От сервиз до сервиз - балкан разлика. Бих ги викал само при пробив на водосъдържателя за да констатират невъзможност за ремонт. Откакто един сервизен пишлегар взе да ми развива теории че бойлера капе от уплътнението на фланеца, защото бил повреден предпазния клапан и видиш ли повишеното налягане било избутало уплътнението навън . Това не влизало в гаранцията, защото водата, варовика ала бала. При положение че при загряване от клапана си капеше, а когато отворих въпросния бойлер се оказа че вътре имаше максимум една супена лъжица варовик. Пратих го да си ходи по живо, по здраво. Проблема беше от непочистена пръска от заварка, която беше пробила уплътнението. Това за гаранционен вертикален Елдом. Преди бях пуснал тема за одисеята ми около хоризонталните им боклуци.
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
ESPACE
- майстор
42 мнения в "Внимавайте с "Много добрата гаранционна практка" на ЕЛДОМ"
naster
- майстор
- Мнения: 1210
Ние сме на ТЕЦ, но за профилактиката и аварии имаме проточно бойлерче. За уикенд закрепя положението да се изкъпем. Ако инсталацията няма капацитет, може да се използва на половин мощност. Цената му е ок. 120 лв. Ако нямате наблизо роднини, или съседи, при които да се изкъпете, според мен е решение за извънредни ситуации.
npace
- специалист
- Мнения: 383
чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа: Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"?
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
brassSob
- специалист
- Мнения: 434
чет юни 04, 2020 3:27 pmnpace написа:Какво общо има търговеца? Той е продал стока, заверил е гаранцията с фактура или касов бон. Той е до тук. Нататък е сервиза. Пише за смяна е, носиш го при търговеца и той го подменя. Как ще занесеш нещо без протокол.чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа: Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"?
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
Трифон П.Трифонов
- майстор
- Мнения: 17150
Мноо навътре ги захте подробностите.
Сичко си е в реда на нещата, ама до тука.
Тоа е някъф карък-плачко. Ако някой не е наясно, да попрегледа линка, дето го дадох по напред! Старата му ревня.
Не е нормално да си някъф несвестник, с липса на елементарни познания по електротехника, да си свързваш някакси бойлера, което е и супер опасно и да ревеш.
На такива- М.....а им!
Сичко си е в реда на нещата, ама до тука.
Тоа е някъф карък-плачко. Ако някой не е наясно, да попрегледа линка, дето го дадох по напред! Старата му ревня.
Не е нормално да си някъф несвестник, с липса на елементарни познания по електротехника, да си свързваш някакси бойлера, което е и супер опасно и да ревеш.
На такива- М.....а им!
iliya_i
- майстор
- Мнения: 4088
чет юни 04, 2020 5:52 pmТрифон П.Трифонов написа: Мноо навътре ги захте подробностите.Трифоне, явно човека очаква реакция като на 112 - да пристигнат за секунди.
…..
На такива- М.....а им!
Ами не се сещам някъде да се предлага такава гаранция за каквито и да са уреди.
Който иска безотказност - да се резервира поне двойно.
Junak
- майстор
- Мнения: 1689
чет юни 04, 2020 3:50 pmbrassSob написа:Претенцията е към ТЪРГОВЕЦА.Той е продал стоката и той носи отговорност. Негова работа е да се оправя със сервиза...чет юни 04, 2020 3:27 pmnpace написа:Какво общо има търговеца? Той е продал стока, заверил е гаранцията с фактура или касов бон. Той е до тук. Нататък е сервиза. Пише за смяна е, носиш го при търговеца и той го подменя. Как ще занесеш нещо без протокол.чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа: Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"?
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
Трифон П.Трифонов
- майстор
- Мнения: 17150
Не знам ко го "тълкуваме" тва още, след като този човек веднъж е свързвал бойлерът си на щепсъл (не му е никво оправдание, че така е било преди), а пасле реве за своевременни и незабавни практики от не знам кой си.
Той даже не реве, ами предупреждава. Не е срамно да не знаеш.
Ми ний трива пасем бря!
Ай да си купува през шес месеца фносни бойлери, ма поне да си пази роднините!
И да не са налага 112 да го опрая!
Той даже не реве, ами предупреждава. Не е срамно да не знаеш.
Ми ний трива пасем бря!
Ай да си купува през шес месеца фносни бойлери, ма поне да си пази роднините!
И да не са налага 112 да го опрая!
Chefo77
- майстор
- Мнения: 10883
чет юни 04, 2020 3:50 pmbrassSob написа:Всъщност - няма никакво значение дали ще дойдат от сервиза, или ще го занесеш в магазина. В единия случай ползваш едната, в другия - другата гаранция.чет юни 04, 2020 3:27 pmnpace написа:Какво общо има търговеца? Той е продал стока, заверил е гаранцията с фактура или касов бон. Той е до тук. Нататък е сервиза. Пише за смяна е, носиш го при търговеца и той го подменя. Как ще занесеш нещо без протокол.чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа: Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"?
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
Най-много обичам в магазин като ми кажат "Занесете го в сервиза". Не, донесъм съм го там, откъдето съм го купил, защото така съм преценил - как ще го закарате до сервиза - си е Ваш проблем. Ако реша, ще го занеса в сервиза, ако реша - в магазина.
Но това за малки уреди, не зная как стои въпроса с бойлер примерно ...
А кой ли го е монтирал тоя бойлер? Че имаше нещо там да не се пипа от куцо, кьораво и сакато, печат от кадърен - иначе гаранция йок.
Тема "Внимавайте с "Много добрата гаранционна практка" на ЕЛДОМ" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!