• 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 46
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
andy_forresite - майстор
В крайна сметка тези вентили правят едно и също - поддържат Чайника топъл. Перфе за жилища с малки топлозагубки - котлето врелО, радиаторите на лед.
Андро ... след време ще разбере. Възможно е колкото да си настигнеш фаровете с 6-цилиндров турбо боксер. Върви, но не чак толкова.
tokata123 - напреднал
шоп написа:

Кое закупихте? Вентила с DN - 25 или вентила с DN - 32? Разликата е мако казано огромна.

Вентила е една от най-скъпите елементи от антинкондензната група на котела. Аз лично НИКОГА не редуцирам чрез фитинги основната и байпасната линия. KVS параметъра отива на кино, особено при ЕЦ.

Все едно карате Ферари на 1-2 скорост.

П.П. Херц са разкошни вентили с много плавна работа. Лично за мен най-добрите.
Успехи!
Вентила е DN - 25. Разбрах как трябва да се направи. Системата има някаква естествена циркулация, но никога не е придвиждана да работи на такава.
Благодаря
Evgeniy - майстор
andy_forresite написа:
В крайна сметка тези вентили правят едно и също - поддържат Чайника топъл. Перфе за жилища с малки топлозагубки - котлето врелО, радиаторите на лед.
Андро ... след време ще разбере. Възможно е колкото да си настигнеш фаровете с 6-цилиндров турбо боксер. Върви, но не чак толкова.
Напротив, по-високата температура към радиаторите е по-добър старт. Ако разбира се котлето има вътък да работи и за жилището освен за себе си....
Колежка с подово и радиатори се оплака, че радиаторите не стоплят. Подовото е голям консуматор при нередовно палене и при помпа, включваща на 35 градуса отнема часове да иде някаква топлина в радиаторите, и като бонус бойлера се е източвал в подовото... Като сложиха термостата включващ помпата на 55 беще изненада, че радиаторите можели и да топлят. Всичко зависи от всичко...
filmatoplo - майстор
:supz: Всичко зависи от всичко....
emilvelkov73 - специалист
Здравейте колеги,имам нужда от малко помощ за монтажа на този вентил
http://herz.bg/index.php?p=27&id=620
HERZ TEPLOMIX трипътен вентил - 1 7766 13
Прикачен файл:
media-share-0-02-04-d3d5c47f367aa56cc93027889e98cfaa837887db8e2e9ec7834be2e04af17597-68642676-6c83-4ce0-9178-7c0f033d589d.jpg
media-share-0-02-04-d3d5c47f367aa56cc93027889e98cfaa837887db8e2e9ec7834be2e04af17597-68642676-6c83-4ce0-9178-7c0f033d589d.jpg (94.84 KиБ) Видяна 1740 пъти
Доколкото се ориентирам в посоките
A-към инсталацията
B-байпас
AB-към котела

А -затворен докато достигне 61 градуса
след това затваря B и отваря А
AB-постоянно отворен

Благодаря предварително за отговорите.
шоп - майстор
Точно така, в кутията си има схема. Защо не купиш 177614 ?

Не е много по-скъп имa kvs доста по-голямо и няма да тормози помпата. Между другото завърти помпата, че така ще я скапеш преждевременно.
emilvelkov73 - специалист
шоп написа:
Точно така, в кутията си има схема. Защо не купиш 177614 ?

Не е много по-скъп имa kvs доста по-голямо и няма да тормози помпата. Между другото завърти помпата, че така ще я скапеш преждевременно.
Вече съм го купил,може да ги пробвам да го сменя,но ще пасне ли размера и холендрите незнам.
А помпата как трябва да я завъртя?
Благодаря предварително.
andy_forresite - майстор
Оста ѝ да е успоредна на земната повърхност. В момента ти е перпендикулярна. Завърти я на 90° така че пластмасовото черно капаче да ти дойде към пода, за да имаш достъп до металния винт на самата помпа. Под този винт се вижда оста на ел. двигателя.
За вентила ... уф, сложил съм два подобни в нас, но не помня означенията.
Изобщо не съм сигурен, но си мисля че АВ е към входа на котела; В - горещата вода от изхода на котела и А - откъм радиаторите.
А и В са отворени постоянно, а АВ пропуска само след 55-61 градуса, като му дават 10% просълзяване, т.е. не може да се затвори докрай при подгряване на водата след запалването. В кутията му трябва да има описание. Аз може и глупости да съм написал...

Холендрите като гледам парт. № са 1 цол. Наясно ли си къде трябва да го поставиш? То не е една тръба :)
emilvelkov73 - специалист
andy_forresite написа:
Оста ѝ да е успоредна на земната повърхност. В момента ти е перпендикулярна. Завърти я на 90° така че пластмасовото черно капаче да ти дойде към пода, за да имаш достъп до металния винт на самата помпа. Под този винт се вижда оста на ел. двигателя.
За вентила ... уф, сложил съм два подобни в нас, но не помня означенията.
Изобщо не съм сигурен, но си мисля че АВ е към входа на котела; В - горещата вода от изхода на котела и А - откъм радиаторите.
А и В са отворени постоянно, а АВ пропуска само след 55-61 градуса, като му дават 10% просълзяване, т.е. не може да се затвори докрай при подгряване на водата след запалването. В кутията му трябва да има описание. Аз може и глупости да съм написал...

Холендрите като гледам парт. № са 1 цол. Наясно ли си къде трябва да го поставиш? То не е една тръба :)
Ами мисля,че съм го поставил както трябва /виж на снимката/ даже съм му направил бай-пас в случаи че реша да го елиминирам или се прецака нещо
andy_forresite - майстор
Не го бях забелязал. Не помислих и защо е този байпас там.
Трябва да го взема в ръка и ще преценя как да го поставя без да чета нищо. Колкото до означенията - забравил съм. Все пак ако трябваше да заложа 5 лева като предположа какво означават А, В и АВ, то бих казал че А и В са постоянно отворени в студено положение и започва да отваря през АВ с покачване на температурата. Пак в тези 5 лева бих го свързал А - топъл щранг, В - към входа на котела и АВ към радиаторите.
В крайна сметка напиши как си го монтирал и някой ще ти отговори дали е правилно или трябва да го завъртиш на някъде. Трипътните херцове с пряко действие, означения А, В и АВ, са на един и същ принцип и когато се слагат за гарантиране връщаща вода към котел, те се монтират по един начин и само той е правилен.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 46

Тема "Избор на термостатичен трипътен вентил за котел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: