Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
shotik - майстор
Ето ти една проста схема :

http://www.dinistor.net.ru/puskovoe-ust ... ya-pu.html
nеwage - специалист
shotik написа:
Ето ти една проста схема :

http://www.dinistor.net.ru/puskovoe-ust ... ya-pu.html
някой спомена че ставало с електрожен Кракра, аз имам такъв.

Направо щипките на акумулатора, слагам на 160 ампера и паля :supz:
fox_vt - майстор
stiv1961 написа:
Темата се отклонява към избор на акумулатор а не стартерно устройство :)
Еми тя след време ще се отклони на - купих/направих си стартерна количка и после си купих и нов акумулатор и съм дал пари като за два акумулатора :idea:
И за да не съм офф кракрата както и електрожените по принцип дават към 50 60 волта на празен ход и като закачиш щипките на акумулатора не се знае кое как ще го понесе.
torbalan - Дървен философ
nеwage написа:
torbalan написа:
е къв е тоя акумолатор, дето постоянно пада от студа?

до скоро моята кола си стоеше на улицата и през зимата я се случи веднъж да се наложи да заредя акумолатора, я не...

на всичкото отгоре е дизеляк :)
ами такъв - български на МонБат.

и моя е МонБат... при това няколкогодишен...
Найденов - специалист
На електрожените (фабрични или самоделни) трябва да има допълнителна вторична намотка или извод на съществуващата вторична намотка, която осигурява напрежение 12 волта и необходимия пусков ток за съответния двигател. Това естествено след изправителна схема :) .
torbalan - Дървен философ
аз бих ползвал нормално зарядно...

включвам го вечерта да зарежда акумолатора и сабалем паля...
fox_vt - майстор
Торбалане и аз съм с дизел и монбата ми е от 2007 ама аз си знам как е изкарал всички тея зими :? До автора виж това устройство http://zona.bg/bg/9176/Авто-мото,%20Час ... 11209.jpeg на работата имаме стартерна количка от тая серия и работи безотказно леки коли,мотокари,фадроми и камиони разпалва ги чудно.
Найденов - специалист
torbalan написа:
аз бих ползвал нормално зарядно...

включвам го вечерта да зарежда акумолатора и сабалем паля...
Всъщност си прав- да мъкнеш N- килограмов електрожен и да проточваш кабели и други маладжи (освен ако не ти е просторен и обзаведен гаража и електрожена не е на една ръка разстояние) е по- неудобно от това да си занесеш заредения акумулатор до колата :).
2v6 - майстор
Найденов написа:
torbalan написа:
аз бих ползвал нормално зарядно...

включвам го вечерта да зарежда акумолатора и сабалем паля...
Всъщност си прав- да мъкнеш N- килограмов електрожен и да проточваш кабели и други маладжи (освен ако не ти е просторен и обзаведен гаража и електрожена не е на една ръка разстояние) е по- неудобно от това да си занесеш заредения акумулатор до колата :).
Ако акумулатора е свален от колата и е седял на топло (20 градуса) пак ще запали без 220V :idea:

А всяко устройство за палене ще излезе по-скъпо от втори акумулатор :wink:
Mapek - специалист
Това е твърде опасно и вредно устройство (викат му "биче"), освен ако не е оригинално (или поне изпълнено със всички екстри)! Казвам го от опит и ще изброя проблемите:
1. Колкото и ниско вътрешно съпротивление да има вторичната, при стартов ток няколко стотин ампера пада е значителен. За да гарантирате необходимото напрежение в режим на старт, на празен ход ще трябва да имате МНОГО по-високо напрежение. От момента на даване "на контакт" до падането на напрежението заради големия стартов ток, имате от секунда до няколко, време, в което подавате към цялата инсталация много високо напрежение. Пораженията могат да бъдат непредвидими, особено за електрониката!
2. Самата възможност, да се върти безпроблемно стартера неограничено време е изключително пагубно за самия стартер. Възможностите му за разсейване на топлината в такъв екстремен режим не са предвидени. Имам предвид, че понякога запалването не е въпрос само на яко въртене, а на някакъв друг проблем (включително и липса на гориво). Вследствие може да "поизгори"...
3. Тези проблеми са "бели кахъри" на фона да ви експлодира акумулатора. На някакви интервали между два пуска се правят паузи необходими за охлаждане намотките на стартера (всъщност несъзнателно, механично). През това време се "нагнетява" много ток, съпроводено с много интензивно отделяне на водород :idea: Няма да ви казвам какво точно ми се случи на мен, защото целта ми не е да ви плаша, но си е страшно!
4. Варианта с разкачена клема от акумулатора при "старт" създава нов проблем - има един пад на ефективното напрежение, който би могъл да се компенсира са кондензатори, но и те са "цифра".
В моя случай, беше за ползване във фирма от всякакви "шофьори". Може би при индивидуално, отговорно, разумно ползване не е чак толкова опасно и все пак не го препоръчвам. При т.н. "оригинални" нещата са изкусорени, но "са цифра" ... избора е ваш!

Тема "220V стартер за автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: