Има си закон. Рекламацията се предявява пред търговеца. Ако е трайно закрепен към стената, първоначално е хубаво да се отиде на място или да се обадите по телефона за справка. От там ще ви кажат, дали някой ще дойде на оглед или ше ви накарат да го сваляте и т.н. Зависи от търговеца и практиката му. Щом попълните надлежно протокол за рекламация, чакате разглеждане и решение по случая. Законовия срок е месец, като ако мине срока, може да развалите договора едностранно и да ви върнат парите или заменят с нов. Ако преди срока счетат за НЕоснователна претенцията ви - пиете студена вода, водите дело (ако мислите че сте прав, и разбира се - може да го докажете). Ползвам техни бойлери и на двете места където съм живял, не съм имал проблеми, освен смяна на нагревател и почистване от варовик, което не беше гаранционно събитие в случая.
чет юни 04, 2020 3:50 pmbrassSob написа: Как ще занесеш нещо без протокол.Ами тъй - вземаш го нещото и го носиш.
https://lex.bg/laws/ldoc/2135513678#i_123
Протокол от магазина ще вземеш.
Това се отнася за 2-годишната законова гаранция, разбира се. Елдом дават 5 до 10 години допълнителна, за която трябва да се обърнем към тях или оторизиран сервиз. Като условията трябва да са написани в договора, не може да се съчиняват в движение.