Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Chefo77 - майстор
България сервиз, а пералнята - Мийле.
Кое познах?
nork - специалист
Сервиза и марката са без значение в случая :idea:
Не мога да разбера при нас какъв точно им е проблема, че не искат да си изпълняват задълженията. Миналия септември имах подобно преживяване с Уирпуул и сервиза им във Варна за един аспиратор. Проблема се реши в момента в който ги информирах, че комуникацията помежду ни минава от разгори в писмена форма с копие до КЗП :lol:
Не ги жали, няма какво да пазиш на скапаняците от сервиза, за марката... емиии...... При всички се случва все някога да даде дефект, не е болка за умиране. И тук идва ролята на добрият сервиз :!:
След няколко оплаквания от клиентите, просто сменят сервиза с по читав и всички печелят :cool:
Chefo77 - майстор
Напротив - сервизът има огромно значение. Всяка марка може да даде дефект. Въпросът е как сервизът ще отреагира на дефекта. Дайсънът ми като даде фира, що отказаха гаранция - защото наистина проблемът беше в батерията, защото са некадърни да различат каталясала батерия от дефектирала електроника или защото е по-лесно да приберат едни пари за смяна на нещо извън гаранцията?
kobraltron - напреднал
Здравейте всички,

Казуса е приключен донякъде - разбира се проблемът не е в инсталацията на къщата, а беше пробил нагревател. Викнах си човек от друг сервиз и си я оправи с една проста смяна на нагревателя. Сега ще почвам с жалбите и КЗП.

И да, сервизът е Люлин, бл 149 :)
krasi92 - майстор
Попаднал си на точните хора. Тия са на повечето марки за съжаление.
Chefo77 - майстор
Т.е. България сервиз, а? :)

Тема "Проблем с пералня след гръмотевична буря" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: