Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Да попитам за един проблем ,който се появи от смяна на пелети.Докато си бях с Бг.производство всичко си бе Ок...но по нашия район изчезнаха и заредих някакви италиянски с аромат на дъб (по нашия край му казваме мише).Та това мише ми задръсти шнека и се появи на дисплея грешка 44,изключване ,гребане и почистване на шнека и старт запалване,от 40до 63 гр.за по малко от час, след 16-18часа работа пак същия БЪГ.
И същото упражнение ,за сега си работи системата но показанието на датчика за пламък е 850-880 мисля че така се казва ,а беше 180-190 и горивната камера на P 1 ми се струва доста препълнина,появи се и шлака, и жабарите слагат кора МАЛКО повече от нащи производители...Та как да вкарам тоя датчик в норма... :?
batpetio написа:Да попитам за един проблем ,който се появи от смяна на пелети.Докато си бях с Бг.производство всичко си бе Ок...но по нашия район изчезнаха и заредих някакви италиянски с аромат на дъб (по нашия край му казваме мише).Та това мише ми задръсти шнека и се появи на дисплея грешка 44,изключване ,гребане и почистване на шнека и старт запалване,от 40до 63 гр.за по малко от час, след 16-18часа работа пак същия БЪГ.
И същото упражнение ,за сега си работи системата но показанието на датчика за пламък е 850-880 мисля че така се казва ,а беше 180-190 и горивната камера на P 1 ми се струва доста препълнина,появи се и шлака, и жабарите слагат кора МАЛКО повече от нащи производители...Та как да вкарам тоя датчик в норма... :?

Гледаш оборотите на вентилатора. Натисни дясното копче няколко пъти и ще се покаже осветеноста. :partyman:
gnt69 написа:
batpetio написа:Да попитам за един проблем ,който се появи от смяна на пелети.Докато си бях с Бг.производство всичко си бе Ок...но по нашия район изчезнаха и заредих някакви италиянски с аромат на дъб (по нашия край му казваме мише).Та това мише ми задръсти шнека и се появи на дисплея грешка 44,изключване ,гребане и почистване на шнека и старт запалване,от 40до 63 гр.за по малко от час, след 16-18часа работа пак същия БЪГ.
И същото упражнение ,за сега си работи системата но показанието на датчика за пламък е 880-890 мисля че така се казва ,а беше 180-190 и горивната камера на P 1 ми се струва доста препълнина,появи се и шлака, и жабарите слагат кора МАЛКО повече от нащи производители...Та как да вкарам тоя датчик в норма... :?

Гледаш оборотите на вентилатора. Натисни дясното копче няколко пъти и ще се покаже осветеноста. :partyman:

Ок..да вдигам или намаля тия обороти...предполагам от стрелки те по долу ??? Всъщност под иконката на вентилатора се появи ГРТ=890,a осветеноста 169,сега проверих ...
Последна промяна от batpetio на съб фев 18, 2017 11:18 pm, променено общо 1 път.
Не знам много е трудно така дистанционно. Според мен намали подаването и увеличи оборотите на вентилатора с малко. Ама това не става директно трябва да влезеш в менюто за настройки. С тия стрелки само можеш да промениш желаната температура на котела. Виж там в книгата прочети малко. :partyman:
gnt69 написа:Не знам много е трудно така дистанционно. Според мен намали подаването и увеличи оборотите на вентилатора с малко. Ама това не става директно трябва да влезеш в менюто за настройки. С тия стрелки само можеш да промениш желаната температура на котела. Виж там в книгата прочети малко. :partyman:

Ок,,, ще се чете утре лека и приятна вечер...и за тая грешка 44,дано да пише ама дали ще схванаааа :shock: ..Багодаря и лека...
С коя версия е горелката? Ако е 1.7/1.4 свиркай на инсталатора да ти метне 1.8/1.4
Поздрави!
Не бях посещавал скоро сайта на Грейко. Имат нова визия - браво, работят. Погледнах новата версия на ръководството. Направи ми впечатление, че стойностите по подразбиране на вентилатора са различни от преди, а именно:
Р3 - 38
Р2 - 32
Р1 - 25
Или експериментално са стигнали до същитер стойности, като мен :), или вентилатора е с по-голям дебит.
Може да е за новата версия дето следи оборотите на вентилатора.
[quote="n.ganev"]Не разбрахте ли, че всичко е строго индивидуално - тяга, вид пелети, производител на пелети, захранващо напрежение / оказва влияние на вентилатора тъй като един асинхронен ел. мотор е с квадратна характеристика /.
Двоумях се, коя е по-правилната тема, но ето задавам въпроса си тук - все пак става въпрос за горелка Greyko RB 20

Може ли някой да качи снимка как изглеждат ПРАВИЛНО изгорели слънчогледови пелети в пепелника или горелката.
С колко единици трябва да е по-силен вентилатора, спрямо дървесните пелети. Знам, че е строго индивидуално, но е важна тенденцията.

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Отопление”