ср мар 27, 2024 9:09 amКиррил написа: При заставане на котва ситуацията е друга и сте прав, че те се приспускат над водата, но при плаване в теснини, не се приспускат, а са само в готовност на място. Зависи какво пише в процедурата.Явно не си го прочел. При плаване в съпровод на влекач, на носа има и моряци с готово разпънато въже по палубата готово за подаване на влекача - като е описано.... но в случая е нямало съпровождащ влекач, или е бил освободен от капитана за икономия на средства.
Тази тема е за мечтатели философи и изобретатели.
Киррил
- специалист
76 мнения в "Един мост по-малко"
hidrazin
- майстор
- Мнения: 23227
ср мар 27, 2024 8:34 amiliya_i написа: Това не е истина. Кораб винаги се води от екипажа. Пилота е просто "съветник" на капитана.По-скоро е грешка в превода. Нормално да е така - пилота направлява, екипажа води/управлява.
Той казва на капитана какво да се прави, а капитана заповядва.
Местни пилоти, а не екипажът, са направлявали кораба по време на инцидента, според министъра на транспорта на Мериленд Пол Уидефелд. Тези пилоти са обучени да избягват инциденти като този във вторник.На видеото се вижда че кораба два пъти губи електрозахранване.
ЦЪЪЪК
А тук мисля се вижда че едната котва е спусната. Кога? Де да знам...
ЦЪЪЪК
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1620
Каквото и да е , кофти работа. И аз го гледах на два пъти клипчето. Добре, че при нас няма такава ситуация ( пу, да няма и занапред) . Те ще се оправят , нов мост ще направят. При нас обаче ( ако беше де) тате обеща да ми купи колело , ама друг път...
DundyTheCroc
- майстор
- Мнения: 2094
Успяха в последния момент да спрат движението, ако беше при нас не ми се мисли.
iliya_i
- майстор
- Мнения: 4244
ср мар 27, 2024 9:42 amКиррил написа: Явно не си го прочел. При плаване в съпровод на влекач, на носа има и моряци с готово разпънато въже по палубата готово за подаване на влекача - като е описано.... но в случая е нямало съпровождащ влекач, или е бил освободен от капитана за икономия на средства.То ако имаше съпровождащ влекач, щеше да го натисне в носа и да го отбие от колоната. Ама ако....
Киррил
- специалист
- Мнения: 667
До колкото съм запознат, при отпадане на основното захранване на корабите, автоматично се включват аварийните агрегати - на секундата (без намесата на човек) и подават захранване на корабни системи осигуряващи живучеста на кораба и безопасността на екипажа. Ако не са се включили, значи има някой за ебан... Към тези системи спадат и навигационните светлини, а не ги виждам да светят (зелена и червена по бордовете) при обезточването и двата пъти, което означава, че няма аварийно захранване.
Също на кораби от подобен тип, на носа и кърмата (особено на носа) има активни винтове, които подпомагат завъртането на носа при маневра. Те, както и руля на ръчен режим от мостика се захранват на някой типове кораби и от аварийните агрегати и ако те са работили е можело да се помогне в управлението на кораба в подобна аварийна ситуация.
Най-точно това могат да обяснят механиците, работели на подобен тип кораби.
Въобще голяма мистерия и много фалове от всякакво естество.
Също на кораби от подобен тип, на носа и кърмата (особено на носа) има активни винтове, които подпомагат завъртането на носа при маневра. Те, както и руля на ръчен режим от мостика се захранват на някой типове кораби и от аварийните агрегати и ако те са работили е можело да се помогне в управлението на кораба в подобна аварийна ситуация.
Най-точно това могат да обяснят механиците, работели на подобен тип кораби.
Въобще голяма мистерия и много фалове от всякакво естество.
Andri01
- майстор
- Мнения: 8640
Пушека показва,че е запален главния двигател При задействие на АДГ ,двигателя не може да бъде запален-помпите му не работят. Най-вероятно са имали запален генератор в готовност,който включват към ГРТ на 8-та секунда. АДГ-то има по голямо забавяне-запуска се автоматично, но се включва кам аварийното табло до около минута/ трябва да стабилизира оборотите си/. Имат носови Bow Thruster, вижда се на втората снимка,зад котвената верига, но явно не е задействан по някаква причина.
Тема "Един мост по-малко" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!