Ел. инструментите. Консумативи.
Интересува ме каква е сервизната политика на спарки, предстои ми закупуването на тяхна машина но мой познат ме стресна че от където съм я купувал машината само там могат да ми извършват гаранционно обслужване, т.е ако е купена от фирмения магазин в Ловеч не мога да я закарам в сервиз в София и пак да я обслужат гаранционно.

Някои има ли наблюдения да сподели
Не би трябвало да е тъй , няма логика .
На гаранционната карта ще пише къде и кой е сервиза. Не можеш да ползваш всички сервизи. Спарки фирмен магазин няма. Не ходи до Ловеч, цените са същите. А и пласмента работи само във вторник.
Аз съм дистрибутор и плащам на на един от посочените сервизи в гаранционната карта да поема гаранционното обслужване. Докато е в гаранция машината се носи само в този сервиз, след това във всеки.
благодаря за бързите отговори :-)
Елтос от край време имат сервиз на сегашния бул. Витоша, преди Телман, струва ми се. Дългият блок веднага след като се премине над бул.България.
Няколко пъти се опитвам да предпазя хората от форума от необмислено купуване на техника с надпис Спарки, твърде често срещам китайски ментета от тези, които продаваха по улиците за по 25-30 лева.
Пластмасата им не е с добро качество, на цвят са по-светли.
купи си примерно от някой голям хипер маркет
и като ти се повреди им го занеси на тях
ако не ти го приемат се обади на КЗП (комисията за защита на потребителите)
... имаше една статия, ако я намеря ще я постна да видиш един пич как ги е направил на салата по същата формула :lol:

P.S. ето я и статията: Как да отправите рекламация за дефектна стока?
пуснах тема с линк към статията, за да могат модераторите да я прикачат към важните теми, ако желаят :roll:
Мен ме насочиха точно към тоя магазин на витошка да ходя познат ми каза че в сервиза им били доста експедитивни и утре мисля да ги посетя за една тежичка машинка ако не ме уредят с връзки нещо по тънко :-)
от shotik » пон яну 12, 2009 8:31 pm
Другия сервиз в София
е на ул "Плачковски манастир" 4 на Редута.



http://www.bgmaps.com/map.aspx?sid=7401 ... itsearch=1
Хе! Добре, че съм си купил машината от магазин-сервиз в съседния ми блок. То имаше и задължителна профилактика. :)
solo5 написа: P.S. ето я и статията: Как да отправите рекламация за дефектна стока?
пуснах тема с линк към статията, за да могат модераторите да я прикачат към важните теми, ако желаят :roll:

Надявам се, не си мислиш, че модераторите имат нерви и време да четат линкове със съмнителна достоверност, при това дълги пет лакътя и три стъпки. :shock:
Още повече, че правилата на хипермаркетите са ясни - рекламации при тях до 24-72 часа, после - по общите условия за гаранция на стоката. Бъди сигурен, че са си опекли работата и по документи при тях сервизното обслужване е осигурено от доставчика, както е по закон. Но как е в действитерност - Божа работа.

А, ако си изчел тоя линк, може и сам да пуснеш пост (или дори отделна тема) с основните моменти. Ако е кратък (до 20 реда) повечко хора ще го прочетат. Пък защо да не стане и важна тема, ако е интересно. :)

П.П. Виждам, че имало развитие по въпроса. Супер! :) Виж тук.
нищо не са си опекли хипермаркетите (с изключение на Метро, но там ги гази друг закон)
просто злоупотребяват с търпението на потребителите
всеки трябва да си знае правата
а и виж линка как стабилно е подкрепен с цитати от закона :roll:
Мисля, че трябва да се заключи темата или да се изтрият постовете, които не са към нея!!!
Въпроса е къде е точно вашия гаранционен сервиз, иначе има много. На всяка машина има листче със списък на сервизите, оторизирани да поправят Спарки. В по-големите населени места има. Като купувате машина изискайте от продавача да ви напише в гаранционната карта къде точно е вашият сервиз.

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Ел. инструменти”