Всички имаме коли, нали ?
Искам да попитам 1 мотор колко куб. сантиметра и конски сили (kW) трябва да е, че да може да носи на "гърба" си 200-250 кг. нагоре по хълм, нищо не разбирам бих се радвал да ми отговорите :) (Извинявам се, че написах за заглавие на предния ми въпрос "НЯМА заглавие".)
Щом нищо не разбираш е логично да се предполага, че и никога не си карал, тоест - не можеш да караш. Ако е така - по-добре помисли за АТВ. 350 кубиково АТВ би ви изкарало навсякъде.
Може да прозвучи много наивно, но не вярвам да е мн по различно от колелото (знам че колелотот е 5-10 пати по леко от мотора но все пак ...). А например 100 куб. см. ще кара ли 250 кг ?
И пак казвам не рабирам почти нищо затова не ми се сърдете на глупавите въпроси :D
100 см3 едва биха закарали твоя задник нагоре по хълма, камо ли още 2 освен твоя.
Малко са. Освен ако не си мазохист :)
Абе "хладилник" що не кажеш за какво става дума?Имаш мотор ли, искаш да си купиш ли, какви са тея 250 кг??????
Обясни за какво иде реч та да знаем кво да ти обесняваме.
hladilnic написа:Може да прозвучи много наивно, но не вярвам да е мн по различно от колелото (знам че колелотот е 5-10 пати по леко от мотора но все пак ...). А например 100 куб. см. ще кара ли 250 кг ?
И пак казвам не рабирам почти нищо затова не ми се сърдете на глупавите въпроси :D


Нали не го каза сериозно това.... по-добре обясни наистина какво искаш за да получиш адекватен отговор ....
Не съм карал мотор никога, ама наистина си мисля че щом колело мога се пак някак ще ударжа и мотора (даже не съм се возил)

Ами искам с възможно най-малка мощност на мотор , който НЯМАМ да карам още 1 човек + багаж на неравен терен, но май с по-малко от 250 кубука няма да мога ...
Уверявам те - хич няма да ти е лесно. Като ученик имах 4-5 балканчета и като изкарах книжка ги зарязах. 20 години по-късно рекох да се кача на кросов мотор да се подсетя. 250 кубика, момчето вика "Ама го дръж в оборот, че гасне. Ама и внимавай, че се вдига като му подадеш по рязко газ". За 10 минути паднах 3 пъти и май втора не включвах... С АТВ ще ти е по-лесно. Аз поне си взех такова.
По лесно може да тръгне, но и обръщането с него е лесно. Според мен зададен по тоя начин въпросът няма как да получи какъвто и да е отговор, най- малкото смислен.
Абе знаете ли какво казват моторджиите? Който не може да кара мотор си купува АТВ. 25-я е прав лесно се захлупва с АТВ-то ,дава ти увереност ,която често се превръща в падане.
сола 180 написа:...Който не може да кара мотор си купува АТВ...


Ми нали и аз то викам. Иначе за падане се пада и с АТВ, но по-малко. При всяко излизане с моторджии винаги има паднали от тях, а от нас - много рядко. 250 кубиково АТВ ще се вдигне само ако му стъпиш прав зад седалката. 350 кубиково 4х4 пък и тъй не ще. Над 400 кубиковите се вдигати то спортните, но с тоя товар (250 кг)...

Между другото - за тия кила най-вероятно питащия пита за 2 човека. Двуместно АТВ е много сериозни пари и явно ще отпадне от класацията.
hladilnic написа:Може да прозвучи много наивно, но не вярвам да е мн по различно от колелото (знам че колелотот е 5-10 пати по леко от мотора но все пак ...). А например 100 куб. см. ще кара ли 250 кг ?
И пак казвам не рабирам почти нищо затова не ми се сърдете на глупавите въпроси :D

Ще кара , ако с мръсна газ се движи бавно като валяк , т. е. да има подходяща скоростна предавка :)
вземиси UTV

Прикачен файл

6a8767e8_im.jpg
Аз имам 50 кубиково скутерче. Двутактово. С около 100кг товар (аз и малкия + бутилка вода) изкачваме един МНОГО сериозен баир. Неасфалтиран черен път с чакъл и бетон на места. Последния участък е затревен.
В началото не искаше. Буксуваше съединителя понеже е центробежен и зацепваше на по-ниски обороти. Аз обаче като един хитрец му сложих "спортни" пружинки на тоя съединител. Спортното им се изразява в това, че са по-твърди и съединителя сработва на по-високи обороти. Вече имам мощност да се кача на вилата.
Но всичко си зависи от моторетката. Един приятел си купи чисто ново скутерче от магазина. Пежо. Четиритактово. Няма сила да излезе от подземния паркинг.
Ако хълма е кален се замисли за Лада Нива,хем харчи малко,хем ще те качи почти навсякъде,катурва се по-трудно от АТВ,а втора ръка вероятно е много по ефтина от АТВ и носи много над 250 кг...
Kirilpm написа:... втора ръка вероятно е много по ефтина от АТВ ...


Няколко пъти. Китайско АТВ може и да се намери за около 1000 лв, но при всяко излизане нещо се чупи. За 3-4000 лв може да се намери свестно едноместно работно АТВ. Двуместни съм срещал над 10 000 лв втора употреба. Нови са около 30 000лв.
Наскоро ми се случи много кофти случка с 60 засилен по един познат черен път,но явно не достатъчно цапнах един остър камък с предния диф на нивата имах някакви секунди да реагирам но намалих поне до 30,колата скочи доста удари един камшик и спря.Слязох да огледам с идея за ударен картер основен ремонт на двигател и смяна на диференцял и кардан,и видях че само диференциала е само одраскан,даже масло не беше текнало.Така се прибрах и още я карам без ремонт.А представете си какво би ви се случило в подобна ситуация с АТВ или мотор,а това нещо не е 1 на 1000,често се случва.Другия плюс на закрития джип пред мотора и пред АТВто е,че никога не се прибираш от път с 10 кила кал по дрехите,не ти е студено,не те вали,кеф ти да си закачиш ремарке,кеф ти да го караш по пътя,кеф ти да си земеш някоя икономична дизеларка или малолитражка с газово.
Съмнява ме, че хладилника ще си продължи с колелото....
Кириле първо всичко което каза ми се струва доста преувеличено.Второ явно никога не си карал мотор или АТВ щом сравняваш тея неща с Лада-та.Удоволствието да караш мотор из гора ,кал и т.н. не може да се сравни с нищо.Малко кал имаш и в гъза ама кво ти пука. :lol: :lol: :lol:
Само да те питам колега имал ли си по сериозни проишествия в гората с мотор,не говоря за 5-6 метра суркане по гръб,ами примерно да се хлъзне мотора между дървета,да те изненада някоя дупка,да ти се наложи да спреш рязко на кофти път?Доста стаж имам на гърба на МЗ 150 из гората,нямам претенции за голям шофьор,имах доста срещи с земята и някои фиданки.А представи си човек без опит,на мощен мотор(трябва да носи 250 кила) и то с човек зад него.Тръпката с мотор е друг въпрос,но ако не е готов за падане и ставане и за някои синини по гъза не е за него тоя спорт.Докато джипа ти дава истинска сигурност,верно не минава по кози пътечки като мотора,но и да го удариш,после кърпиш ламарина,не те кърпят с гипс.250 кила са на ръба за повечето мотори,подчертавам повечето мотори за ИЖ и Урал не говоря,а за джипа не са нищо особено.

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”