shotik написа:Ето ти една проста схема :някой спомена че ставало с електрожен Кракра, аз имам такъв.
http://www.dinistor.net.ru/puskovoe-ust ... ya-pu.html
Направо щипките на акумулатора, слагам на 160 ампера и паля
shotik написа:Ето ти една проста схема :някой спомена че ставало с електрожен Кракра, аз имам такъв.
http://www.dinistor.net.ru/puskovoe-ust ... ya-pu.html
stiv1961 написа:Темата се отклонява към избор на акумулатор а не стартерно устройствоЕми тя след време ще се отклони на - купих/направих си стартерна количка и после си купих и нов акумулатор и съм дал пари като за два акумулатора
nеwage написа:torbalan написа:е къв е тоя акумолатор, дето постоянно пада от студа?ами такъв - български на МонБат.
до скоро моята кола си стоеше на улицата и през зимата я се случи веднъж да се наложи да заредя акумолатора, я не...
на всичкото отгоре е дизеляк
torbalan написа:аз бих ползвал нормално зарядно...Всъщност си прав- да мъкнеш N- килограмов електрожен и да проточваш кабели и други маладжи (освен ако не ти е просторен и обзаведен гаража и електрожена не е на една ръка разстояние) е по- неудобно от това да си занесеш заредения акумулатор до колата .
включвам го вечерта да зарежда акумолатора и сабалем паля...
Найденов написа:Ако акумулатора е свален от колата и е седял на топло (20 градуса) пак ще запали без 220Vtorbalan написа:аз бих ползвал нормално зарядно...Всъщност си прав- да мъкнеш N- килограмов електрожен и да проточваш кабели и други маладжи (освен ако не ти е просторен и обзаведен гаража и електрожена не е на една ръка разстояние) е по- неудобно от това да си занесеш заредения акумулатор до колата .
включвам го вечерта да зарежда акумолатора и сабалем паля...
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: