нед фев 09, 2020 10:41 pmves-ko написа:Виадрус с 5 секции без кутия при все всичките плочи и турболатори вътре не е добро решение. Казвам ти го от личен опит. Едвам дочаках края на първия сезон за да го "повдигна". Разликата в горивото е повече от 20%. Търси вариант да го направиш или търси друг котел.
Котела не мога да го повдигна на кутия (нямам височина). Затова и мислех да е 6 секции (макс., което мога да събера), но това беше единствения (5 секции) наличен. Спрени са от производство в средата на 2019 г. заради Европейска директива в сила от 01.01.2020.
Тунингът ще е само с плочи. като предвиждам да пробвам и с поставянето на една вертикална в задната част, за да се увеличи още малко хода на газовете (идеята е също от форума) и евентуално 'турболатори' (забавители) в димните канали, каквито има във варианта A0C.
нед фев 09, 2020 10:41 pmves-ko написа: управлението на тази 'линия' да е с ел. клапан при ниска темп. на БГВ и работеща п-па радиатори.По-добре ползвай кранче с термозадвижка (на Herz има такива). Малко по-бавно, но по-добре от електромагнитен клапан. Масовите ел. клапани изискват по-голямо налягане и нямат голям дебит, а тези с нулево налягане са скъпи и капризни.