Не гарантирам, че проблема е този, но аз съм се сблъсквал с подобен проблем при по-големите чилъри. Включваш го тръгва и след около 1 минута спира и дава сигнал за грешка с някакъв код на електронното табло.
В случая беше много замърсена външната пита – през зимата тя е изпарител, а през лятото кондензатор. Когато се замърси се нарушава топлообмена и се повишава налягането в системата през лятото над допустима стойност – има си защитен пресостат. С едно измиване с маркуча на външната пита, нещата се оправиха.
Друг подобен проблем имах, с датчика поток на чилъра. При теб такъв няма, така че няма да разказвам. Всъщност може и да има - по въздушната част... Случката с този датчик беше нещо подобно - сприра след минута и дава код за грешка. Датчика беше завъртян на <90° (кой ли го е мръднал?) и не отчиташе движение на топлоносителя.
Измий външното тяло. Дори и да не е това причината, няма да е излишно. Провери има ли датчик за поток на въздуха, който се подава към къщата. Ако той отчита, че няма движение на въздух - машината пак спира.
В случая беше много замърсена външната пита – през зимата тя е изпарител, а през лятото кондензатор. Когато се замърси се нарушава топлообмена и се повишава налягането в системата през лятото над допустима стойност – има си защитен пресостат. С едно измиване с маркуча на външната пита, нещата се оправиха.
Друг подобен проблем имах, с датчика поток на чилъра. При теб такъв няма, така че няма да разказвам. Всъщност може и да има - по въздушната част... Случката с този датчик беше нещо подобно - сприра след минута и дава код за грешка. Датчика беше завъртян на <90° (кой ли го е мръднал?) и не отчиташе движение на топлоносителя.
Измий външното тяло. Дори и да не е това причината, няма да е излишно. Провери има ли датчик за поток на въздуха, който се подава към къщата. Ако той отчита, че няма движение на въздух - машината пак спира.