Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Здравейте!

Само за инфо да знаете за гаранционното ослужване на бойлери ЕЛДОМ.

В квартала всички са на бойлер и аз винаги съм ползвал дълги години ЕЛДОМ, но последният изкара малко и е в гаранция (почна да избива вода в горната си част). Това става в петък следобед. Звъня вече привечер на сервиза и нормално няма никой. Но ние сме с две малки деца и няма как да се чака понеделник. Та купувам нов, слагам и звъня в понеделник. От сервиза ми казват че бойлера трябва да е закачен иначе не става. Аз казвам, че е свален и ще им го закарам в базата да си го тестват и гледат те казват не става!

Пиша на производителя ЕЛДОМ - оттам ми отговарят в Уърдовски файл (да си миате уърд под рука!) с ферман, че всичко е точно.

И аз питам - добре, след като аварията е в петък и до понеделник, ако дойде техник, то ние трябва да сме без топла вода и да си топлиме в канчета.

Правителя г-н Русев отговаря - " При положение, че законодателят е предвидил срок за решаване на рекламация ЕДИН МЕСЕЦ от датата на регистрирането й (чл.113, ал.2), срокът от 2-3 дни е много добра практика."

Та внимавайте с добрите практики!
Ае сега си представи същата "практика" с Мерцедес!
В петък следобед, с двете си малки деца, барабар с жената, газовия котлон и Тефала, тръгвате (имате намерение де) на палатка. Нали, щото откарантиниха, та...
Тия обаче, понеже са "мерцедес", неска отреагират с няква Цетка, която оборотно да ти замести катафалката!!! Ууууужас!!!
Бе що не земете да...... с такива постове!

Лелеее, този ти е втори бойлер от Коледа насам!!!
За 23 години имам 2 Елдома. Първият свалих работещ, а вторият си работи и в момента.
morfei1 - специалист
Казали са ти кво да направиш, не си ги послушал щот еди си кво. Педприел си действия на своя глава, няма какво да им се сърдиш.

Дедо ми е дилър на Елдом и продава вякакви резервни части за бойлери, ма като му се развали неговия бойлер в гранция, се обажда на сервиза и си чака да му го отремонтират. Не го демонтира или ремонтира, или да си слага нов, въпреки че може.
Antonii - майстор
Хората не са ви отказали гаранцията.
Това, че вие умишлено сте нарушили условията си е ваш проблем.
Хората немрат за няколко дни без топла вода, или каквато и да е вода. За справки гр. Перник и др.
Ако си мислете, че на запад е по-добре, то се лъжете сериозно. Там при подобен проблем, ако до месец ви обърнат внимание, то трябва да черпите.
LazarGanev - "Велик майстор"
Е, можеше да вземе едно проточно китайче за 30-40-50лв и да не пипа гаранционния уред, ама човека ербап - кой, аз ли ве! Пък после мрън-мрън...
Другата тема на Ванката, от преди по малко от половин година. Бойлер е купувал.
viewtopic.php?f=11&t=63307
И какъв късмет, няколко месеца по късно. Е, може да се случи, но...
Такова свързване ме е тресло в едно ломско село. Оцелях, че да обърна внимание и да предупредя хората.
npace - специалист
Закарай го на търговеца, от който си го купил - той няма право да ти откаже рекламация.
kozl - майстор
ср юни 03, 2020 12:07 pmvankata1976 написа:
Здравейте!

Само за инфо да знаете за гаранционното ослужване на бойлери ЕЛДОМ.

В квартала всички са на бойлер и аз винаги съм ползвал дълги години ЕЛДОМ, но последният изкара малко и е в гаранция (почна да избива вода в горната си част). Това става в петък следобед. Звъня вече привечер на сервиза и нормално няма никой. Но ние сме с две малки деца и няма как да се чака понеделник. Та купувам нов, слагам и звъня в понеделник. От сервиза ми казват че бойлера трябва да е закачен иначе не става. Аз казвам, че е свален и ще им го закарам в базата да си го тестват и гледат те казват не става!

Пиша на производителя ЕЛДОМ - оттам ми отговарят в Уърдовски файл (да си миате уърд под рука!) с ферман, че всичко е точно.

И аз питам - добре, след като аварията е в петък и до понеделник, ако дойде техник, то ние трябва да сме без топла вода и да си топлиме в канчета.

Правителя г-н Русев отговаря - " При положение, че законодателят е предвидил срок за решаване на рекламация ЕДИН МЕСЕЦ от датата на регистрирането й (чл.113, ал.2), срокът от 2-3 дни е много добра практика."

Та внимавайте с добрите практики!
Ta като те чета - малко си патил. И не се сърди на Елдом, а на тези де са списали закона. От многото примери сега се сещам за последната ми гаранция в Лидъл. Чинно си изчакаха месеца, че даже просрочиха а можеха да подменят уреда веднага. А в началото беше практика, по-добра от "добрите практики".
И понеже темата се върти около Елдом, то оказа се, че в сервиз в София добрата практика е, че доставката и монтажа на новите бойлери се обслужва с предимство пред ремонт на гаранционните.
Ако не те устройва "добрата практика" помисли за резерв - втори бойлер :roll:
Много проектанти явно подкрепящи "добрата практика" изобщо не предвиждат бойлери в топлофицирани жилища, а собствениците се сещат за бойлер, когато ТЕЦ-а спре за отстраняване на авария или профилактика. И изненада купуват бойлер, а то нема инсталация за таков :shock: Изнервени се втурват в офиса на строителя да дират справедливост. А оно справедливост и законност не са едно и също и чинно им обясняам за добрата практика, че точно сме изпълнили проекта, който те са ни предали и в този проект НЯМА БОЙЛЕРИ - демек немат резерв за БГВ
:megaeek:
brassSob - специалист
чет юни 04, 2020 3:29 amnpace написа:
Закарай го на търговеца, от който си го купил - той няма право да ти откаже рекламация.
Само и единствено с протокол от сервиза. Процедурата е следната - имаш проблем с бойлер, обаждаш се на сервиза. Ако е някоя дреболия - нагревател примерно ще го сменят на място. Ако проблема е неотстраним пишат го за смяна. Тогава с този протокол закарваш бойлера на търговеца.
Chefo77 - майстор
От публикацията разбираме, че сервизът на всяка марка трябва да има налични екипи 24/7 за отреагиране на спешни случаи, дори и по повече от един, ако случайно някой много бърза и иска веднага да си използва уреда?
2-3 дни наистина е супер търговска практика, особено като се има предвид, че тези дни са между петък и понеделник. Смея да твърдя, че поне във Варна, сервизът точно на Елдом е уникален, виждал съм реакции в рамките на няколко часа!
Така че - сърдите се-не се сърдите, отговорът на сервиза си е съвсем резонен. Това, че някой има завишени очаквания за действия по ЗЗП спрямо собствените си нужди, реално си е негов проблем. И аз искам като закарам машина в сервиза да изчакам, за да я ремонтират, но уви - не се случва.
Общо взето, виждам реакцията и на други потребители и виждам, че е сходна. Пуснете такава тема в някой от големите ФБ форуми и ще съжалите, че сте го направили :wink:

Тема "Внимавайте с "Много добрата гаранционна практка" на ЕЛДОМ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: