• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 27
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
harley davidson - специалист
пет яну 18, 2019 9:15 pmRuglio написа:
Еее добре де ама мойа е с 8 дупки отгоре на Димоотводните тръби [youtube][/youtube]
Привет на всички..!!! :supz: 3-3-2 е някакъв вариант :?
Евентуално три смукателни до първата кутия-разположена от страната на изходните газове на котела .Там кожуха обхваща общо 6 тръби. Връщат се газовете отново по трите нови към вратичката посрещнати от втория кожух по пътя си който обхваща вече общо 5 тръби Последните две са ти изпускателните към кюнеца, :-D НО....!!! [-X Не съм сигурен обаче ,че диаметърът им е достатъчен за овеждането на газовете.. Тази клапа на кюнеца ще ти е излишна,ако прибегнеш към подобно решение.И всичко това е възможно,ако имаш мн.добра тяга на комина,но без разни там вентилатори и др. Тук идеята беше да се свали темп. на димни газове,което пък допринесе до по голямо КПД усвоявайки топлината. :toimonster: Колко е твоята такава при изхода на котела...??
Ruglio - помощник
35 клв аз питам дали може и променен този тунинг на mirag който е направил и как евентуално
Ruglio - помощник
съб яну 19, 2019 12:07 pmharley davidson написа:
пет яну 18, 2019 9:15 pmRuglio написа:
Еее добре де ама мойа е с 8 дупки отгоре на Димоотводните тръби [youtube][/youtube]
Привет на всички..!!! :supz: 3-3-2 е някакъв вариант :?
Евентуално три смукателни до първата кутия-разположена от страната на изходните газове на котела .Там кожуха обхваща общо 6 тръби. Връщат се газовете отново по трите нови към вратичката посрещнати от втория кожух по пътя си който обхваща вече общо 5 тръби Последните две са ти изпускателните към кюнеца, :-D НО....!!! [-X Не съм сигурен обаче ,че диаметърът им е достатъчен за овеждането на газовете.. Тази клапа на кюнеца ще ти е излишна,ако прибегнеш към подобно решение.И всичко това е възможно,ако имаш мн.добра тяга на комина,но без разни там вентилатори и др. Тук идеята беше да се свали темп. на димни газове,което пък допринесе до по голямо КПД усвоявайки топлината. :toimonster: Колко е твоята такава при изхода на котела...??
Незнам колко е несам го засичал но кюнеца не се пипа почти винаги е много топъл дори с напълно затворена клапа :rolleyes:
harley davidson - специалист
Тунинга на Мираж е направен на моя котел..Но разбира се,че не си длъжен да се съгласяваш със мнението на човек ,който не се е доказал във форума.
Визирам себе си..
Момчето направи неща които ме карат да се чувствам горд,че го познавам,но може отчасти да се възползваш от някои лепкави наблюдения от първа ръка. Например споделих за ф-ито на тръбите-димогарни..Ако го намалиш има възможност( понеже се стеснява ) да има частично неблагоприятен ефект..Какъв е той..?? Ами поради четното 8 число възможностите които видях са тези които предложих,НО....!!! Ако след горивната камера се скопи котела повече от колкото може да отдаде,този горещ газ си търси място за компенсация ..И ,ако насмогва е ок,но има провокационен момент...Системата е херметизирана...Нали..??? Когато обаче отвориш бункера за зареждане и котела е в акция ,газовете са горещи,веднага ще се промъкнат през шнека за да разтоварят налягането некомпесирано от тунинга ,ще преодолеят вентилатора и за момент ще пропуши...Е ,ако си на въглищен прах....няма как,но на едро смлян орех или костилки от праскова,пелети се получава този ефект При затворен резервоар за гориво-херметически -проблеми няма. Ако зареждаш в момент на изчакване поради достигната темп.на вода или стаен термостат този страничен ефект обяснимо го няма...Това е един специфичен момент който е оправдан в тази намеса..
filmatoplo - майстор
Ако има ключ който е поставен на капака и при отваряне -да спира вентилатора ,абе даже и шнека -така би било по добре ,предполагам няма да пуши през бункера при отваряне или поне по малко :) .
harley davidson - специалист
съб яну 19, 2019 9:08 pmfilmatoplo написа:
Ако има ключ който е поставен на капака и при отваряне -да спира вентилатора ,абе даже и шнека -така би било по добре ,предполагам няма да пуши през бункера при отваряне или поне по малко :) .
А това е много добра идея...!!! =D> Достатъчно е само за вентилатора..Аз имам такъв,заради алармата и светлината в бункера,но не съм ги свързал с шнека и вентилатора,защото ползвам 12 волта крушка с аларма и трафче. За сметка на това пък на контролното табло съм си извел
два прекъсвача със светлинни диоди на вентилатора и на шнека по отделно за удобство.И когато зареждам спирам си вентилаторчето и всичко е ок.Другата екстра която съм направил е монтажа на две камерки за домашно видео-наблюдение с Wi-Fi връзка до телефона ми. :yawinkle: :cool: Едната е монтирана пред самия котел,а другата в стаята със стаен термостат.Така където и да съм имам постоянно наблюдение върху нещата .Те имат опция 360* хоризонтално движение и 90* вертикал. Имат аларми за движение и шум.Записват или правят снимки по тел.или автоматично.Както ги настроиш.Наблюдавам всичко по дисплея на котела,допълнително налягането на водата и температурата на димни газове. През тел.си я завъртам и виждам състоянието на склада си. Ако нещо не ми хареса гася котела през тел. като изпращам сигнал до wi fi контакта от където взима захранване котлето..Дори и след 10-12 часа пълен покой при наличието на жар след сигнал,той си тръгва без никакъв проблем..Камерките са по 60 лв. бройката.. :supz:
Ruglio - помощник
съб яну 19, 2019 8:34 pmharley davidson написа:
Тунинга на Мираж е направен на моя котел..Но разбира се,че не си длъжен да се съгласяваш със мнението на човек ,който не се е доказал във форума.
Визирам себе си..
Момчето направи неща които ме карат да се чувствам горд,че го познавам,но може отчасти да се възползваш от някои лепкави наблюдения от първа ръка. Например споделих за ф-ито на тръбите-димогарни..Ако го намалиш има възможност( понеже се стеснява ) да има частично неблагоприятен ефект..Какъв е той..?? Ами поради четното 8 число възможностите които видях са тези които предложих,НО....!!! Ако след горивната камера се скопи котела повече от колкото може да отдаде,този горещ газ си търси място за компенсация ..И ,ако насмогва е ок,но има провокационен момент...Системата е херметизирана...Нали..??? Когато обаче отвориш бункера за зареждане и котела е в акция ,газовете са горещи,веднага ще се промъкнат през шнека за да разтоварят налягането некомпесирано от тунинга ,ще преодолеят вентилатора и за момент ще пропуши...Е ,ако си на въглищен прах....няма как,но на едро смлян орех или костилки от праскова,пелети се получава този ефект При затворен резервоар за гориво-херметически -проблеми няма. Ако зареждаш в момент на изчакване поради достигната темп.на вода или стаен термостат този страничен ефект обяснимо го няма...Това е един специфичен момент който е оправдан в тази намеса..
Добре де аз като имам 8 Димо аграрни тръби как трябва да изглежда това проспособленйе
harley davidson - специалист
нед яну 20, 2019 12:23 pmRuglio написа:
съб яну 19, 2019 8:34 pmharley davidson написа:
Тунинга на Мираж е направен на моя котел..Но разбира се,че не си длъжен да се съгласяваш със мнението на човек ,който не се е доказал във форума.
Визирам себе си..
Момчето направи неща които ме карат да се чувствам горд,че го познавам,но може отчасти да се възползваш от някои лепкави наблюдения от първа ръка. Например споделих за ф-ито на тръбите-димогарни..Ако го намалиш има възможност( понеже се стеснява ) да има частично неблагоприятен ефект..Какъв е той..?? Ами поради четното 8 число възможностите които видях са тези които предложих,НО....!!! Ако след горивната камера се скопи котела повече от колкото може да отдаде,този горещ газ си търси място за компенсация ..И ,ако насмогва е ок,но има провокационен момент...Системата е херметизирана...Нали..??? Когато обаче отвориш бункера за зареждане и котела е в акция ,газовете са горещи,веднага ще се промъкнат през шнека за да разтоварят налягането некомпесирано от тунинга ,ще преодолеят вентилатора и за момент ще пропуши...Е ,ако си на въглищен прах....няма как,но на едро смлян орех или костилки от праскова,пелети се получава този ефект При затворен резервоар за гориво-херметически -проблеми няма. Ако зареждаш в момент на изчакване поради достигната темп.на вода или стаен термостат този страничен ефект обяснимо го няма...Това е един специфичен момент който е оправдан в тази намеса..
Добре де аз като имам 8 Димо аграрни тръби как трябва да изглежда това проспособленйе
Пример- нарисувай на един лист осемте димогарни окръжности както са като отвориш вратичката на котела. Номерирай първия горен ред от ляво на дясно 1,2,3,4 ,а долния пак от ляво на дясно 5,6,7,8.Капака,който искаш да сложиш може да изглежда при схема 3-3-2 по следния начин. Като отвориш вратичката виждаш че номер 5,6,7 са свободни,а капак имаш на 1,2,3,4 и 8. Заобгради ги на лисчето си за да ти е по-лесно да си ги представиш От другата страна имаш капак на 1,2,3,5,6 и 7 . Как работи системата...? Тук 5,6 и 7 са ти смукателни .Димът отива от другата страна и се поема от 1,2 и 3 .След като дойде отново до вратичката се поема от 4 и 8 и се насочва към изхода...Ето ти още 3 хода. :? Това е само вариант ..Няма никаква гаранция за нищо..Все пак опитай..Няма да загубиш :roll: ....Ами,ако сработи :supz:
Ruglio - помощник
нед яну 20, 2019 1:05 pmharley davidson написа:
нед яну 20, 2019 12:23 pmRuglio написа:
съб яну 19, 2019 8:34 pmharley davidson написа:
Тунинга на Мираж е направен на моя котел..Но разбира се,че не си длъжен да се съгласяваш със мнението на човек ,който не се е доказал във форума.
Визирам себе си..
Момчето направи неща които ме карат да се чувствам горд,че го познавам,но може отчасти да се възползваш от някои лепкави наблюдения от първа ръка. Например споделих за ф-ито на тръбите-димогарни..Ако го намалиш има възможност( понеже се стеснява ) да има частично неблагоприятен ефект..Какъв е той..?? Ами поради четното 8 число възможностите които видях са тези които предложих,НО....!!! Ако след горивната камера се скопи котела повече от колкото може да отдаде,този горещ газ си търси място за компенсация ..И ,ако насмогва е ок,но има провокационен момент...Системата е херметизирана...Нали..??? Когато обаче отвориш бункера за зареждане и котела е в акция ,газовете са горещи,веднага ще се промъкнат през шнека за да разтоварят налягането некомпесирано от тунинга ,ще преодолеят вентилатора и за момент ще пропуши...Е ,ако си на въглищен прах....няма как,но на едро смлян орех или костилки от праскова,пелети се получава този ефект При затворен резервоар за гориво-херметически -проблеми няма. Ако зареждаш в момент на изчакване поради достигната темп.на вода или стаен термостат този страничен ефект обяснимо го няма...Това е един специфичен момент който е оправдан в тази намеса..
Добре де аз като имам 8 Димо аграрни тръби как трябва да изглежда това проспособленйе
Пример- нарисувай на един лист осемте димогарни окръжности както са като отвориш вратичката на котела. Номерирай първия горен ред от ляво на дясно 1,2,3,4 ,а долния пак от ляво на дясно 5,6,7,8.Капака,който искаш да сложиш може да изглежда при схема 3-3-2 по следния начин. Като отвориш вратичката виждаш че номер 5,6,7 са свободни,а капак имаш на 1,2,3,4 и 8. Заобгради ги на лисчето си за да ти е по-лесно да си ги представиш От другата страна имаш капак на 1,2,3,5,6 и 7 . Как работи системата...? Тук 5,6 и 7 са ти смукателни .Димът отива от другата страна и се поема от 1,2 и 3 .След като дойде отново до вратичката се поема от 4 и 8 и се насочва към изхода...Ето ти още 3 хода. :? Това е само вариант ..Няма никаква гаранция за нищо..Все пак опитай..Няма да загубиш :roll: ....Ами,ако сработи :supz:
Ще пробвам но ми звучи малко сложно ако не се справия с тези неща ще пробвам с планките с тръбите които сте сложили на димонагарните #-o
filmatoplo - майстор
Какъв е вътрешния диаметър на тръбите :? 2 тръби дали се равняват на ф-130 .
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 27

Тема "Пелетни котли Хидро терм - Hydro term мнения???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: