Всички имаме коли, нали ?
здравейте на всички! мъчи ме следният проблем: имам wv golf 2 с газова уредба. искам да подгрявам охладителната течност в двигателя, за да не се налага да подгрявам на бензин и после да минавам на газ. чувал съм за подгряване с нагреватели от бързовари, но не ми е ясно как да го направя. ще съм благодарен ако някой ми помогне с идеи или линкове по въпроса!!!
Ще го подгрееш с нагревател някак си тоя изпарител , но после акумулатора ще може ли да завърти стартера? :? Има едни печки за автомобили , мога да ти дам линк но като видиш цената по висока от Голфа и ще се откажеш. Тези печки се нагласят кога да подгряват имат и дистанционно и подгряват както антифриза така и купето и маслото. :!: :wink:
Spokoiniq написа:Поредния бай Ганьо с ГоУф :lol: Абе, изтребител, ти да си чувал за ефекта от палене и работа само на газ за двигателя?Едва ли...Донякъде те спасява здравата немска каска-гоУфа, понеже е направен от кадърни хора, нищо че е грозен, поне е здрав за годините си.Но подобни таксиджийски издевателства дават хляб на доста сервизи-кой за чистене на дюзи, кой за смяна на скъсани мембрани :lol: Тъй де, и те хляб ядат :lol:
П.П.Бързовари :lol: :lol: :lol: тва да не ти е подгревател за картер на Волво северно изпънление бе!Компоти ли ще вариш в тоя голф? :lol: :lol:


Рискуваш да си навлечеш проблеми с този тон. Има доста истина в думите ти, но не по този начин. Не се пита никаде да определяш каква е колата на човека, дали е грозна и здрава.

И аз мисля че подобно изпълнение за греене на водата е пълна глупост, а за автора на темата мога да му дам линк с форум за Фолксваген.
www.wvclub-bg.org/forum
благодаря за мненията на стефан, manolito и leonardo_vd, а spokoiniq - да е жив и здрав!!!
Виждал съм поло 1.3 дизел ,на мястото на едната тапа на блока да има нагревател и изкарана отстани на колата букса.Можеш да си монтираш такова устройство ,но трябва да се захранва от отделен токоизточник.
Според въпроса на katn си правя извод че не е много на "ти"с двигатели и коли..по-добре не прави тези експерименти сам :wink:


Spokoiniq

ти пиян или надрусан си?? :?
Момци , имам подгряваща седалка от метро и за д-то върши работа. Не знам дали да не я преместя напред и да увия изпарителя с нея или да докарам изпарителя до седалката и директно да седя върху него :) . Все ще има ефект :) . А ако не става , ще направя седалка за изпарителя и ще го настаня в нея върху отопляемата и така да си грее газеца (газ - газец) Не е другото което си помислихте :wink: !
leonardo_vd написа:И аз мисля че подобно изпълнение за греене на водата е пълна глупост

Имах преди няколко години една баварка, която нямаше газова уредба, но имаше печка Webasto. Можеше да се програмира за часа, в който да е затоплена колата или да я пускаш от дистанционното. Много си беше комфортно даже - докато другите ринат сняг, да се качиш в топлото купе...

@katn: Сега на всички коли имам газови уредби и дори да изключа автоматиката и да паля на газ в студеното, нямам каквито и да е проблеми. Учудвам се за това, колко масов е този проблем, та чак съм любопитен, що го няма при мен :) Вероятно е свързан с некоректна настройка на газовата уредба или както е в 90% от случаите - неправилен монтаж.
На стария ми Ситроен ВХ16TRS съм с газова "Марини". Паля винаги на газ, даже и през зимата. Имам само един отказ, но беше -26 градуса.
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=17812
Тук има подобна тема :wink:
Фиеста 1.1, карбуратор с АГУ. Винаги паля на газ, на бензин не върви. До сега не бях имал проблеми през зимата, но тази имах. При -15 ми беше замръзнало нещо по скоростната система. Слизам да паля сутринта - първо едвам изключих от скорост, скоростния лист беше се смръзнал, мръднах скоростния лост, но в скоростната кутия всичко си остана на скорост, защото като завъртя стартера, колата тръгна. :shock:. От тогава нещо не е наред и сутрин като паля, първо бумти и трещи малко и като позагрее е добре. :) Иначе пали от първо завъртане. И върви много. :-D
http://www.picvalley.net/u/376/93851_658.JPG
В София има едни таксита стар модел "Соната" на "Хюндай" ,които фабрично са само на газ и затова изпарителя се подрява.Принципно това става с една подгревателна свещ,но е възможно параметрите е да са различни от тези на дизеловите свещи.Предполагам ,че може да се направи и с дизелови,но ще се наложи по-мощен акумолатор,както и реле за свещите.Дано съм бил полезен на някой.
pn22 написа:В София има едни таксита стар модел "Соната" на "Хюндай" ,които фабрично са само на газ и затова изпарителя се подрява.Принципно това става с една подгревателна свещ,но е възможно параметрите е да са различни от тези на дизеловите свещи.Предполагам ,че може да се направи и с дизелови,но ще се наложи по-мощен акумолатор,както и реле за свещите.Дано съм бил полезен на някой.


От Холандия си бях докарал един изпарител(Ланди Хартог),който си имаше нещо такова като севещ.При загасен двигател дърпаше ток от акумолатора!!Газаджиите бая се чудеха за какво е това и в накрая му резнаха кабела.Може и за това да е било.
Добре де,да приемем че с бързовар,подгревна свещ или нещо друго подгреете изпарителя,палите и водната помпа изтласква затоплените 100-200гр охладетелна течност,в изпарителя постъпва студен антифриз и пак охлажда изпарителя,а да не забравяме че и газта е доста студена.За какво е цялата тази процедура?Ако не пали колата си проверете запалителната система,горивната система и най добре си палете на бензин-по здравословно е за мембраните на изпарителя.
Със 100-200мл. нищо не става нито със захранване от акумулатор. Но ако живеех по-насевер до сега да съм си купил 4 такива
http://www.mopar-accessories.com/en-us/ ... 3&pc=35894
http://www.6-5liter.com/graphics/block_heater-lg.jpg
За всяка тапа по едно :-D
Има си ги и фабрично поставени.На всеки паркинг има контакти.На тях си пробвахме това което сме намерили по местата за изхвърляне на битова техника :lol:
На Вас Ви звучи странно и смешно , но аз с очите си съм виждал две подобни модификации - едната на старо Ауди 100 , а другата на Джета , също стар модел . И двете са дизели.
Аудито е на един съсед на село , който , между другото, е главен механик в гаража на Спешна помощ :wink:
Една сутрин през зимата , преди 3-4 години , излизам и гледам , че от под предния капак излиза кабел и отива в къщата му. На въпроса ми какво е това чудо той само ми каза - " Ела да видиш"
На мястото на една от тапите на блока беше монтирал бойлерен нагревател 2кW с изведен и закрепен на подкалника щепсел . Включва го в удължител и за 10-тина минути антифриза достига почти работна температура / по корпуса топлината подгрява частично и маслото в картера /
На джетата беше нещо подобно , но отвора беше пробиван допълнително и нагревателя беше по-малък :wink:
Та на колегата по-ще му върши работа този вариант , защото да се подгрява само изпарителя е наистина безсмислено .
Значи подгреватели на тапите на блока има масово в скандинавските страни.Изпарители за газ пропан-бутан с подгревател има и както вече писах може да се види на по-стари модели "Хюндай" които са таксита.На въпроса за това колко течност в изпарителя се подгрява от въпросната свещ не мога да отговоря,но се сещам за една друга система.Преди години имах стар модел "Ситроен"-GSA,който беше с двигател боксер с въздушно охлаждане.Докараха ми я от Холандия с монтирана там газова уредба.Водата в системата на изпарителя се завърташе от ел.помпа,а за подгряването и медната тръба беше монтирана около изпускателния колектор и отвън беше облицована с алуминиево фолио.По този начин водата в системата се загрява много бързо.Възможно е тази схема да се ползва в съчетание с изпарител с подгряване.При възможност да се добера до някое такси от този модел и ще разбера подробности.
Айде да говориме с факти реално.
Подгрев в изпарителя може да се направи наистина с бързовар-а между другото има фабрични с подгрев.Номера е да е топла охладителната течност в двигатела и натам няма никакви проблеми.Това се постига с подгрев от допълнително монтирана печка или подгрев монтиран в картера който грее маслото и водата.
И за да не говориме празни приказки-снимки на един от вариянтите за подгрева:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Стига сте повтаряли простотиите на "майсторите" от сервизите за АГУ.
От опит ви казвам че предната ми кола беше с изпарител BRC и мембрани не съм сменял 100 хил км.На сегашната пак съм с BRC и също само на газ паля и карам.
Така , че направете една проста сметка за 100 хил.км. едни мембрани 30 лв или бензин незнам колко лв.?
Спокоен па на колато кво и става че не се сещам?

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”