• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
borkata3000 - специалист
Фиеста 1.1, карбуратор с АГУ. Винаги паля на газ, на бензин не върви. До сега не бях имал проблеми през зимата, но тази имах. При -15 ми беше замръзнало нещо по скоростната система. Слизам да паля сутринта - първо едвам изключих от скорост, скоростния лист беше се смръзнал, мръднах скоростния лост, но в скоростната кутия всичко си остана на скорост, защото като завъртя стартера, колата тръгна. :shock:. От тогава нещо не е наред и сутрин като паля, първо бумти и трещи малко и като позагрее е добре. :) Иначе пали от първо завъртане. И върви много. :-D
http://www.picvalley.net/u/376/93851_658.JPG
pn22 - помощник
В София има едни таксита стар модел "Соната" на "Хюндай" ,които фабрично са само на газ и затова изпарителя се подрява.Принципно това става с една подгревателна свещ,но е възможно параметрите е да са различни от тези на дизеловите свещи.Предполагам ,че може да се направи и с дизелови,но ще се наложи по-мощен акумолатор,както и реле за свещите.Дано съм бил полезен на някой.
danovsky - специалист
pn22 написа:
В София има едни таксита стар модел "Соната" на "Хюндай" ,които фабрично са само на газ и затова изпарителя се подрява.Принципно това става с една подгревателна свещ,но е възможно параметрите е да са различни от тези на дизеловите свещи.Предполагам ,че може да се направи и с дизелови,но ще се наложи по-мощен акумолатор,както и реле за свещите.Дано съм бил полезен на някой.
От Холандия си бях докарал един изпарител(Ланди Хартог),който си имаше нещо такова като севещ.При загасен двигател дърпаше ток от акумолатора!!Газаджиите бая се чудеха за какво е това и в накрая му резнаха кабела.Може и за това да е било.
Добре де,да приемем че с бързовар,подгревна свещ или нещо друго подгреете изпарителя,палите и водната помпа изтласква затоплените 100-200гр охладетелна течност,в изпарителя постъпва студен антифриз и пак охлажда изпарителя,а да не забравяме че и газта е доста студена.За какво е цялата тази процедура?Ако не пали колата си проверете запалителната система,горивната система и най добре си палете на бензин-по здравословно е за мембраните на изпарителя.
ben84 - специалист
Със 100-200мл. нищо не става нито със захранване от акумулатор. Но ако живеех по-насевер до сега да съм си купил 4 такива
http://www.mopar-accessories.com/en-us/ ... 3&pc=35894
http://www.6-5liter.com/graphics/block_heater-lg.jpg
За всяка тапа по едно :-D
danovsky - специалист
Има си ги и фабрично поставени.На всеки паркинг има контакти.На тях си пробвахме това което сме намерили по местата за изхвърляне на битова техника :lol:
докера - специалист
На Вас Ви звучи странно и смешно , но аз с очите си съм виждал две подобни модификации - едната на старо Ауди 100 , а другата на Джета , също стар модел . И двете са дизели.
Аудито е на един съсед на село , който , между другото, е главен механик в гаража на Спешна помощ :wink:
Една сутрин през зимата , преди 3-4 години , излизам и гледам , че от под предния капак излиза кабел и отива в къщата му. На въпроса ми какво е това чудо той само ми каза - " Ела да видиш"
На мястото на една от тапите на блока беше монтирал бойлерен нагревател 2кW с изведен и закрепен на подкалника щепсел . Включва го в удължител и за 10-тина минути антифриза достига почти работна температура / по корпуса топлината подгрява частично и маслото в картера /
На джетата беше нещо подобно , но отвора беше пробиван допълнително и нагревателя беше по-малък :wink:
Та на колегата по-ще му върши работа този вариант , защото да се подгрява само изпарителя е наистина безсмислено .
pn22 - помощник
Значи подгреватели на тапите на блока има масово в скандинавските страни.Изпарители за газ пропан-бутан с подгревател има и както вече писах може да се види на по-стари модели "Хюндай" които са таксита.На въпроса за това колко течност в изпарителя се подгрява от въпросната свещ не мога да отговоря,но се сещам за една друга система.Преди години имах стар модел "Ситроен"-GSA,който беше с двигател боксер с въздушно охлаждане.Докараха ми я от Холандия с монтирана там газова уредба.Водата в системата на изпарителя се завърташе от ел.помпа,а за подгряването и медната тръба беше монтирана около изпускателния колектор и отвън беше облицована с алуминиево фолио.По този начин водата в системата се загрява много бързо.Възможно е тази схема да се ползва в съчетание с изпарител с подгряване.При възможност да се добера до някое такси от този модел и ще разбера подробности.
NEMESIS - специалист
Айде да говориме с факти реално.
Подгрев в изпарителя може да се направи наистина с бързовар-а между другото има фабрични с подгрев.Номера е да е топла охладителната течност в двигатела и натам няма никакви проблеми.Това се постига с подгрев от допълнително монтирана печка или подгрев монтиран в картера който грее маслото и водата.
И за да не говориме празни приказки-снимки на един от вариянтите за подгрева:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
сола 180 - специалист
Стига сте повтаряли простотиите на "майсторите" от сервизите за АГУ.
От опит ви казвам че предната ми кола беше с изпарител BRC и мембрани не съм сменял 100 хил км.На сегашната пак съм с BRC и също само на газ паля и карам.
Така , че направете една проста сметка за 100 хил.км. едни мембрани 30 лв или бензин незнам колко лв.?
Спокоен па на колато кво и става че не се сещам?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "подгряване на изпарител" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: