Най - вълнуващия въпрос зимно време.
LazarGanev - "Велик майстор"
Тези, които ми идват в момента са поръчани преди 2 месеца, тъй че ще почакаш още малко. Но не зас-пи-вай, не заспивай! Ти си истински мъж, не зас-пи-вай! :cool:
andy_forresite - майстор
пет ное 12, 2021 9:05 amKraichev написа:
Почистих обстойно преди седмица
И при мен става нещо такова, но в по-малка степен. На мощност 1 с времето започва да гори само назад. Отпред и встрани по предната част се образува кора (сплъстяване на пелел), което образувание е върху отворите за въздух. Пробвал съм всичко като комбинация от секунди зареждане и % вентилатор и не може да се избегне. С едни пелети може, с други няма как.
В момента имам гориво от три производителя, от които съм горил от на два. С миналогодишните аналогична ситуация - след около 3 часа вече отпред е твърдо и гори отзад, нивото на пламъка се качва, отчита осветеност 101-130, но си гори. С керпи от тази година доста по-добре се получава. Дано третия модел не са някакви боклуци, че ще си откажа от това отопление.
С керпитата в бяло-зелено-червени опаковки (от тази година) запалва по-бързо, разгаря се по-добре и дори по време на разгаряне вдига 1,5 до 2 градуса на водата. С по-старите я вдигнало 1 градус, я не. 200 секунди съм му задал. Бавно се разгарят, но като се развие огън разходът е същия в крайна сметка. Познавам че има кора само по звука от горенето.
Дори съм се чудил дали пък няма спукано по главата и от това да не се обдухва добре в предната част. Не е. Да гори където иска, важното е да гори :)
filmatoplo - майстор
Седя си аз на диванчето и телефона звъни,ама някакси международно звъни.Вдигам.-Ало ,горелката ми с черен екран .Паля колата и газ към уреда Двата предпазителя на платката изгорели , подменям ги Ура светна .Правя тест на изходите на всеки детайл и Вентилатора не арбайтен .Медната му намотка със стопен лак ,и се вижда как на едно место е прекъсната жичка .Тъй ший тя къде зор видя,дошло му времето .Телефонаре а БУргас .Утри ши прайм. :wink:
ls1
Искам да помоля за малко коментар на това, което виждам на сайта на Грейко по отношение на температурите. Доста са наблегнали работната температура да е между 65 (не по-малко от 60) и 75 градуса. Това щяло да доведе до дълговечност и икономия. За първото разбирам, за икономията ми е думата.

Откъде ще дойде, от високата долна температура на помпата? Или от 10-те градуса работен диапазон? Защо?
fbr - майстор
Ниска темп на водата, респективно ниска темп. на камерата ->по-лоши условия за окисление -> ниско КПД.
ls1
Ако е това веднага изникват няколко въпроса.

Икономията, която се случва от по-доброто кпд компенсира ли катеренето на 65 градуса преди да тръгне помпата всеки път?

Също, мога да се съглася, че котел с текнал конденз се отразява много лошо на горенето и кпд-то, но котел който на 55 пуска помпата и конденз няма губи ли чак толкова кпд (в сравнение с текнал)?

А освен това какво се случва с модулирането? Модулиране на три степени в рамките на 10 градуса колко и с какъв ефект ще се случва? Доколкото аз разбирам когато помпата тръгне и студена вода започне да се връща в котела - точно тогава горелката ще смъква мощността. Ако помпата работи в рамките на 20 градуса това няма да се случва сякаш.

Изобщо досега съвета беше (в тази тема например) 60-80 градуса, с лек компромис на 55-75. Откъде дойде това 65-75?
don.nasco - специалист
пон ное 22, 2021 7:16 pmfilmatoplo написа:
Седя си аз на диванчето и телефона звъни,ама някакси международно звъни.Вдигам.-Ало ,горелката ми с черен екран .Паля колата и газ към уреда Двата предпазителя на платката изгорели , подменям ги Ура светна .Правя тест на изходите на всеки детайл и Вентилатора не арбайтен .Медната му намотка със стопен лак ,и се вижда как на едно место е прекъсната жичка .Тъй ший тя къде зор видя,дошло му времето .Телефонаре а БУргас .Утри ши прайм. :wink:
Привет,

Нещо такова ли е станало - viewtopic.php?f=10&t=44543&p=1056548#p1056401
При мен освен вентилатора беше отишла и платката, тоест фърмуера зареждаше и всички настройки си бяха на място, но изходите за вентилатора не работеха.
Просто го споделям, защото да не се окажеш изненадан, след като смениш вентилатора и той не работи.
andy_forresite - майстор
Ls1, щом високата температура за пускане на циркулационната помпа не ти харесва, извади й жиците от платката на горелката, сложи им един щепсел и го ръчни в контакта да се разработва.
Или не слагайте щепсел, а с купен термостат я накарай да тръгва когато поискаш.
А котлите че ще текнат е сигурно, без значение на колко градуса се вкл помпата. Първо платка, после шнек, вентилатор и постепенно се доближава същинския момент - коронавирус по котлите :-D
Иначе 65 работна температура е добре. Водата в колектора е 63-60° и толкова отиват до радиаторите, бойлерите и лирите. Не е задължително да се случва модулацията 10 градуса. Важното е че е налична и да си модулира на колкото иска. Ти си задавай температура на водата в котела, пък в колкото граници ще модулира, в толкова.
filmatoplo - майстор
Don Nasco.Точно така се оказа ,освен вентилатора ,платката подава в изключено положение 100 волта мерено с мултицет .Вентилатора само бучи и за секунди бобината загрява ,добре ,че реагирах и я изключих от тока .Платката и дисплея утре пътуват за Натурела за ремонт .Само да питам ,меря тока и показва на входа на платката 243-244 волта ,аз смятам ,че е много ,дойде човек от ЕВН и каза че това било нормално ,даже в съседния град било 250 волта и пак било нормално .
don.nasco - специалист
вт ное 23, 2021 7:09 pmfilmatoplo написа:
Само да питам ,меря тока и показва на входа на платката 243-244 волта ,аз смятам ,че е много ,дойде човек от ЕВН и каза че това било нормално ,даже в съседния град било 250 волта и пак било нормално .
Тия са ненормални. Утре може да пуснат и 110В и да обясняват, че в Хамерика е така :)

Тема "Пелетни горелки GREYKO BMG и RB" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: