. По-големите ресивери са подходящи, когато времето на консумация е кратко и компресора има възможност да напълни ресивера по време на престоя в консумацията.
koveslav - майстор
bulhomes2 написа:
koveslav написа:
bulhomes2 написа:
Интересно ми е къде го четеш това.
Баце, мога да говоря (пиша) много по въпроса. Ама ти казваш да сме чели нещо някъде и за това питам къде е. Даваш някакъв цитат за някаква фирма, с която съм имал мимолетен опит (след което съм я задраскал дебело), ама не ми е ясно кой корифей го е казАл, че да му се доверяваме сляпо.

ПП. "теорийте" - виж http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=136655
И моите уважения,колега.Под четете имам впредвид да се чете характеристиката и да се разбира.Защото и мен тази марка не ме вълнува,но характеристика на компресор така трябва да се дава.Като ти връчат компресорна глава и ти дадат само максималния,т.е. при 0 бара дебит и необходимата мощност,кажи как да си направиш сметката за характеристиката и при примерно 6 бара.Нещата не зависят само от теорията,а и от начина и качеството на изработка на механиката в тази глава.За това и ме изкефи подробната и правилна характеристика дадена за този Айнхел.
fore - майстор
Ковеславе действително този Ейнхел е с доста подробно описание. Интересното е че е изфорсиран до 10 бара. Пише че дава 25% повече. Той е с червена бутилка и го дават полупрофи. Има и тъмно син на 8 бара, 50 литра двубутален с метални филтри. Явно профи. Но и цената му е по висока-500 лева. А и 10 баровият е на промо сега. Та за това и го купих. За гаража в София. Големият Лидлски също е добър, но изобщо не го намирам в нета да се продава никъде. В Лидл Де излизат само на Ейнхел и други фирми но не и Парксайта. Даже има и на 10 бара Двубутален Ейнхелски червен, 50 литров с цена около 550 лева. Та той е оптимален като налягане и дебит, но е и с най висока цена.
Можеби в някоя от страните се продава по техните Лидли този Парксайт с цена около 400 лева.
Обобщено-

Двуглавият Парксайт на 8 бара е с изходен- 170 литра предполагам при 7 бара( не се дава).

Двуглавият Ейнхел Червен на 10 бара е 175 литра при 7 бара.

Двуглавият Еинхел Син на 8 бара е 319 литра но предполагам при 0 бара :roll: (не се дава).

Едноглавият Ейнхел Червен на 10 бара е 100 литра при 7 бара.

А и Ковеславе, няма какво да въздишаш ! Ако знаех отговорите нямаше да питам - нали ! Аз да не се занимавам с копмпресори нещо, макар че има 2 броя вече. :wink: Това са спецификации за които е необходимо да се знае как да се разбират и мисля че моите въпроси са добри и ще помогнат и на други хора при избор на подобни машини.

Като изфорсирах 25 литровият до към 9 бара и успя да отвие един болт от летите джанти. Та се надявам Ейнхела на 10 бара макар и с по слаб дебит да се справи с това. Гайковерта си иска 350 литра мамка му. Сега вече ми стана ясно. Но и цената на дебит от 300 литра на изхода е над 400 лева......

---------------------

emil400 написа:
Такаа,винтоверта ми парксайд 20волта след 20 дупки във 3мм шина вече е с луфт и то сериозен във патроника.Разглобих го и установих че отпреде вместо да е на лагерче оста на патроника се върти във втулка което е недупустимо.Искам да попитам някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил.Имам и още едно питане при разглабянето на патроника изпаднаха 18 броя много ситни съчми,гледах ги и не можах да установя те откъде са,да не са сложени за баланс.
Значи аз разглобявах 18 волтовият ударен. Има и снимки в темата за -Машината ви е повредена- попитайте ТУК.
http://forum.napravisam.bg/viewtopic.ph ... &start=560
Предполагам за тези съчми говориш. Те мисля че са част от тресчотъчният механизъм на усилето. Или са за Удара при моята 18 ка.
Изображение

Много важен въпрос- Ти успя ли да разглобиш патрона от снимката на отделни части - тоест да развиеш партона от тресчотката ??? :?: Понеже аз не успях а исках да го сменям. Няма къде да се захване в този вид за контра. А като е сглобен Шпиндел Лока поддава !!!

Сега да ти кажа нещо под секрет - значи твоята машина няма удар, та тия съчми са от тресчотката. Но като ти чета писането и чуденето за съчмите ми се струва че не машината е калпава ами оператора !

Защо ли - ами първо аз ей сега сутринта надъних две бързи дупки в банята на кръст за да хвана един вентилатор както трябва с видии, защото до сега беше просто забучен вътре и изпадше отгоре- стоеше наклонен :roll: Много инструменти, ама мързела е..... Та мисълта ми беше че 18ката се справи с бетона неочаквано добре. Е охладих веднъж видията и стана работата. Преди това съм пробивал и в желязо и в дърво отвори, но луфт в патрона няма.

Второто много съществено нещо е че малкият ми Елтос които е с подобен съчмен удар пак е с втулка на патрона ! А и как ще реализира удар през лагер ??? Ще му изпаднат съчмичките на тоя лагер ми се струва не мислиш ли ???

Та и 20 волтовият може да е без удар, но пак му е достатъчна втулката.
Аз действително върнах 20 волтовият заради липсата на удар, непотребната кутия в която не може да се събере дори допълнителна батерия и патрона който хваща най малко 2 мм.
Имам 3 - 18 волтови ударни и нямам такива проблеми с тях !!!

Ако знаеш в сглобено състояние колко бой и напъване видя последният -разглобеният от снимката лошо ще ти стане. И сега е супер стегнат и работещ !!! Даже го пробвах да развия тоя патрон с Пневматичният гайковерт през шестостен и не можах. Шпиндел лока поддава. Разглобих го понеже и той хваща най малко 2 мм, за разлика от първите ми два който хващат 1,5 мм.

Та си мисля че проблема е в тебе и не може от няколко отвора в желязо да се разбие втулката така. Или пък на тия безударните втулката е по мека. :?

Но Ударният е як и жилав- огъвах го, бих го и не се деформира изобщо нищо !

Ако си развил патрона казвай !

uphero, добре че не си се преебал ! Вземи си един зелен Бош от Емаг и като узреее дупчиш докато не прецъфти............ :wink: :cool: :prayer: Но избягвай Панелките че може да прихванеш панелно държане. :)
Последна промяна от fore на чет сеп 29, 2016 3:35 pm, променено общо 3 пъти.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: