Миро-П написа:Ок, момци, мина човекът от топлофикация - проблемът не е в мен, помпата на системата е в изправност.И как провери, че е в изправност?
Този сезон на всички сгради около нас пуснаха топлото, в наша сграда нема. и нападнаха ме комшиите. Обаждали се в Топлофикация, звънели що немат парно, а наоколо всички имат и ония от Топлюфикацията им казали, че проблема е в вътрешната мрежа на сградата. И прибирам се вечерта ме чака опашка премръзнали люде. Ми слезнах в абонатната и пуснах ВОИ (вътрешна отоплителна инсталация). На другия ден среща с отговорната служба и що да вида - ами писали няма достъп, защото загубили ключа от абонатната. Е добре де викам, значи за плащане може да ме намерите, а за един ключ не можете да ме откриете. Ами извадих им, па да видим. Те вече отчитат дистанционно топломера и не им требе да влазят.
Освен всичко писано до тук трябва да се провери работата на абонатната, ама само с едно минаване, номера не става. Почва се от проследяване при различен разход поддържа ли абонатната константна Т на изхода към потребителите. И т.н. ..................................................
Пускай бойлера, оти е сложно Я вече фатам доста от абонатни, но сутринта и я пущих си бойлера оти на Топлото тръбите бея изстинали Но оставих биляжка на комшулука, че повредата не е у моя TV да не ми звънкат по телефона.