Здравейте!
Нашето положение е неспасяемо, но решихме поне да споделим с Вас. Първа зима ни е с тази камина и до момента сме на раход над 4 тона. Имаме общо 5 радиатора, 2 от които изобщо не сме включвали, защото стаите са неизползваеми за момента, лира и бойлер 80 л. Най-лошото е, че в момента, в който температурите паднаха под 0-та...в цялото жилище беше не хладно, а направо студено!
Изключително сме разочаровани на първо място от продукта ( Пелетнa каминa BURNiT PM Comfort 25 Plus), на второ място от обслужването на служителите на Сън систем, включая и г-н "мениджър".
Подведохме се от добрите отзиви за тези камини, но се оказа, че ако продукта е здрав-всичко е ок, но ако има проблем- обслужване и адекватна реакция ПЪЛНА НУЛА!!!!!!!!!
След като многократно ни бяха правени настройки от служител, отговарящ за поддръжката на камините във Варна ( 5 пъти посещава дома ни), проблема не беше разрешен. Следващата мярка беше да потърсим решение от служителите в Шумен. След като им се обадихме казаха, че са запознати със случая, а се оказа, че изобщо не са говорили с техника им, който ни прави настройките. Първият отговор от тяхна страна беше "Това е нормално", вторият отговор "Ако дойде техник и камината е наред, ще трябва да му платите". След многократни уговорки по телефона, служителите най-накрая дойдоха. Разглобиха камината и мериха какво ли не. Казаха ни (СЛУЖИТЕЛИ НА СЪНСИСТЕМ, А НЕ НЯКОЙ СЛУЧАЕН МАЙСТОР), че проблем има, но не знаят какъв е и съответно не могат да го отстранят. Уговаряме втора среща уж за понеделник, с което ние се съобразяваме. В последствие, след позвъняване от наша страна, се оказва че те не могат в понеделник и ще дойдат в четвъртък, без ние да сме уведомени за това, сякаш си нямаме друга работа. Идват цяла делегация господа и решават, че проблем отново НЯМА! Проблема е в нас, в инсталацията, в пелетите, в изолацията, в дограмата (жилището е с нова дограма и пълна изолация, без на тавана, което според господата е проблема...), в камината, която била малка за нашата квадратура, а навсякъде предлагат същата, дори и на по-големи жилища.
В крайна сметка не пожелаха да приемат, че проблема е в техния телевизор и просто да го отстранят или да заменят камината, за която заплатихме 3000 лв. с нова такава. Изгубиха ни времето и парите, а и мноооого нерви!
Съветът ни е да не им се доверявате или ако решите да го направите, молете се домът ви да е подходящ и да отговаря на хилядите изисквания, които имат тази фирма, тези техници и тези камини.
И между другото, камината се продава!!!
Нашето положение е неспасяемо, но решихме поне да споделим с Вас. Първа зима ни е с тази камина и до момента сме на раход над 4 тона. Имаме общо 5 радиатора, 2 от които изобщо не сме включвали, защото стаите са неизползваеми за момента, лира и бойлер 80 л. Най-лошото е, че в момента, в който температурите паднаха под 0-та...в цялото жилище беше не хладно, а направо студено!
Изключително сме разочаровани на първо място от продукта ( Пелетнa каминa BURNiT PM Comfort 25 Plus), на второ място от обслужването на служителите на Сън систем, включая и г-н "мениджър".
Подведохме се от добрите отзиви за тези камини, но се оказа, че ако продукта е здрав-всичко е ок, но ако има проблем- обслужване и адекватна реакция ПЪЛНА НУЛА!!!!!!!!!
След като многократно ни бяха правени настройки от служител, отговарящ за поддръжката на камините във Варна ( 5 пъти посещава дома ни), проблема не беше разрешен. Следващата мярка беше да потърсим решение от служителите в Шумен. След като им се обадихме казаха, че са запознати със случая, а се оказа, че изобщо не са говорили с техника им, който ни прави настройките. Първият отговор от тяхна страна беше "Това е нормално", вторият отговор "Ако дойде техник и камината е наред, ще трябва да му платите". След многократни уговорки по телефона, служителите най-накрая дойдоха. Разглобиха камината и мериха какво ли не. Казаха ни (СЛУЖИТЕЛИ НА СЪНСИСТЕМ, А НЕ НЯКОЙ СЛУЧАЕН МАЙСТОР), че проблем има, но не знаят какъв е и съответно не могат да го отстранят. Уговаряме втора среща уж за понеделник, с което ние се съобразяваме. В последствие, след позвъняване от наша страна, се оказва че те не могат в понеделник и ще дойдат в четвъртък, без ние да сме уведомени за това, сякаш си нямаме друга работа. Идват цяла делегация господа и решават, че проблем отново НЯМА! Проблема е в нас, в инсталацията, в пелетите, в изолацията, в дограмата (жилището е с нова дограма и пълна изолация, без на тавана, което според господата е проблема...), в камината, която била малка за нашата квадратура, а навсякъде предлагат същата, дори и на по-големи жилища.
В крайна сметка не пожелаха да приемат, че проблема е в техния телевизор и просто да го отстранят или да заменят камината, за която заплатихме 3000 лв. с нова такава. Изгубиха ни времето и парите, а и мноооого нерви!
Съветът ни е да не им се доверявате или ако решите да го направите, молете се домът ви да е подходящ и да отговаря на хилядите изисквания, които имат тази фирма, тези техници и тези камини.
И между другото, камината се продава!!!