Tрудна работа е това с вътрешните тела.Ако не си ги правиш сам
може би няма смисъл.Ще ти опиша накратко какво ти трябва.
Бутилка с кислород , бренер и пропан бутан.
Оригинално тялото не става (или с много малко КПД).
Когато се заиграх с тази работа изглеждаше лесно.
Купих фабричен конвектор 9000000 бту за да го
копирам. При него топлообменника е направен
за вода и е предвидено всичко.
Водата влиза и излиза само по една от U образните тръби.
Има входен и изходен колектор и краищата на тези
U тръби са свързани с тях.Има трипътник и водата постоянно
циркулира по тръбите до тялото и като има нужда превключва
през топлообменника.Аз не съм слагал трипътник, но имам
колектори ф15мм с по 4 5 входа. На 9 ките с 4 е достатъчно.
Колекторите са запоени с неръждавейково гофре за да можеш
лесно да ги подведеш извън тялото.Има и обезвъздушител на
единия колектор с 6мм тръбичка с вентил и игличка от кола.
Ако ги ползваш и за охлаждане , не само за отопление трябва
добра изолация и да са над тавичката за конденза.
За сега толкова помисли си добре.
Васил
може би няма смисъл.Ще ти опиша накратко какво ти трябва.
Бутилка с кислород , бренер и пропан бутан.
Оригинално тялото не става (или с много малко КПД).
Когато се заиграх с тази работа изглеждаше лесно.
Купих фабричен конвектор 9000000 бту за да го
копирам. При него топлообменника е направен
за вода и е предвидено всичко.
Водата влиза и излиза само по една от U образните тръби.
Има входен и изходен колектор и краищата на тези
U тръби са свързани с тях.Има трипътник и водата постоянно
циркулира по тръбите до тялото и като има нужда превключва
през топлообменника.Аз не съм слагал трипътник, но имам
колектори ф15мм с по 4 5 входа. На 9 ките с 4 е достатъчно.
Колекторите са запоени с неръждавейково гофре за да можеш
лесно да ги подведеш извън тялото.Има и обезвъздушител на
единия колектор с 6мм тръбичка с вентил и игличка от кола.
Ако ги ползваш и за охлаждане , не само за отопление трябва
добра изолация и да са над тавичката за конденза.
За сега толкова помисли си добре.
Васил