• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
A.Asenov - специалист
Здравейте колеги.

Днес се захванах да оправя скутерчето си, което след последната разходка с него, не иска да пали.....
Проблема настъпи изведнъж и преди това не е давал признаци. Именно заради това днес цял ден и играх да чистя и продухвам карбуратори и клапи, но ефекта беше нулев. Реших да проверя и компресията и се оказа, че всякаш никаква я няма. Надявам се да се види от видеото. При горна мъртва точка, почти няма никакво съпротивление. Не ми се отваря излишно главата, за това се надявам на база видеото да кажете нещо.

Само да вметна, че преди около 2 хил километра, отново имаше сходен проблем със запалването, като проблема се оказа износено бутало и се реши след смяната му. Но тогава проблемите започнаха отдавна и дълго време трябваше да ритам манивалата над 50 пъти за да запали, а този път се получи от изневиделица, затова не се спрях веднага на буталото.
А и точно преди да се развали го изтормозих доста. Беше голяма горещина и продължително време карах на пълна газ, а на нагорнищата направо спираше и нямаше мощност да ги изкачи, нещо което до сега не е правило.

Ето видеото: https://www.youtube.com/watch?v=XIlvdd1 ... e=youtu.be
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
А и точно преди да се развали го изтормозих доста. Беше голяма горещина и продължително време карах на пълна газ, а на нагорнищата направо спираше и нямаше мощност
Всъщност никак изведнъж не се е случило
Маслото как е?
Отваряй
keymaker - специалист
Бягай за цилиндър и бутало и ще тръгне, внимавай какво купуваш ,че напоследък продават едни ''картонени'' сегменти ,които за един сезон финишират. Ако размера на сегментите позволява и съвпада с щил или хуск. дай някое левче повече ,за да имаш пърпоретка за возене не за правене!
A.Asenov - специалист
Преди 2 хил, километра смениха само буталото, но тогава беше голям зор..... Една седмица чаках да се намери майстор за да изшлайфа цилиндъра, но така и не се намери и 500 километра съм карал с 30-35 км/ч... докато се разработи.
Сега гледам, че продават 3 размера бутала, изглежда трябва да примеря цилиндъра и да взема, този размер, който най се доближава да цилиндъра.
LazarGanev - "Велик майстор"
n_a написа:
Маслото как е?
За маслото във фритюрника или за плажното масло го питаш?
A.Asenov - специалист
Сега като се замисля, причината може да е и липса на омасляване.
Още преди няколко години ми казаха, че автоматичната система с резервоарчето за масло правило проблеми, и най-добре е било да сипвам маслото директно резервоара при горивото. А напоследък не знам дали си въобразявам, но сякаш имаше течове намасло покрай карбуратора и цялата секция по двигателя..... Може и от това да е.

В момента моторчето официално е на 6,5 хил км. Вероятно и повече, понеже е взимано втора ръка 2004, и не се знае колко са му върнати, а един майстор ми каза, че ресурса му вече бил отминал и нямало смисъл от ремонти ??????
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
LazarGanev написа:
n_a написа:
Маслото как е?
За маслото във фритюрника или за плажното масло го питаш?
Нещо ми казваш ли?
A.Asenov - специалист
Явно колегата се опитваше да каже, че тук става на въпрос за двутактов двигател, без картер.
iavor - специалист
A.Asenov написа:
Явно колегата се опитваше да каже, че тук става на въпрос за двутактов двигател, без картер.

И двутактовите двигатели имат картери,колега ! Служат за предкартерно сгъстяване и за смазване на КММ /коляно мотовилков механизъм/. :partyman:
  • 1
  • 2

Тема "Как ви се струва компресията ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: