• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
filmatoplo - майстор
Къде е това нещо -може да има някой на близо да помогне .
InaKeransky - помощник
съб дек 28, 2019 9:53 pmТрифон П.Трифонов написа:
съб дек 28, 2019 9:49 pmInaKeransky написа:
Снимки на котел и помпен възел
В дясно, от помпата, трябва да има филтър, какъвто показах, с линк. Проверете го, както описах! Лесно е.
Благодаря! Ще пробваме сутринта, дано това да е причината.
andy_forresite - майстор
Възможно е помпата да е блокирала. Трябва да се затворят крановете отляво и отдясно (единият се вижда, а другият кран би трябвало да е след филтъра), да се откачи куплунга за 230 волта, да се развият гайките (на око за ключе 10, 4 гайки), да се подложи съд да събере две чаши вода и на ръка да се позавърти няколко пъти работното колело.
След това завива гайките, слага куплунга за напрежението 230 волта, отваря крановете, проверява налягането в студената система, при нужда допълва, запалвате и минавате по радиаторите да гоните въздух, започвайки от най-ниско разположения.
InaKeransky - помощник
съб дек 28, 2019 10:38 pmfilmatoplo написа:
Къде е това нещо -може да има някой на близо да помогне .
Намираме се до Обзор, сложно е много в този район с майстори... човека който ни инсталира цялата система почина, няма заместник... ако имате предложения за майстор, ще се радваме на контакт и връзка!
нед дек 29, 2019 10:12 amInaKeransky написа:
съб дек 28, 2019 10:38 pmfilmatoplo написа:
Къде е това нещо -може да има някой на близо да помогне .
Намираме се до Обзор, сложно е много в този район с майстори... човека който ни инсталира цялата система почина, няма заместник... ако имате предложения за майстор, ще се радваме на контакт и връзка!
Този, който пита, е вашият човек, за този район. Пишете му ЛС. filmatoplo
ndg - помощник
съб дек 28, 2019 5:54 pmInaKeransky написа:
Привет,
Имаме следния проблем с пелетен котел green ecotherm 45КW.
...
Привет,
Соред мен Котелът Ви е Peletherm v2, а производителят му е Екотерм Проект ЕАД
съб дек 28, 2019 5:54 pmInaKeransky написа:
...
Тази сутрин забелязахме, че дисплея е започнал да гасне, не даваше грешка, просто изгуби светлина, след което изгасна.
...
Така си работи - след известно време дисплея изгасва (нещо като screen saver). Това не означава, че нещо не работи или че е повреден. Може отново да го активирате с еднократно натискане на последния (гледано от ляво на дясно) бутон под самия дисплей. Дисплея светва и след определеното време отово ще изгасне. Ако по време на горенето се е появила някаква грешка, котелът спира автоматично и дисплея започва да мига с грешката. Ако се достигнат настроените параметри на горене, котелът спира, дисплеят не свети, но въпреки това всичко си работи. Ако натиснете последния бутон и запалите дисплея, ще видите исписано PAUSE. Съобразно настройките, когато се достигнат параметрите, котелът ще се запали автоматично.
съб дек 28, 2019 5:54 pmInaKeransky написа:
...
Забелязахме, че водната/циркулационна помпа е много нагрята. Към момента цялата система е изключена от основното копче и чакаме да изстине помпата. Бойлера работи на ток и в момента.
Хелп!!!! Мнения за причината??? Ще търсим и професионалист, то е ясно, но дали има нещо, с което можем и сами да се справим през уикенда! Мъжа ми не е българин и рови по англоговорящите форуми.
...
Бих Ви посъветвал да се свържете с най-близкия до вас сервиз или да се посъветвате директно с производителя.
InaKeransky - помощник
нед дек 29, 2019 10:25 amndg написа:
съб дек 28, 2019 5:54 pmInaKeransky написа:
Привет,
Имаме следния проблем с пелетен котел green ecotherm 45КW.
...
Привет,
Соред мен Котелът Ви е Peletherm v2, а производителят му е Екотерм Проект ЕАД
съб дек 28, 2019 5:54 pmInaKeransky написа:
...
Тази сутрин забелязахме, че дисплея е започнал да гасне, не даваше грешка, просто изгуби светлина, след което изгасна.
...
Така си работи - след известно време дисплея изгасва (нещо като screen saver). Това не означава, че нещо не работи или че е повреден. Може отново да го активирате с еднократно натискане на последния (гледано от ляво на дясно) бутон под самия дисплей. Дисплея светва и след определеното време отово ще изгасне. Ако по време на горенето се е появила някаква грешка, котелът спира автоматично и дисплея започва да мига с грешката. Ако се достигнат настроените параметри на горене, котелът спира, дисплеят не свети, но въпреки това всичко си работи. Ако натиснете последния бутон и запалите дисплея, ще видите исписано PAUSE. Съобразно настройките, когато се достигнат параметрите, котелът ще се запали автоматично.
съб дек 28, 2019 5:54 pmInaKeransky написа:
...
Забелязахме, че водната/циркулационна помпа е много нагрята. Към момента цялата система е изключена от основното копче и чакаме да изстине помпата. Бойлера работи на ток и в момента.
Хелп!!!! Мнения за причината??? Ще търсим и професионалист, то е ясно, но дали има нещо, с което можем и сами да се справим през уикенда! Мъжа ми не е българин и рови по англоговорящите форуми.
...
Бих Ви посъветвал да се свържете с най-близкия до вас сервиз или да се посъветвате директно с производителя.
Благодаря за изчерпателния отговор! Знаем за дисплея,паузата си работеше и вчера, котела се стопираше при нагряване само на горната част на радиатора. Различното този път е, е че целия котел се изключи и стопира и тръгна единственно, когато тръбите около помпата се охладиха (отне ден), а на дисплея не изписваше грешка. Не беше просто “заспал” и ме реагираше на команди от бутоните. След малко я сваляме за почистване и стискаме палцци, това да е бил единствения проблем. Котела тази сутрин реагира и работи, самовключил се беше през нощта и пак така е загрял само горната част на радиаторите, изключихме го, към момента не са нагряти тръбите и все още имаме достъп до помпата. Фирмата, която ни продаде котела е Варненска, но много, много сложна за връзка. Безброй обаждания и опити за организация посещение на място, не дадоха никакъв резултат. Или почиват, или ги няма, или не сме удобни като локация или са прекалено ангажирани... не можем да ги букнем предварително, нямали практика да записват посещения напред във времето, във всрненския огис отговарят две лелчета, които като чуха че се обаждам Август за профилактика, се шокираха... луда работа е меко казано :shock: към момента, тяхната гаранция и сервизно обслужване изглежда само на теория, написана на сайта им!
Последна промяна от InaKeransky на нед дек 29, 2019 11:14 am, променено общо 5 пъти.
InaKeransky - помощник
нед дек 29, 2019 10:16 amТрифон П.Трифонов написа:
нед дек 29, 2019 10:12 amInaKeransky написа:
съб дек 28, 2019 10:38 pmfilmatoplo написа:
Къде е това нещо -може да има някой на близо да помогне .
Намираме се до Обзор, сложно е много в този район с майстори... човека който ни инсталира цялата система почина, няма заместник... ако имате предложения за майстор, ще се радваме на контакт и връзка!
Този, който пита, е вашият човек, за този район. Пишете му ЛС. filmatoplo
Благодаря! Писах, чакаме отговор.
filmatoplo - майстор
Приблизително съм на 120-130 км в едната посока от вас .Ако до утре не се справите.
maistora1965 - специалист
нед дек 29, 2019 12:01 pmfilmatoplo написа:
Приблизително съм на 120-130 км в едната посока от вас .Ако до утре не се справите.
Фил ти си човекът не ги оставяй на студено за Нова година. :supz:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Проблем с пелетна горелка ecotherm 45 КW" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: