Един по-добър метод ми дойде на ума.
Всичко мерим на DC спрямо средният бял кабел на тази жълтата платка.
Спрямо средният бял(маса) и десният на датчика трябва да са 0V. Завърташ ротора докато се падне 0V и гледаш да не го разместваш повече.
На Vout колко волта дава(трябва да е 0). Ако е 0,8V е много!!!
И на десният край на R21 на голямата платка трябва да е 0V, до 0,4V бива. Виж снимката от предният път, черната сонда не я мести, тя си е на маса.
Измери пак на десния на датчика, да видиш дали не си разместил ротора от позиция 0V.
Измери два пъти: десен на датчика, Vout, десният извод на R21.
И на трите трябва да са 0V.
Може да измериш по същият начин на трите места, когато на десният на датчика е 7V., за да видим на другите места какво се случва.
Всичко мерим на DC спрямо средният бял кабел на тази жълтата платка.
Спрямо средният бял(маса) и десният на датчика трябва да са 0V. Завърташ ротора докато се падне 0V и гледаш да не го разместваш повече.
На Vout колко волта дава(трябва да е 0). Ако е 0,8V е много!!!
И на десният край на R21 на голямата платка трябва да е 0V, до 0,4V бива. Виж снимката от предният път, черната сонда не я мести, тя си е на маса.
Измери пак на десния на датчика, да видиш дали не си разместил ротора от позиция 0V.
Измери два пъти: десен на датчика, Vout, десният извод на R21.
И на трите трябва да са 0V.
Може да измериш по същият начин на трите места, когато на десният на датчика е 7V., за да видим на другите места какво се случва.