• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Trifun - специалист
Скоро ще ми се наложи да свързвам такава букса - и към автомобила, и към ремаркето. Та потърсих в нета информация относно стандартното свързване и открих много готина схема - поствам я и тук, да си я имаме и в нашия форум :wink:

Прикачен файл

Buksa Remarke.jpg
Buksa Remarke.jpg (35.82 KиБ) Видяна 46057 пъти
Johny - майстор
Хубава картинка. Моето ремарке е самоходно. :lol: :lol: :lol:
Иван Златев - специалист
Много полезно наистина,браво.Сега точно това ми трябваше...
novgradski - специалист
Картинката си струва и...дано повече хора я ползват,защото преди години когато по-често ползвах ремарке от приятели (защото нямах)-все се налагаше да "обръщам" кабелите от лустер-клемите в багажника.
Мажду другото трябва и категория ВЕ,а тогава как съм карал....
Иван Златев - специалист
Категория Е е за ремаркета с товароносимост над 750 кг,ремарке до 750 кг може да се тегли и без Категория Е
montoya - майстор
Аз имам две схеми
Изображение
жълт-ляв мигач
син-мъгла
бял-маса
зелен-десен мигач
кафяв-десен габарит
червен-стоп
черен-ляв габарит
Изображение
13 pin Euro plug & socket wiring

1 Yellow L/H indicator -ляв мигач
2 Blue Fog light -мъгла
3 White Earth -маса
4 Green R/H indicator -десен мигач
5 Brown R/H tail / side light -десен габарит
6 Red Brake lights -стопове
7 Black L/H tail / side light -ляв габарит
8 Yellow Reversing light -задна светлина
9 Green Continuous 12V supply -постоянни 12В
10 Blue Fridge -хладилник
11 Reg Earth for fridge -маса хладилник
12 Brown Coding ( if required) normally spare -нормално-резервен
13 Red Earth for pin 9 -маса за краче 9

И тази, като тя е пробване в практикер на техни ремаркета и отговаря напълно, снимката е някакво старо ръководство от незнам си кога, но явно по наш стандарт
Изображение
kuger - майстор
Ех,тая 13 пиновата да я имах на времето... Едно Пежо 406 беше с такава,.... изчекнах се да клеча, докато "система нагоди го" :-D
Доста рядка, като употреба, но я има!
Браво на montoya ! =D>
nv952 - майстор
Благодаря за схемата :prayer:
Тия дни трябва да оправям ел инсталацията на ремарке и ще ми е от полза :cool:

пп Я, ква модерна букса за ремарке :shock: :lol:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p1856216
valentino76bs - майстор
Да използвам темата да питам нещо.
Имам една такава стандартна букса(7пин) за ремарке(женската на колата) но има един чоп вътре по периферията. Като се вкара буксата на ремаркето и натиска чопа и разделя (+) от някакъв кабел закачен на 8 пин(не се вижда от към лицето)....сиреч Н.З. контакт.
Някой да има на идея за какво се използва.

Прикачен файл

0-02-05-2ab4b8794430affe11fbacde1c0b925034eaf98ebe3977b295e6ba4104a89282_66f3d6f6bbb6c034.jpg
MamaMy - майстор
Туй казва на колата че има окачени консуматори и да пуска тока. Това е много хубава екстра докато работи. При мен като нямаше такава и ми се "включи" едно БМВ отзад вместо да изпише detect new hardware ми изпогоряха лампите бушоните и бутона на кутията за задната светлина. Докато се усетя какво става като погледнах под бронята буксата се размазала в желязото под нея и всичко станало пълно късо. :lol:
  • 1
  • 2

Тема "Букса за ремарке" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: