Най - вълнуващия въпрос зимно време.
ESPACE - майстор
От сервиз до сервиз - балкан разлика. Бих ги викал само при пробив на водосъдържателя за да констатират невъзможност за ремонт. Откакто един сервизен пишлегар взе да ми развива теории че бойлера капе от уплътнението на фланеца, защото бил повреден предпазния клапан и видиш ли повишеното налягане било избутало уплътнението навън #-o :-? :eek: . Това не влизало в гаранцията, защото водата, варовика ала бала. При положение че при загряване от клапана си капеше, а когато отворих въпросния бойлер се оказа че вътре имаше максимум една супена лъжица варовик. Пратих го да си ходи по живо, по здраво. Проблема беше от непочистена пръска от заварка, която беше пробила уплътнението. Това за гаранционен вертикален Елдом. Преди бях пуснал тема за одисеята ми около хоризонталните им боклуци.
naster - майстор
Ние сме на ТЕЦ, но за профилактиката и аварии имаме проточно бойлерче. За уикенд закрепя положението да се изкъпем. Ако инсталацията няма капацитет, може да се използва на половин мощност. Цената му е ок. 120 лв. Ако нямате наблизо роднини, или съседи, при които да се изкъпете, според мен е решение за извънредни ситуации.
npace - специалист
чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа:
Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.
А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"? :lol:
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
brassSob - специалист
чет юни 04, 2020 3:27 pmnpace написа:
чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа:
Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.
А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"? :lol:
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
Какво общо има търговеца? Той е продал стока, заверил е гаранцията с фактура или касов бон. Той е до тук. Нататък е сервиза. Пише за смяна е, носиш го при търговеца и той го подменя. Как ще занесеш нещо без протокол.
Мноо навътре ги захте подробностите.
Сичко си е в реда на нещата, ама до тука.
Тоа е някъф карък-плачко. Ако някой не е наясно, да попрегледа линка, дето го дадох по напред! Старата му ревня.
Не е нормално да си някъф несвестник, с липса на елементарни познания по електротехника, да си свързваш някакси бойлера, което е и супер опасно и да ревеш.
На такива- М.....а им!
iliya_i - майстор
чет юни 04, 2020 5:52 pmТрифон П.Трифонов написа:
Мноо навътре ги захте подробностите.
…..
На такива- М.....а им!
Трифоне, явно човека очаква реакция като на 112 - да пристигнат за секунди.
Ами не се сещам някъде да се предлага такава гаранция за каквито и да са уреди.
Който иска безотказност - да се резервира поне двойно.
Junak - майстор
чет юни 04, 2020 3:50 pmbrassSob написа:
чет юни 04, 2020 3:27 pmnpace написа:
чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа:
Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.
А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"? :lol:
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
Какво общо има търговеца? Той е продал стока, заверил е гаранцията с фактура или касов бон. Той е до тук. Нататък е сервиза. Пише за смяна е, носиш го при търговеца и той го подменя. Как ще занесеш нещо без протокол.
Претенцията е към ТЪРГОВЕЦА.Той е продал стоката и той носи отговорност. Негова работа е да се оправя със сервиза...
Не знам ко го "тълкуваме" тва още, след като този човек веднъж е свързвал бойлерът си на щепсъл (не му е никво оправдание, че така е било преди), а пасле реве за своевременни и незабавни практики от не знам кой си.
Той даже не реве, ами предупреждава. Не е срамно да не знаеш.
Ми ний трива пасем бря!
Ай да си купува през шес месеца фносни бойлери, ма поне да си пази роднините!
И да не са налага 112 да го опрая!
Chefo77 - майстор
чет юни 04, 2020 3:50 pmbrassSob написа:
чет юни 04, 2020 3:27 pmnpace написа:
чет юни 04, 2020 7:18 ambrassSob написа:
Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.
А кафенце нещо, бисквитка да му занесем на търговеца няма ли записано в "процедурата"? :lol:
ЗЗП чл. 105-130 прочети. Някой ден и на теб може да ти потрябва.
Какво общо има търговеца? Той е продал стока, заверил е гаранцията с фактура или касов бон. Той е до тук. Нататък е сервиза. Пише за смяна е, носиш го при търговеца и той го подменя. Как ще занесеш нещо без протокол.
Всъщност - няма никакво значение дали ще дойдат от сервиза, или ще го занесеш в магазина. В единия случай ползваш едната, в другия - другата гаранция.
Най-много обичам в магазин като ми кажат "Занесете го в сервиза". Не, донесъм съм го там, откъдето съм го купил, защото така съм преценил - как ще го закарате до сервиза - си е Ваш проблем. Ако реша, ще го занеса в сервиза, ако реша - в магазина.
Но това за малки уреди, не зная как стои въпроса с бойлер примерно ...

А кой ли го е монтирал тоя бойлер? Че имаше нещо там да не се пипа от куцо, кьораво и сакато, печат от кадърен - иначе гаранция йок.
kr1100 - майстор
Не е по темата , ама никога не си купувайте измислицата на Елдом бойлер със сухи нагреватели 27 лв е този нагревател , но е като семките.

Тема "Внимавайте с "Много добрата гаранционна практка" на ЕЛДОМ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: