Най - вълнуващия въпрос зимно време.
"Колеги", Лазаре,
Вчера се свързахме с Емо. Обяснил съм му каквото знам, за отоплителните системи, както и съм му изпратил линк към темата на Дани Трифонов. В Аксаково само способни люде!!!
От това, което Емо ми сподели, разбрах, че камината е настроена перфектно от инсталатор, като работи по СТ. Направено е всичко, което може, с наличната техника. Доста далеч е от производителят, но е попаднал на добър сервизен. Това е втори отоплителен сезон. През изминалият е показала съвсем приличен разход.
bmahob, публикуването на този пост е продиктувано от поредното ти ползване на термина "Секта". Та, продължавай да помагаш и ти! Също така, понеже условията са много подобни на твоите, предупредих да проверява по често коминът.
Надявам се с това, страстите и душевните напъни да попритихнат!
Димитър Димов - специалист
чет ное 19, 2020 8:00 amLazarGanev написа:
Ами да продават на местно ниво - там, докъдето покрива сервиза им. На мен Грейко не ми дават да продавам извън обхвата на сервиза ми и аз го разбирам и се съобразявам, пренасочвам към колеги. Ама има към кого, има мрежа навсякъде, и то подбрани по компетентност, а не по наличие на електронен магазин и сайт.
Не зная какви са изискванията на грейко,но в града в който живея оплютата фирма е предпочитана.Понеже изредихте поставени условия от грейко,как ще коментирате факта че на фасадата на дистрибутора на грейко в града ми има рекламни материали на конкурентна фирма от Шумен която произвежда пелетни котли?При желание мога да го докажа със снимки,а може би в бизнеса е нормално на фасадата на дистрибутора на кок@-кола да има реклама на пепси? :?
LazarGanev - "Велик майстор"
чет ное 19, 2020 6:43 pmДимитър Димов написа:
как ще коментирате факта че на фасадата на дистрибутора на грейко в града ми има рекламни материали на конкурентна фирма от Шумен която произвежда пелетни котли?При желание мога да го докажа със снимки,а може би в бизнеса е нормално на фасадата на дистрибутора на кок@-кола да има реклама на пепси? :?
Имаше един филм - "Боговете сигурно са полудели". Не че одобрявам, но ми е работа, не знам как стоят нещата, няма какво да коментирам. Аз се чудя на тези, дето слагат рекламни материали на чужда фирма на фасадите си, макар да им е ясно, че всичките и продукти са бити карти, но това е друга тема. А иначе е нормално в малък град и на село да се предпочита най-евтиното (не искам да обиждам по произход, просто така стоят нещата и разбираемо е свързано с доходите, няма какво да се лъжем)
Димитър Димов - специалист
чет ное 19, 2020 7:13 pmLazarGanev написа:
чет ное 19, 2020 6:43 pmДимитър Димов написа:
как ще коментирате факта че на фасадата на дистрибутора на грейко в града ми има рекламни материали на конкурентна фирма от Шумен която произвежда пелетни котли?При желание мога да го докажа със снимки,а може би в бизнеса е нормално на фасадата на дистрибутора на кок@-кола да има реклама на пепси? :?
Имаше един филм - "Боговете сигурно са полудели". Не че одобрявам, но ми е работа, не знам как стоят нещата, няма какво да коментирам. Аз се чудя на тези, дето слагат рекламни материали на чужда фирма на фасадите си, макар да им е ясно, че всичките и продукти са бити карти, но това е друга тема. А иначе е нормално в малък град и на село да се предпочита най-евтиното (не искам да обиждам по произход, просто така стоят нещата и разбираемо е свързано с доходите, няма какво да се лъжем)
Ако 60 хил.град за България е малък,да малък град сме.Оплютата фирма е за предпочитане защото по което и време да позвъниш получаваш помощ,а грейкото е от 9 до 18 ч.В много теми съм казвал че за закупуване на даден продукт е важно сервизното обслужване.Това че черноморието е запазена зона за грейко ,не означава че другите са за боклука.Не е по мъжки това че след като не работиш с даден продукт трябва да го оплюваш.Много вероятно да бъда анатемосан след тези мои писания,но това е истината.Нямам нищо общо с марелито,просто единият и другият дистрибутор имат и други бизнеси и от там имаме контакти и знам за какво иде реч.Всичко това го написах понеже се внушава че грейкото продават само при гарантирано обслужване и едва ли не имат условия относно партньорството,а в същото време ги интересува и в ''малките'' градове да имат продажби и да им върви търговията.Няма лошо всеки оцелява както може.Приключвам с темата,време е за питие а и утре съм на работа.
Последна промяна от Димитър Димов на чет ное 19, 2020 8:32 pm, променено общо 1 път.
LazarGanev - "Велик майстор"
чет ное 19, 2020 8:00 pmДимитър Димов написа:
Ако 60 хил.град за България е малък,да малък град сме.Оплютата фирма е за предпочитане защото по което и време да позвъниш получаваш помощ,а грейкото е от 9 до 18 ч.В много теми съм казвал че за закупуване на даден продук е важно сервизното обслужване.Това че черноморието е запазена зона за грейко ,не означава че другите са за боклука.Не е по мъкжи това че след като не работиш с даден продукт трябва да го оплюваш.Много вероятно да бъда анатемосан след тези мои писания,но това е истината.Нямам нищо общо с марелито,просто единият и другият дистрибутор имат и други бизнеси и от там имаме контакти и знам за какво иде реч.
Макар, че последните събота и неделя ме търсеха и отговарях до 22.30, колегата също, не мога да упреквам някой, който не отговаря след 18ч, не мисля че е човешко да изискваме такова нещо от един служител във фирма. Да, много е романтично да има 24ч сервиз, но не знам дали някой си дава сметка как се организира и колко струва :cool:
Митак, това е един от малкото, може би единствен случай, когато преекспонираш нещата.
Сигурен съм, че не е от пристрастия.
Черноморието е далеко от Горна, а съвсем наблизо има прехвален представител, който не ми вдига редовно, дори и след 20.00ч.
На Марели, Голден Огин, аз им турих прякора.
Кофти биснес политика имат, но като изделие не казвам, че е лошо. Дани им "намери цаката" и каминката си работи добре. Добре, но може ли всеки да е инженер и да се справи по този начин? Не, не може и затова е недоволството, защото трябва да се вика спец, да се плаща и за какво- само за настройки, които никой спец не може да направи, защото трябва да поседи повечко от час-два.
Димитър Димов - специалист
чет ное 19, 2020 8:29 pmТрифон П.Трифонов написа:
Митак, това е един от малкото, може би единствен случай, когато преекспонираш нещата.
Сигурен съм, че не е от пристрастия.
Черноморието е далеко от Горна, а съвсем наблизо има прехвален представител, който не ми вдига редовно, дори и след 20.00ч.
На Марели, Голден Огин, аз им турих прякора.
Кофти биснес политика имат, но като изделие не казвам, че е лошо. Дани им "намери цаката" и каминката си работи добре. Добре, но може ли всеки да е инженер и да се справи по този начин? Не, не може и затова е недоволството, защото трябва да се вика спец, да се плаща и за какво- само за настройки, които никой спец не може да направи, защото трябва да посети повечко от час-два.
Далеко съм от бизнес политиката им,но не е нормално в събота да имаш нужда от помощ и да чакаш до понеделник.Приключвам с темата,а дистрибуторите трябва да знаят че като са продали една стока трябва и да се грижат за обслужването ѝ,без значение дали е на 5 м.или 50 км. от офиса им.
LazarGanev - "Велик майстор"
чет ное 19, 2020 8:46 pmДимитър Димов написа:
но не е нормално в събота да имаш нужда от помощ и да чакаш до понеделник.
Значи е нормално да не мога в събота да разчитам на джипито, зъболекаря, автомонтьора, но топлотехника няма право на почивка? Много егоистично! И казваш, че фирмата от заглавието на темата има точно такива сервизи? Много похвално! Щото в съм чувал, че в моя град няма никакъв официален сервиз, не говоря за денонощен :cool:
Димитър Димов - специалист
чет ное 19, 2020 9:00 pmLazarGanev написа:
чет ное 19, 2020 8:46 pmДимитър Димов написа:
но не е нормално в събота да имаш нужда от помощ и да чакаш до понеделник.
Значи е нормално да не мога в събота да разчитам на джипито, зъболекаря, автомонтьора, но топлотехника няма право на почивка? Много егоистично! И казваш, че фирмата от заглавието на темата има точно такива сервизи? Много похвално! Щото в съм чувал, че в моя град няма никакъв официален сервиз, не говоря за денонощен :cool:
А къде съм написал че има такъв сервиз?Написах че получаваш помощ,което се изразява и като съвет,консултация.Относно джипито има спешен център,по повод автомоннтьора едва ли сте с една кола у вас,но едва ли има човек с две отоплителни инсталации като изключвам Тр.Трифонов.Приключвам :partyman:
LazarGanev - "Велик майстор"
А, значи е нормално да имаш 2-3 коли и да им плащаш данъците, но не е нормално човек да помисли за някаква алтернатива за отопление - кюмбе, климатици, духалки, а пък е напълно нормално да звъниш на топлотехника в събота и неделя за помощ? Ами ако той има не 5-10 клиента, ами 500-1000-5000? Интересна логика :?
ПП Трифонов има точно една ОИ, но е диверсифицирана, даже тройно подсигурена :cool:

Тема "mareli system" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: