Най - вълнуващия въпрос зимно време.
T.Mihov - напреднал
В крайна сметка се отказах от "рационализациите",насновах тръбата,заварих я на фланеца и толкова-почти като предишния вариант,само че тоя път не отварях бойлера и тръбата е малко повече и малко по-дебела.Ефект осезаем от по-голямата площ на тръбата като че ли няма.Снощи като приключих със шевовете и кройките го пуснах да си работи нощеска сам без никакви допълнителни управления и т.н и се оказа ,че си дефроства сам сравнително адекватно...Сравнително защото като гледах електромера на който съм го закачил,ако е работил примерно на 1.1kW,питата заскрежава лека полека и явно като се впълтни достатъчно скрежта ,че да запуши разстоянията между ламелите и да не може да циркулира достатъчно въздух през нея,мощността пада и гледайки термометъра на входящата вода виждам ,че започва по-бавно да вдига температурата,но вместо да размрази той продължава да си бичи поне още 6-7 минути залудо и чак тогава влиза в дефрост.Отделно при самия дефрост след като стопи цялата скреж и питата направо си изсъхне почти,продължава още поне минута да размразява-явно изчаква по-висока температура на топлообменника за да спре,но въпреки това няма аномалии-не става на кокал и т.н ,може да си работи безгрижно.И така беше до одеве.Понеже си ремонтирах колата и го слушах/поглеждах чат-пат,в един момент натрупа 1 пръст скреж и въпреки това не ще и не ще да размрази-какво не му хареса не знам.По принцип това не ме бърка и го споделих чисто информативно за да потвърдя ,че наистина при Haier дефроста е относителна история,както и бях чел.Пиниза на размразяването му го хванах още миналата година-прекъсвам четрипътния и спирам вентилатора,чакам да стопли питата над 0,пускам вентилатора за няколко секунди и пускам четирипътния-както е фабрично но го прави контролера ми.
А сега и няколко въпроса ,които ме терзаят като човек никога използвал климатик преди това -нормално ли е при температура -2,-3 градуса и висока влажност (~90% с мъгла) да заскрежава напълно питата за около половин час работа? :? .Като бонус климатика е отстрани на къщата където постоянно си става течение и дори лятото на жегата е леко неприятно като се позасдиш повечко.Всъщност първите наченки на скреж се появяват след 10-на минути работа.Заскрежава си целия топлообменник развномерно,без аномалии.
Другия ми въпрос е ,нормално ли е при тези условия КОП-а да се срине рязко до ~1.5 или в комбинация с по-горното да се ориентирам към купуване на 1кг фреон :?
T.Mihov - напреднал
Явно е било от влагата-одеве пак го загледах ,докато се мотках на двора и този път за почти час нямаше скреж,но проблема с ниската мощност си остава-при 3-4 градуса навън отдава ~2.5kW а консумира 1.2kW...

Тема "Разлика на температурата вход/изход на конвектор/радиатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: