• 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Как изкара нагревателя от оригиналната тръбичка
Отворите ще ти ги снимам после,и аз съм ги разширил ама не знам колко са.По 1см са.
Прикачен файл:
IMG_20180111_093937.jpg
IMG_20180111_093937.jpg (66.74 KиБ) Видяна 139 пъти
Мерси много, за бързия отговор колега :) !
Ти не сложи ли комплект керамична запалка с патронника, който си върви с нея /с по широките отвори от тези на оригиналната заралка/? Ако не бъркам, назад в темата беше публикувал снимки. Усети ли разлика с разширяването на отворите?

Между другото се разрових в нета и открих следното:
По инструкция на производител /ето тук - http://pellets-technozone.com/images/characteristics/84.pdf/, отворите следва да бъдат 2бр. х ф 10мм. и светлия отвор- разстоянието между вътрешната повърхност на тръбата и повърхността на запалката поне 3 мм.
Прикачен файл:
IMG_20180111_110200_opt.jpg
IMG_20180111_110200_opt.jpg (65.42 KиБ) Видяна 130 пъти


На пазара същия нагревател се предлага с 4 бр. отвора.
Прикачен файл:
74_opt.jpg
74_opt.jpg (12.45 KиБ) Видяна 130 пъти
Прикачен файл:
IMG_20180110_152806_opt.jpg
IMG_20180110_152806_opt.jpg (34.84 KиБ) Видяна 130 пъти


Оригиналната запалка на Фероли върви с патронник с 4 отвора, очевидно по-малки от тези на керамичната.
Прикачен файл:
IMG_20180110_152820_opt.jpg
IMG_20180110_152820_opt.jpg (37.21 KиБ) Видяна 130 пъти


Според мен на оригиналната запалка отворите са по-малки, защото запалката е по-тънка от керамичната и светлия отвор между запалката и патронника е с по-голяма площ, което значи че там въздуха се движи с по-малка скорост за определен дебит. Следователно за да се изравни дебита на изходящия въздух от патронника на керамичната запалка с този на стоковата, следва се увеличи размера на входящите отвори в патронника на керамичната запалка, с цел увеличаване на скоростта на преминаващия през светлия отвор въздух.
Въпроса е с колко трябва да се увеличат отворите. Явно ще трябва да се експериментира.
filmatoplo написа:Збора от отворите трябва да прави светлия отвор на тръбичката ,има ли го това ще пали .Трябва да ги премериш ,новата май е по дълга ,ако е така се реже .

Под "светлия отвор" имаш предвид лицето на тръбичката или луфта /разстоянието/ между нагревателя и тръбичката?
Ами не намирам разлика след разширяването!?За паленето пали, ама бавно!?Не знам какво още да променя.
За лицето на пълния отвор на тръбичката .паленето зависи от пелетите ,от дозата ,от въздуха , от дали е топла камерата .има известна разлика дали пали въобще и от това да се появи пламък но той да не бъде видян от фотоклетката .
stefan33 написа:Как изкара нагревателя от оригиналната тръбичка

Това го видях, сега.
При мен оригиналния нагревател беше завит на резба 3/8 към тръбичката, просто го отвих.
filmatoplo написа:За лицето на пълния отвор на тръбичката .паленето зависи от пелетите ,от дозата ,от въздуха , от дали е топла камерата .има известна разлика дали пали въобще и от това да се появи пламък но той да не бъде видян от фотоклетката .

При мен проблема е с виждането на пламъка. Вчера при студен старт, пелетите се запалиха в рамките на 2 мин. При палене се чува едно "Пуфф", когато газовете се запалят. Пелетите горяха, даже езика на пламъка дори излизаше над суплото, но фоторезистора не свали показания под t-30, и следователно не можа да включи на първа степен и даде грешка А1. При рестарт, продуха, зареди нова доза пелети и запали за нула време. Предполагам, защото предишната доза пелети още гореше в скарата.
Колко е параметър Т4 ,ако ти е 8-9 дозата е в норма ,зависи на колко градуса ти е шнека де .номера е пелетите да не са в повече ,и да запали без мн пушек .също въздуха е еажен особено при горелка Р 12.
Т4 съм го пробвал от 8 до 12, въздуха от 45 до 70. Шнека е по изправен около 50-55 гр. В момента т4-11, т3-56 и дозата покрива запалката. Така е добре пали от втория път, на студен старт. Явно тези пелети разгарят по- бавно. Просто си мислех по някакъв начин да излъжа фоторезистора, да вижда по- слаб пламък. Да сложа някакъв отражател около него или да вържа някъкви ел.елементи по веригата, да свалят малко изходящия от него волтаж. Друг вариант е да разширя отвора срещу него, но пък тогава суплото ще се вентилира много повече от лявата страна, отколкото от дясно. И в момента е така, защото липсва отвор, който е от дясно-огледален на този срещу фоторезостора.
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Отопление”